Misschien als je zoekt op low rise boxer ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
Bestaan er boxershorts met lange pijpjes die je niet tot aan je navel moet optrekken?
Ik slaap op nog geen meter afstand van mijn raam en als iemand daar echt *opeens* begint te schuren... Ik wist niet meer wat ik 't had zitten, of hoe zeg je dat!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg voor je (echt). Ik haat het als er onverwacht mensen me wakker maken om wat dan ook. Dat is nog erger dan een wekker.
Je bedoelt neuken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt met respect voor elkaar ook? Dat je echt, ja, weg kon gaan met een stukje goed gevoel, een stukje bevrediging? Dat het zeg maar al zó vertrouwd is dat je eigenlijk zó bij elkaar via de achterdeur naar binnen kunt?
Je schrok je een hoedje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik slaap op nog geen meter afstand van mijn raam en als iemand daar echt *opeens* begint te schuren... Ik wist niet meer wat ik 't had zitten, of hoe zeg je dat!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Stroek! Zoek ik op army, kom ik jouw setje tegen!wie het kleine niet eert ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mij welquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, zeg dat... Ik had voor vandaag allemaal plannen en alles en ready to be fit enzo, en mórrrgen zou ik schilders op bezoek krijgen, word ik vandaag om half acht wakker gem...
Dat heb ik al verteld.
Nou ja.
*zucht*
Nou-nou-nou, wat is dat nou voor woord. Zeg het maar eens vier keer snel achter elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Stroek! Zoek ik op army, kom ik jouw setje tegen!Die site heeft wel een paar artikelen waarvan ik het bestaan nog niet wist, zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
wat lul je stom?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou-nou-nou, wat is dat nou voor woord. Zeg het maar eens vier keer snel achter elkaar.
Nee nou ja maar gewoon, het gevoel, ik bedoel, als dat er nog niet is, dan moet je er nog even aan blijven trekken.
Jij met je boxers-met-een-rand fobie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Degene die je op de juiste maat koopt. EN die geen BB zijn met mega rand met het merk erop.
Waxxer is de enige waar je altijd vriendelijk tegen doet... Ik wil geen foute conclusies trekken, maar sommige conclusies trekken zichzelf!quote:
Zwak uitgedrukt. Dus dan fiets ik vervolgens met een grafgezicht van jewelste naar de hogeschool en alles en zit ik dáár apathisch te zijn. Maar ja. Dat ene dagje extra...quote:
Je bedoelt zoiets:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
Bestaan er boxershorts met lange pijpjes die je niet tot aan je navel moet optrekken?
Dat ligt aan mij. Ik ben zo glad als een aal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waxxer is de enige waar je altijd vriendelijk tegen doet... Ik wil geen foute conclusies trekken, maar sommige conclusies trekken zichzelf!
Waxxer kom ik in het echt ook nog wel eens tegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waxxer is de enige waar je altijd vriendelijk tegen doet... Ik wil geen foute conclusies trekken, maar sommige conclusies trekken zichzelf!
Volgens mij hebben wij een ander idee van "lange pijpjes" want de meeste die ik vind zijn te kortquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Degene die je op de juiste maat koopt. EN die geen BB zijn met mega rand met het merk erop.
Oh myquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die site heeft wel een paar artikelen waarvan ik het bestaan nog niet wist, zeg...
En hóe, zou ik bijna willen zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waxxer kom ik in het echt ook nog wel eens tegen.
En ook daarin is ie uniek. Jij mensenschuw ding.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waxxer kom ik in het echt ook nog wel eens tegen.
Jij durft niet te meeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ook daarin is ie uniek. Jij mensenschuw ding.
Niet in een zwembad neequote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets:
[ afbeelding ]
maar dan met langere pijpen?
Ja! Of twee pagina's verder, een string waarbij je hem vastzet met een buttplugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh my. Een "onderbroek" die met banden over je schouders gaat en dan langs je rug waar het onderin met een haak in je reet vastgehaakt wordt bijvoorbeeld
?
geef mij maar bungels van de super de boerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef Great.Expectations het volgende:
De beessies bij mij AH waren op. En er waren volgens mij nogal wat tokkies naar de AH gekomen, speciaal voor die dingen.
Er brak nog net geen rel uit.
Ze mogen wel een rand hebben, maar niet zo'n brede met daarop joekeloekes groot het merk, en die dan tot aan je navel trekkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij met je boxers-met-een-rand fobie.
quote:
weer eens wat andersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Of twee pagina's verder, een string waarbij je hem vastzet met een buttplug
Tot waar moeten ze komen dan? Toch niet tot je knie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij een ander idee van "lange pijpjes" want de meeste die ik vind zijn te kort
Die zijn ook bijna op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef mij maar bungels van de super de boer
Ik kreeg er vandaag nog eentje mee!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef Great.Expectations het volgende:
De beessies bij mij AH waren op. En er waren volgens mij nogal wat tokkies naar de AH gekomen, speciaal voor die dingen.
Er brak nog net geen rel uit.
Wakker schrikken is ook altijd tofquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik slaap op nog geen meter afstand van mijn raam en als iemand daar echt *opeens* begint te schuren... Ik wist niet meer wat ik 't had zitten, of hoe zeg je dat!
Het is beesie: http://www.ah.nl/beesiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Zie je wel!! Het is toch Beessie en niet Beesie?Als G.E het zelfs zo zegt...
O de hooked up? Ja die heb ik in roodquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh my. Een "onderbroek" die met banden over je schouders gaat en dan langs je rug waar het onderin met een haak in je reet vastgehaakt wordt bijvoorbeeld
?
Echt fascinerend, al dat ondergoedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Of twee pagina's verder, een string waarbij je hem vastzet met een buttplug
Of nee niet als uit de hemel, maar er zijn er meer die twijfelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Waxxer het volgende:
Och, als uit de hemel:
http://taal.web-log.nl/ta(...)besie-beesie-of.html
Ik word er eerlijk ezegd een beetje misselijk vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt fascinerend, al dat ondergoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |