Ja.quote:
Whaha, die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja.
Deze is ook beroemd, vanaf 2:57
http://www.geenstijl.tv/2(...)ongens_het_wiel.html
Inderdaad, geweldigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef Aalbers het volgende:
"Ik heb mn hele carriére opgebouwd om deze Tour te kunnen winnen, en dan mag ik niet mee
Bram baalt dat hij de Tour de France 2009 niet mag rijden
Deze kende ik nog niet, maar wat een held
Ik stond er ook van te kijken, Tankink lost nog eerder Contador dan andersom, en dan moet hij daar al lossen!!? Ongelooflijkquote:
Dat zegt meer over de gele trui dan over Tankink helaas. Echter: wel knapquote:
Dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de gele trui dan over Tankink helaas. Echter: wel knap
quote:AMSTERDAM - Net als veel van z’n collega’s was Bram Tankink in de eerste week van de Tour betrokken bij enkele valpartijen.
© NUsport/Paul Raats
De Tukker is fysiek niet honderd procent, maar dat is niet te wijten aan een incident tijdens de koers.
“Ik heb een snee in mijn pink van top tot kootje omdat ik eergisteren zo slim was een mug van een fotolijstje te slaan”, meldt de renner van Rabobank op zijn website.
“Het fotolijstje aan de muur is nu dus vervangen voor een dode mug. Maar het gezoem was wel ingeruild voor een kloppende vinger.”
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:22 schreef Mani89 het volgende:
dit mag natuurlijk niet ontbreken![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:22 schreef Mani89 het volgende:
dit mag natuurlijk niet ontbreken![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/video/172058-tankink-afzien-voor-niks.html@ 0.45
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
Slechte dag vandaag, op 36 minuten van de winnaar.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef Mani89 het volgende:
http://nos.nl/video/173071-tankink-uitgeteld.html
Hij zag er echt slecht uit bij het interview na de etappe van vandaag. Hopelijk haalt hij Parijs.quote:
had het idee dat zijn hele lichaam stond te trillen en die het niet onder controle had.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zag er echt slecht uit bij het interview na de etappe van vandaag. Hopelijk haalt hij Parijs.
quote:Bram Tankink is afgestapt in de Tour de France. De Rabobank-renner is ziek.
Maandag kwam Tankink in de vijftiende etappe al zo bleek als een vaatdoek op bijna een half uur van winnaar Voeckler over de streep. Hij klaagde eerder op de dag al over pijn in zijn luchtwegen.
De volgende ochtend bleek hij te ziek om zijn weg te kunnen vervolgen. Tankink was als vervanger voor Laurens ten Dam, die in de Ronde van Zwitserland zwaar ten val was gekomen, in de Tour-ploeg van Rabobank opgenomen.
Nou je bent niet de enige die dat gaat missen... Was gister wel even stil hoe hij bijna niets meer zei en wegreed.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:04 schreef Atreidez het volgende:
Zoals ie gister over de streep kwamDaar gaf je echt geen kwartje meer voor..
Maar beter zo voor Bram, al ga ik de interviews missen...
Ja een zielig hoopje mensquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:07 schreef Omega3 het volgende:
[..]
Nou je bent niet de enige die dat gaat missen... Was gister wel even stil hoe hij bijna niets meer zei en wegreed.
Goude kerel die gast. Alvast gefeliciteerd met de kleinequote:
Mwah. Dat is net zo iets als Erben Wennemars commentaar laten geven bij het schaatsen: charmant, maar hij kan er niks van.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef Sethje het volgende:
Zou het leuk vinden om hem al co-commentator nog terug te zien deze tour
Heeft er geen invloed op. De tijd in het algemeen klassement van de 3 beste renners van de vorige dag worden bij elkaar opgeteld, op basis daarvan wordt iedere dag het ploegenklassement opgesteld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:22 schreef knep het volgende:
Als Bram niet ziek was geworden dan stond Rabo wellicht nog bovenaan in het ploegenklassement.
Jammer, maar goed als telt niet.
Bramquote:
Algemeen klassement is niet van belang, het is het dagklassement.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef jakkop het volgende:
Heeft er geen invloed op. De tijd in het algemeen klassement van de 3 beste renners van de vorige dag worden bij elkaar opgeteld, op basis daarvan wordt iedere dag het ploegenklassement opgesteld.
Dat is precies wat ik zeg, lees het nog eensquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Algemeen klassement is niet van belang, het is het dagklassement.
En Tankink was voor zijn ziekte beter dan Garate en Moerenhout bergop (in elk geval kwa uitslagen), bovendien hadden ze met Tankink meer mogelijkheden gehad om bv. vandaag iemand in die vlucht te krijgen.
Dat "algemeen klassement" hoort er alleen niet tussenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:46 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg, lees het nog eens
De tijd in het algemeen klassement van de 3 beste renners van de vorige dag worden bij elkaar opgeteld
Oei inderdaad, was er echt van overtuigt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat "algemeen klassement" hoort er alleen niet tussen
Misschien vanavond al over zn valpartij:quote:Op zondag 1 juli 2012 12:11 schreef Pro_Shifty het volgende:
Hopelijk deze tour weer een paar legendarische interviews haha
twitter:andremeganck twitterde op zondag 01-07-2012 om 13:12:20#sporza #tdf12- Er word een val gemeld van Bram Tankink (zonder erg) - voorsprong van de kopgroep slinkt verder 1'10" reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 18:16:50Auw auw auw. Dat was waarschijnlijk de zwaarste crash in mijn loopbaan. Goede nieuws? Niks gebroken. reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:18:40Mijn grapje van de dag toen we met 100 gelosten weer terug kwamen in peloton. Door de communicatie vragen wie er allemaal een bidon moet. reageer retweet
+quote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:bramtankink twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:18:40Mijn grapje van de dag toen we met 100 gelosten weer terug kwamen in peloton. Door de communicatie vragen wie er allemaal een bidon moet. reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:20:15En dan met 1 bidon in je nek langs het peloton rijden en 'service' roepen. Moest het een beetje leuk houden voor mezelf. Rug weer beter. reageer retweet
Wat zeiden ze ?quote:
Ja, daar gaat dit topic over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |