Dat zeg ik toch!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou precies. Dat dus
En toch ha die 'm aan
Of was dit een ander soort?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/article/18488//Man_krijgt_vuvuzela_in_anus
Was de TT hierop gebaseerd?
Dat doen er wel meer hoor... ik lach ook in mijn slaap... ik ben alleen niet te genieten als ik wakker wordquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch!
Hij is gewoon normaal, leuk, lief, hij ligt zelfs met een lach op zijn gezicht te slapen!
Neh ik bedoel glimlachend slapen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer hoor... ik lach ook in mijn slaap... ik ben alleen niet te genieten als ik wakker word
I so believe thisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben alleen niet te genieten als ik wakker word
Ik zie t niet staan, maar dat zal aan mij liggen.quote:
Hardcore gabbers zijn ook normaal hoorquote:Hij is gewoon normaal, leuk, lief, hij ligt zelfs met een lach op zijn gezicht te slapen!
Nou dat wordt dan wat zaterdagmorgen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer hoor... ik lach ook in mijn slaap... ik ben alleen niet te genieten als ik wakker word
Dat heb ik ook... maar omdat ik vaak gedwongen wakker word heb ik best een ochtendhumeurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik lang genoeg geslapen heb en wakker mag worden op de tijd die ik zelf wil, dan ben ik 's ochtends best leuk. Zo niet, dan niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Als ik ooit iemand in mijn slaapkamer krijg die een string draagt staat de deur open en is hetquote:
Nou, zeg dat... Ik had voor vandaag allemaal plannen en alles en ready to be fit enzo, en mórrrgen zou ik schilders op bezoek krijgen, word ik vandaag om half acht wakker gem...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik lang genoeg geslapen heb en wakker mag worden op de tijd die ik zelf wil, dan ben ik 's ochtends best leuk. Zo niet, dan niet.
Echt zo zo zo zo zo hard een afknapper als dat onder de broek zitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat is nog wel een graadje erger. Sowieso, mannen in strings
.
Ik vind het heel erg voor je (echt). Ik haat het als er onverwacht mensen me wakker maken om wat dan ook. Dat is nog erger dan een wekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, zeg dat... Ik had voor vandaag allemaal plannen en alles en ready to be fit enzo, en mórrrgen zou ik schilders op bezoek krijgen, word ik vandaag om half acht wakker gem...
Dat heb ik al verteld.
Nou ja.
*zucht*
Ja. Degene die je op de juiste maat koopt. EN die geen BB zijn met mega rand met het merk erop.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
Bestaan er boxershorts met lange pijpjes die je niet tot aan je navel moet optrekken?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Stroek! Zoek ik op army, kom ik jouw setje tegen!Nu ben ik benieuwd hoe die jongen eruit ziet die dat aan heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt met respect voor elkaar ook? Dat je echt, ja, weg kon gaan met een stukje goed gevoel, een stukje bevrediging? Dat het zeg maar al zó vertrouwd is dat je eigenlijk zó bij elkaar via de achterdeur naar binnen kunt?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt met respect voor elkaar ook? Dat je echt, ja, weg kon gaan met een stukje goed gevoel, een stukje bevrediging? Dat het zeg maar al zó vertrouwd is dat je eigenlijk zó bij elkaar via de achterdeur naar binnen kunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |