Een soort dildoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Waxxer het volgende:
Nou, Stroekie, je zal er vast een onuitzisbare indruk hebben achtergelaten.
Maar goedemiddagallemaal.
Mijn huis wordt geschilderd. Ze zouden morgen komen, nou, oke, dat kan, dan ben ik vrij, maar ja, vanmorgen werd ik dus wakker door geschuur en apparaten en gepraat en gerochel.Maar dan ook echt vanmórgen. Terwijl ik tot gisteravond láát moest werken.
dat dus of waren het leuke schilders waar je wel een vrije dag tegen aan wou kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Dan is je vrije dag iig vrij van gerochel, gepraat en geschuur
Ik heb meer dingen te doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Dan is je vrije dag iig vrij van gerochel, gepraat en geschuur
Brandaris rokende boeren van de Bible Belt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat dus of waren het leuke schilders waar je wel een vrije dag tegen aan wou kijken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb meer dingen te doen.Waarschijnlijk gaan ze morgen schilderen en dan moeten de ramen en deuren open kunnen om het werk goed te kunnen doen.
Wel typisch he, dat als je een woning húúrt is het van, dan en dan komen we zorg dat dit en dat gebeurt, en zo is het en nou is het klaar, punt, en als je koopt dan overlég je even en kijk je een aantal keren op de kleurenkaart en kies je iets uit.
Maar enfin.
Enfin.
Ze gaan er bij deze buurt wel érg makkelijk van uit dat er toch alleen maar types wonen die niet helemaal meelopen met de maatschappij en dus geen fulltime baan hebben.
Of andere dingen te doen. Cryptisch: "Ik ging net zo lekker".
das minderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Brandaris rokende boeren van de Bible Belt.
Stof je steen eens afquote:
http://www.vuvuzela.fm/quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn kantoor is iets verder weg van het PSV stadion dan het balkon van G_E
Zet de tv aan en je hoort zequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn kantoor is iets verder weg van het PSV stadion dan het balkon van G_E
ben je mijn tirade van vorige week maandag vergeten ?quote:
en en en en?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef Deceit het volgende:
halloooow
en leef je nog?quote:
je vergeet te vragen naar het aantal hechtingenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en en en en?
cijfer, foto's, video's, staafdiagrammen?
zo ruw zal het er wel toch niet aan toe zijn gegaan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet te vragen naar het aantal hechtingen
Kun je nog zitten?quote:
Zo flauw maar zo grappig!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Die duckstad twitters zijn echt zo flauw
Zwarte Magica tegen MdmeMikmak: Zin om morgen mee te gaan naar Heks & The City?
MdmeMIkmak tegen Zwarte Magica: Nee kan niet, moet met m'n bezem naar de APK
klinkt zeer gezelligquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:20 schreef Deceit het volgende:
Nou euh, we hebben zitten kletsen heel de aaf, oldskool zitten super smashen op de n64, the descent 1 en 2 gekeken en toen naar bed rond half 2 en 6 uur gaan slapen
dus voor de herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Deceit het volgende:
ja, t was ook gezellig, zei al tegen hem, een date is normaal altijd muf maar t is een x gezellig
Wat ben je toch spraakzaam de laatste tijd?quote:
2-0?quote:
gaat wel ten koste van het verslag dat ik nog moet makenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben je toch spraakzaam de laatste tijd?I like it
Dat lijkt me nou echt totaal geen type voor jouquote:
[mikemodus]quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:44 schreef Deceit het volgende:
foto
haha hoezo niet! t klikte juist, niet voor meer, maar voor gezelligquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt totaal geen type voor jou
Nou hij ziet er een beetje ruig straight-achtig stoerderig uit. Iets te grof/lomp voor jou, zoals ik het inschat. Maar ik ken je dan ook niet goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
haha hoezo niet! t klikte juist, niet voor meer, maar voor gezellig
Dat dus.. maar hij is al wegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef Xiance het volgende:
Deceit.. je weet dat iemand's foto posten zonder toestemming strafbaar is?
ik zou niet blij wezen alsik een ONS zou hebben die me vrolijk for all the world to see op t internet neer kakt...
ok dit lieg ik.. wat denk je anders dat we 6 uur pas gingen slapenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
haha hoezo niet! t klikte juist, niet voor meer, maar voor gezellig
Als 't geen vervelende foto is dan zou ik e rgeen probleem mee hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef Xiance het volgende:
Deceit.. je weet dat iemand's foto posten zonder toestemming strafbaar is?
ik zou niet blij wezen alsik een ONS zou hebben die me vrolijk for all the world to see op t internet neer kakt...
Wij kunnen ook tellenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
ok dit lieg ik.. wat denk je anders dat we 6 uur pas gingen slapen
Het eerste klopt, het 2e totaal niet.,quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hij ziet er een beetje ruig straight-achtig stoerderig uit. Iets te grof/lomp voor jou, zoals ik het inschat. Maar ik ken je dan ook niet goed
Nee, laat naar bedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo iemand is hier vandaag vroeg opgestaan
quote:
Volgens mij zit het bij BN 'ers weer net iets anders omdat die er zelf voor kiezen om zo'n carriere te nemen... ook al vind ik dat raar...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als 't geen vervelende foto is dan zou ik e rgeen probleem mee hebben.
Maar al die spycams? Snapshots van celebs etc .... die zijn dus strafbaar? Foto's in de story weekend prive etc?
in nederland heb je portretrecht, elke foto die jij plaatst, moet je toestemming voor hebben..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als 't geen vervelende foto is dan zou ik e rgeen probleem mee hebben.
Maar al die spycams? Snapshots van celebs etc .... die zijn dus strafbaar? Foto's in de story weekend prive etc?
en toch krijgen story prive e.d toch regelmatig rechtzaken aan hun broek hoor door die BN'ersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zit het bij BN 'ers weer net iets anders omdat die er zelf voor kiezen om zo'n carriere te nemen... ook al vind ik dat raar...
Maar ik zou er ook absoluut niet van gediend zijn als iemand een foto van me neerplempt na een ONS
ah las dat jullie om half 2 naar bed gingen en vervolgens 6 uur geslapen haddenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
ok dit lieg ik.. wat denk je anders dat we 6 uur pas gingen slapen
Dan is het ook wat anders ja.... en daarom heb ik ook geen profielen met foto'squote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik post dan alleen een foto van zijn profiel of zo. Niet eentje die ik stiekem gemaakt heb. Profielfoto's staan al op internet, dan had ie ze er maar niet op moeten zetten
http://jure.nl/BK0555quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
en toch krijgen story prive e.d toch regelmatig rechtzaken aan hun broek hoor door die BN'ers
en niet de eerste keer dat ze moeten dokken
daar zal je ook geen zaak mee winnen.. maar foto's van een jongen die plomptverloren voor de tv zn sjaggie aan staat te steken... da's een andere zaak voor de rechterquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik post dan alleen een foto van zijn profiel of zo. Niet eentje die ik stiekem gemaakt heb. Profielfoto's staan al op internet, dan had ie ze er maar niet op moeten zetten
Je bent al aan het oefenen?quote:
als het gewoon een normale foto is word je denk ik de rechtbank uitgelachenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
in nederland heb je portretrecht, elke foto die jij plaatst, moet je toestemming voor hebben..
als wij op de bank zitten, jij maakt een foto van mij, en plaatst die zonder mijn toestemming op het internet dan kan ik jou aanklagen
die hebben ook geld en staat altijd al in de publieke belangstelling en hebben dus al een verminderde privacyquote:Waarom denk je dat die foto's van het koningklijkhuis altijdf zoveel ellende veroorzaken?
iedereen heeft ze, maar niemand mag ze plaatsen
De rechter zal mij heus geen miljoenen toekennen als ik jou aanklaag, meestal hangt dat van je beroemdheid af
moet wel een stevig griepje zijn danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Mijn moeder belt op:
"Wat ben je ziek
En dan bel je niet even, je had wel dood in huis kunnen liggen"
Mijn moeder kan altijd heerlijk overdrijvenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet wel een stevig griepje zijn dan
Ja ik vraag me ook altijd af wie mij dan vind en hoe lang dat dan duurt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Mijn moeder belt op:
"Wat ben je ziek
En dan bel je niet even, je had wel dood in huis kunnen liggen"
Wil je het uitproberen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als het gewoon een normale foto is word je denk ik de rechtbank uitgelachen![]()
[..]
precies.. die hebben geld.. die kunnen procederenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
die hebben ook geld en staat altijd al in de publieke belangstelling en hebben dus al een verminderde privacy
Ja en die kan dan zijn bank weggooien... lekker egoistischquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook altijd af wie mij dan vind en hoe lang dat dan duurt.
Dus ik hoop altijd dat als ik ga, dat dan is als ik bij Ang3l op de bank slaap.
Ja en bedankt. Die stank gata er nooit meer uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook altijd af wie mij dan vind en hoe lang dat dan duurt.
Dus ik hoop altijd dat als ik ga, dat dan is als ik bij Ang3l op de bank slaap.
portretrecht is niet zo enorm heilig als je denkt. en tegen de tijd dat er eindelijk iets aan gedaan word ben je tijden verder.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
Wil je het uitproberen?![]()
geen rechter die mij uit zal lachen hoor, en de kans is ERG GROOT dat jij gewoon de foto moet verwijderen..
en als ik het aannemelijk kan maken kun je zelfs nog gaan betalen
BN-ers zijn publieke personen, alleen als de foto hun schaadt kan het problemen geven. Op openbare weg mag je iedereen fotograferen. Commerciëel publiceren kan problemen geven als de geportretteerde in zijn belangen wordt geschaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
en toch krijgen story prive e.d toch regelmatig rechtzaken aan hun broek hoor door die BN'ers
en niet de eerste keer dat ze moeten dokken
Ja dat had ik toch belooft!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:19 schreef creno het volgende:
maar toch bedankt deceit dat je hem effe hebt geshowt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
en jawel hoor mijn poezenstalker is er weer
gewoon een emmer water overheen gooien komen ze niet weer terugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
en jawel hoor mijn poezenstalker is er weer
dat is effectief voor zowel stalker als poezenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een emmer water overheen gooien komen ze niet weer terug
je maakt mij niet wijs dat je heir van schriktquote:
Ergens belachelijk dat ze zelfs gaan kijken naar coalities zonder VVD. Dat zou eigenlijk betekenen dat de stem van het volk geen fluit waard is. Want de 2 grootste gekozen partijen worden dan buiten spel gezet.quote:
Heb ik dara al ja op gezegd dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik krijg een nieuwe stofzuiger van Ang3l
Tis goed met je. Ik haal er wel 1 bij de blokker.quote:
ze moeten toch eerst elk voor hun eigen achterban bewijzen dat ze niet direct slapp knieen hebben en accoord gaan met het eerste het beste compromisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ergens belachelijk dat ze zelfs gaan kijken naar coalities zonder VVD. Dat zou eigenlijk betekenen dat de stem van het volk geen fluit waard is. Want de 2 grootste gekozen partijen worden dan buiten spel gezet.
Waarom stem ik eigenlijk nog?
jij mag vast in Eindhoven niet met dat merk van de conculega gezien wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik dara al ja op gezegd dan?
[..]
Tis goed met je. Ik haal er wel 1 bij de blokker.
of een fraaie Dysonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
we zouden toch maandag...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Jawel hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij mag vast in Eindhoven niet met dat merk van de conculega gezien worden
300 piek voor een stofzuigerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik krijg een nieuwe stofzuiger van Ang3l
Schat wat vind je van deze/
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelCatalogEntry?storeId=10281&catEntryId=126615&categoryId=14864&manufacturerId=&pos=2&display=online
Je stemt voor de vulling van de tweede kamer, niet voor het kabinet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vulture heeft je aangestokenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef Deceit het volgende:
Ben aan het werk maar heb dus koorts gekregen.. zat er al aan te komen vanaf zaterdag al..
blegh.. hoop niet dat ik zieker wordt..
veel lerenquote:Heb 5 juli trouwens mijn theorie examen rijbewijs
Ik ga geen 300 eur neerleggen voor een stofzuiger die 1x in de 2 weken de kast uitkomtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zouden toch maandag...![]()
naar de mediamarkt![]()
en zo![]()
deze heeft een zuigvermogen van 2200 watt
wil je daar op letten als je een nieuwe uitzoekt zonder mij dan?
Lijkt TMM welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:42 schreef Vlarp het volgende:
Er zit een meneer tegenover me bijna met z'n telefoon in z'n oog te smsen, vraag me af of hij het wel goed kan zien
Preciesquote:
al had ik genoeg geld zou ik nog geen 300 uitgeven aan een stofzuigerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga geen 300 eur neerleggen voor een stofzuiger die 1x in de 2 weken de kast uitkomt
Denk je dat het geld me op de rug groeit of zo?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
zie je nou wel dat zonnehoeden hip zijn
lijkt op hiwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
zie je nou wel dat zonnehoeden hip zijn
NetSphere en hijs idd weggepest of was een kloonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe heette dat ventje van die zonnehoed hier ook al weer en waar is die gebleven, hebben jullie hem weg gepest?
die komt alleen af en toe langs volgens mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Deceit het volgende:
En Beach is ook verdwenen?
the vulture heeft netsphere weg gepestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe heette dat ventje van die zonnehoed hier ook al weer en waar is die gebleven, hebben jullie hem weg gepest?
I did not have a sexual relationship with that guy... mr Deceitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vulture heeft je aangestoken
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
the vulture heeft netsphere weg gepest
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
I did not have a sexual relationship with that guy... mr Deceit
wat gemeen van je Vulture, ik had je anders ingeschatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat precies klopt er niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u was toch van de spellingspliesie ?
Ja, wees er maar trots opquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Staan een paar spaties te veelquote:
quote:
oh in die contextquote:
je doet het erom hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:20 schreef Deceit het volgende:
Aw jullie maken mij verliefd op mijn mannelijke homow
En terecht, dat gezeik van jullie de hele tijdquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:20 schreef Deceit het volgende:
Aw jullie maken mij verliefd op mijn mannelijke homow
Als het even kan, geen volgende keer, maar gewoon accepteren dat iedereen anders isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer weer iemand van eigen lengte en leeftijd ipv easy target ?
he? maar de foto is toch al weg?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg jullie hebben lekker samen zitten teren he, aan de foto te zien.
Is het 't after-sigaretje?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is het 't after-sigaretje?
Maar je foto was gequote.
Legerbroekje, roze boxer, beetje arro houding zo van fok niet met mij man, kek-YouTube-filmpje op de achtergrond... Dát moet 'm zijn!
neh niet de aftersigaretje, dan ga ik echt geen foto's staan te maken, maar zelf te paffenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Legerbroekje, roze boxer, beetje arro houding zo van fok niet met mij man, kek-YouTube-filmpje op de achtergrond... Dát moet 'm zijn!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
was jij iets te vroeg en was hij nog niet klaar met omkleden dan of loopt ie er altijd zo bijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh niet de aftersigaretje, dan ga ik echt geen foto's staan te maken, maar zelf te paffen
ik stond nog in me onderbroekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
was jij iets te vroeg en was hij nog niet klaar met omkleden dan of loopt ie er altijd zo bij
alle 4 niks mis meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Deceit het volgende:
Legerbroek: was de eerste broek die ie in de handen had..
roze boxer: alleen die bovenste rand is roze
arro houding: helemaal niet, hij steekt een peuk op!
youtube filmpje: die ik had aangezet
Maar wat héb je dan eigenlijk?quote:
Ehm, ja ik kan met grote zekerheid zeggen even goed als de vorige keer. Die ligt al drie jaar in een koffertje te rusten, laten we het zo maar noemen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Tha_Erik!
Hoe gaat het eigenlijk, ik moet er opeens aan denken, met je klarinet?
Griepquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wat héb je dan eigenlijk?
Komt je man je nog, al is het een uurtje, verzorgen?
Het duurt maar even!
sorry ik ben passifistquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stroekie in se legerbroekie.
Dat klikt vast wah.
Schei maar uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt nog twee dagen om beter te worden. TV! Tik tak tik tak!
ga je die wel meenemen naar utrecht ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, ja ik kan met grote zekerheid zeggen even goed als de vorige keer. Die ligt al drie jaar in een koffertje te rusten, laten we het zo maar noemen.
Over wie gaat het?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Deceit het volgende:
Legerbroek: was de eerste broek die ie in de handen had..
roze boxer: alleen die bovenste rand is roze
arro houding: helemaal niet, hij steekt een peuk op!
youtube filmpje: die ik had aangezet
want dan is de grote(kleine) brabant homo meet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt nog twee dagen om beter te worden. TV! Tik tak tik tak!
We hoeven niet te weten dat je met passie iemand fistquote:
Over twee dagen dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
want dan is de grote(kleine) brabant homo meet?
Ja, alleen voor leuke mensenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik had toch al geen zin, blijf wel thuis.quote:
Nee geen meetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nou moequote:
Oh daarom wordt ik nooit uitgenodigtquote:
Of omdat je in deze korte zin al twee spelfouten gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh daarom wordt ik nooit uitgenodigt
Echt!?!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik had toch al geen zin, blijf wel thuis.
Neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef creno het volgende:
komt er na vrijdag eindelijk een foto van vulture ?
Waarschuw 'm nou niet. Ik wilde het sneaky doen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef creno het volgende:
Hij is toch nog ziek....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef creno het volgende:
Meester Erik kijkt het dictee na.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of omdat je in deze korte zin al twee spelfouten gemaakt hebt.
Al moet ik als een Phoenix uit de as herrijzen... ik ben erquote:
ik doe wel een zak over mijn hoofdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien kan angel wel ff een stiekem fotootje maken
voor iemand die geen meet wilt ben je behoorlijk doorzettendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al moet ik als een Phoenix uit de as herrijzen... ik ben er![]()
Zo makkelijk kom je niet van me af
dan moet ik direct aan andere dingen denkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik doe wel een zak over mijn hoofd
Ik heb ook geen ideequote:
Gaat niet, je bent zo lang, daar kan niemands zak bij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik doe wel een zak over mijn hoofd
Puur om Vlarp te pestenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor iemand die geen meet wilt ben je behoorlijk doorzettend
69?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat niet, je bent zo lang, daar kan niemands zak bij.
Lekker handig in de kroegquote:
Jullie kunnen toch op elkaars schouders zittenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat niet, je bent zo lang, daar kan niemands zak bij.
Nou... die legerbroek?quote:
Dak vd Effenaar is hoogquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch op elkaars schouders zitten
ik vind legerbroeken afschuwelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... die legerbroek?Kan dat nogzonder verkleedpartijtje?
ik vind het van de drager afhangenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... die legerbroek?Kan dat nogzonder verkleedpartijtje?
Moet ik als sneeuwwitje?quote:
Ja. Ga ik wel als Grumpy, achter z'nquote:
Nou precies. Dat dusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
Moet gelijk aan die kampers denken bij de legerbroeken.. die naar hardcore feesten gaan
Kort vind ik dan weer net wat anders eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog een korte legerbroek in de kast hangen
windvaantjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kort vind ik dan weer net wat anders eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog een korte legerbroek in de kast hangen
Nee hoor. Ik vind kort met legerprint ook een andere uitstraling hebben dna lang met legerprint. Heeft niets met de wind te maken.quote:
Dat zeg ik toch!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou precies. Dat dus
En toch ha die 'm aan
Of was dit een ander soort?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/article/18488//Man_krijgt_vuvuzela_in_anus
Was de TT hierop gebaseerd?
Dat doen er wel meer hoor... ik lach ook in mijn slaap... ik ben alleen niet te genieten als ik wakker wordquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch!
Hij is gewoon normaal, leuk, lief, hij ligt zelfs met een lach op zijn gezicht te slapen!
Neh ik bedoel glimlachend slapen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer hoor... ik lach ook in mijn slaap... ik ben alleen niet te genieten als ik wakker word
I so believe thisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben alleen niet te genieten als ik wakker word
Ik zie t niet staan, maar dat zal aan mij liggen.quote:
Hardcore gabbers zijn ook normaal hoorquote:Hij is gewoon normaal, leuk, lief, hij ligt zelfs met een lach op zijn gezicht te slapen!
Nou dat wordt dan wat zaterdagmorgen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer hoor... ik lach ook in mijn slaap... ik ben alleen niet te genieten als ik wakker word
Dat heb ik ook... maar omdat ik vaak gedwongen wakker word heb ik best een ochtendhumeurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik lang genoeg geslapen heb en wakker mag worden op de tijd die ik zelf wil, dan ben ik 's ochtends best leuk. Zo niet, dan niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Als ik ooit iemand in mijn slaapkamer krijg die een string draagt staat de deur open en is hetquote:
Nou, zeg dat... Ik had voor vandaag allemaal plannen en alles en ready to be fit enzo, en mórrrgen zou ik schilders op bezoek krijgen, word ik vandaag om half acht wakker gem...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik lang genoeg geslapen heb en wakker mag worden op de tijd die ik zelf wil, dan ben ik 's ochtends best leuk. Zo niet, dan niet.
Echt zo zo zo zo zo hard een afknapper als dat onder de broek zitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat is nog wel een graadje erger. Sowieso, mannen in strings
.
Ik vind het heel erg voor je (echt). Ik haat het als er onverwacht mensen me wakker maken om wat dan ook. Dat is nog erger dan een wekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, zeg dat... Ik had voor vandaag allemaal plannen en alles en ready to be fit enzo, en mórrrgen zou ik schilders op bezoek krijgen, word ik vandaag om half acht wakker gem...
Dat heb ik al verteld.
Nou ja.
*zucht*
Ja. Degene die je op de juiste maat koopt. EN die geen BB zijn met mega rand met het merk erop.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
Bestaan er boxershorts met lange pijpjes die je niet tot aan je navel moet optrekken?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Stroek! Zoek ik op army, kom ik jouw setje tegen!Nu ben ik benieuwd hoe die jongen eruit ziet die dat aan heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt met respect voor elkaar ook? Dat je echt, ja, weg kon gaan met een stukje goed gevoel, een stukje bevrediging? Dat het zeg maar al zó vertrouwd is dat je eigenlijk zó bij elkaar via de achterdeur naar binnen kunt?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt met respect voor elkaar ook? Dat je echt, ja, weg kon gaan met een stukje goed gevoel, een stukje bevrediging? Dat het zeg maar al zó vertrouwd is dat je eigenlijk zó bij elkaar via de achterdeur naar binnen kunt?
Misschien als je zoekt op low rise boxer ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
Bestaan er boxershorts met lange pijpjes die je niet tot aan je navel moet optrekken?
Ik slaap op nog geen meter afstand van mijn raam en als iemand daar echt *opeens* begint te schuren... Ik wist niet meer wat ik 't had zitten, of hoe zeg je dat!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg voor je (echt). Ik haat het als er onverwacht mensen me wakker maken om wat dan ook. Dat is nog erger dan een wekker.
Je bedoelt neuken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt met respect voor elkaar ook? Dat je echt, ja, weg kon gaan met een stukje goed gevoel, een stukje bevrediging? Dat het zeg maar al zó vertrouwd is dat je eigenlijk zó bij elkaar via de achterdeur naar binnen kunt?
Je schrok je een hoedje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik slaap op nog geen meter afstand van mijn raam en als iemand daar echt *opeens* begint te schuren... Ik wist niet meer wat ik 't had zitten, of hoe zeg je dat!
Stroek! Zoek ik op army, kom ik jouw setje tegen!wie het kleine niet eert ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mij welquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, zeg dat... Ik had voor vandaag allemaal plannen en alles en ready to be fit enzo, en mórrrgen zou ik schilders op bezoek krijgen, word ik vandaag om half acht wakker gem...
Dat heb ik al verteld.
Nou ja.
*zucht*
Nou-nou-nou, wat is dat nou voor woord. Zeg het maar eens vier keer snel achter elkaar.quote:
Stroek! Zoek ik op army, kom ik jouw setje tegen!Die site heeft wel een paar artikelen waarvan ik het bestaan nog niet wist, zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
wat lul je stom?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou-nou-nou, wat is dat nou voor woord. Zeg het maar eens vier keer snel achter elkaar.
Nee nou ja maar gewoon, het gevoel, ik bedoel, als dat er nog niet is, dan moet je er nog even aan blijven trekken.
Jij met je boxers-met-een-rand fobie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Degene die je op de juiste maat koopt. EN die geen BB zijn met mega rand met het merk erop.
Waxxer is de enige waar je altijd vriendelijk tegen doet... Ik wil geen foute conclusies trekken, maar sommige conclusies trekken zichzelf!quote:
Zwak uitgedrukt. Dus dan fiets ik vervolgens met een grafgezicht van jewelste naar de hogeschool en alles en zit ik dáár apathisch te zijn. Maar ja. Dat ene dagje extra...quote:
Je bedoelt zoiets:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
Dat ligt aan mij. Ik ben zo glad als een aal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waxxer is de enige waar je altijd vriendelijk tegen doet... Ik wil geen foute conclusies trekken, maar sommige conclusies trekken zichzelf!
Waxxer kom ik in het echt ook nog wel eens tegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waxxer is de enige waar je altijd vriendelijk tegen doet... Ik wil geen foute conclusies trekken, maar sommige conclusies trekken zichzelf!
Volgens mij hebben wij een ander idee van "lange pijpjes" want de meeste die ik vind zijn te kortquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Degene die je op de juiste maat koopt. EN die geen BB zijn met mega rand met het merk erop.
Oh myquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die site heeft wel een paar artikelen waarvan ik het bestaan nog niet wist, zeg...
En hóe, zou ik bijna willen zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waxxer kom ik in het echt ook nog wel eens tegen.
En ook daarin is ie uniek. Jij mensenschuw ding.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waxxer kom ik in het echt ook nog wel eens tegen.
Jij durft niet te meeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ook daarin is ie uniek. Jij mensenschuw ding.
Niet in een zwembad neequote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets:
[ afbeelding ]
maar dan met langere pijpen?
Ja! Of twee pagina's verder, een string waarbij je hem vastzet met een buttplugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh my. Een "onderbroek" die met banden over je schouders gaat en dan langs je rug waar het onderin met een haak in je reet vastgehaakt wordt bijvoorbeeld
?
geef mij maar bungels van de super de boerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef Great.Expectations het volgende:
De beessies bij mij AH waren op. En er waren volgens mij nogal wat tokkies naar de AH gekomen, speciaal voor die dingen.
Er brak nog net geen rel uit.
Ze mogen wel een rand hebben, maar niet zo'n brede met daarop joekeloekes groot het merk, en die dan tot aan je navel trekkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij met je boxers-met-een-rand fobie.
quote:
weer eens wat andersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Of twee pagina's verder, een string waarbij je hem vastzet met een buttplug
Tot waar moeten ze komen dan? Toch niet tot je knie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij een ander idee van "lange pijpjes" want de meeste die ik vind zijn te kort
Die zijn ook bijna op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef mij maar bungels van de super de boer
Ik kreeg er vandaag nog eentje mee!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef Great.Expectations het volgende:
De beessies bij mij AH waren op. En er waren volgens mij nogal wat tokkies naar de AH gekomen, speciaal voor die dingen.
Er brak nog net geen rel uit.
Wakker schrikken is ook altijd tofquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik slaap op nog geen meter afstand van mijn raam en als iemand daar echt *opeens* begint te schuren... Ik wist niet meer wat ik 't had zitten, of hoe zeg je dat!
Het is beesie: http://www.ah.nl/beesiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Zie je wel!! Het is toch Beessie en niet Beesie?Als G.E het zelfs zo zegt...
O de hooked up? Ja die heb ik in roodquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh my. Een "onderbroek" die met banden over je schouders gaat en dan langs je rug waar het onderin met een haak in je reet vastgehaakt wordt bijvoorbeeld
?
Echt fascinerend, al dat ondergoedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Of twee pagina's verder, een string waarbij je hem vastzet met een buttplug
Of nee niet als uit de hemel, maar er zijn er meer die twijfelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Waxxer het volgende:
Och, als uit de hemel:
http://taal.web-log.nl/ta(...)besie-beesie-of.html
Ik word er eerlijk ezegd een beetje misselijk vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt fascinerend, al dat ondergoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |