lastpass is gewild maar duur, een redelijk alternatief zou prima markt voor zijn.quote:foto Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef gday het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als je dat soort apps gaat installeren is er toch iets goed mis met je.
Hmmm, ik zou echt NOOIT een applicatie gebruiken om m'n wachtwoorden op te slaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
lastpass is gewild maar duur, een redelijk alternatief zou prima markt voor zijn.
JA lekker makkelijk kunnen anderen je passwords leker gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef spooky1234 het volgende:
Tja met zoveel apps valt het echt niet op als er een paar double-agenda apps tussen zitten.. hooguit zal iemand het per toeval ontdekken...
Idee voor een app; gratis online password storage app![]()
Gegarandeerd veel downloads..
En dan kan je 2 dingen doen;
1. Als je een grote user-base hebt een update maken waarbij het niet meer gratis is.. of betalen of je krijgt geen toegang meer tot al je passwords
2. Passwords illegaal doorverkopen aan chinese maffia ofzo
Lokaal is een passwordkluis wel zo handig als je tig passwords hebt. Ik gebruik die dingen overigens alleen professioneel. Persoonlijk gebruik ik teveel hetzelfde password voor tig applicaties/sites.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef gday het volgende:
[..]
Hmmm, ik zou echt NOOIT een applicatie gebruiken om m'n wachtwoorden op te slaan.
Ik gebruik meestal verschillende wachtwoorden voor sites die belangrijk zijn/gevoelige informatie bevatten, en hetzelfde wachtwoord voor sites waar ik wellicht maar 1 keer in m'n leven in zal loggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
Lokaal is een passwordkluis wel zo handig als je tig passwords hebt. Ik gebruik die dingen overigens alleen professioneel. Persoonlijk gebruik ik teveel hetzelfde password voor tig applicaties/sites.
Privé gebruik ik er, zoals gezegd, ook geen. Op m'n werk wel aangezien we daar letterlijk tig passwords hebben die je ook nog eens niet allemaal onthoudt omdat ze grotendeels uit speciale tekens bestaan met hoofdletters en cijfers op de gekste plaatsen. En ze zijn natuurlijk niet altijd door mezelf bedacht.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:14 schreef gday het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal verschillende wachtwoorden voor sites die belangrijk zijn/gevoelige informatie bevatten, en hetzelfde wachtwoord voor sites waar ik wellicht maar 1 keer in m'n leven in zal loggen.Ik onthou ze gewoon allemaal zelf, en dat werkt prima.
Geen kluis of wat dan ook voor mij ... ik wil m'n wachtwoorden niet opslaan, omdat ik gewoon niet wil dat ze opgeslagen worden en omdat ik ze anders kwijt ben als m'n laptop of wat dan ook stuk gaat.
wutquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik heb HTC hero, ik vroeg zich af of ik via Wifi een voetbal erop kan streamen.
Bij de site vragen ze naar silverline ofzo en of windows media.
Waar vind ik ze vandaan.
Silverlight en zo gaat niet werken op je Hero, ben ik bang.quote:foto Op zaterdag 3 juli 2010 15:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik heb HTC hero, ik vroeg zich af of ik via Wifi een voetbal erop kan streamen.
Bij de site vragen ze naar silverline ofzo en of windows media.
Waar vind ik ze vandaan.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef -J-D- het volgende:
Mijn contract loopt af en ik kan mijn abo verlengen met een nieuw toestel.
Iemand een tip welk toestel tegenwoordig beetje snel en goed is?
Volgens Tweakers steekt de nieuwe Samsung de Desire naar de kroonquote:foto Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef Devolution het volgende:
Nope, de Desire is voor zover ik weet nog steeds het topmodel in de markt
Door alles voortaan als telefooncontact op te slaan. Ik heb hetzelfde probleem (gehad), maar blijkbaar denkt men bij Google niet dat het handig zou zijn om alle contacten in één keer naar een ander type te veranderen.quote:foto Op dinsdag 6 juli 2010 15:41 schreef Holy_Goat het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffft. Irritant zeg.
Hoe manage ik mijn contactpersonen nou eens lekker? Ik heb al mijn contacten op mn sim, op mn telefoon, maar nu heeft ie ook nog eens contacten uit outlook megesynched, en uit gmail, waardoor ik sommige nummers dus 5x heb staan op verschillende plekken.....
Als je bij "contacten" bent en je drukt op "menu" > "weergeven", dan kan je aangeven wie hij moet laten zien en wie niet. Ik heb ook een mix van FB / Google / Sim / Telefoon-contacten en bij mij laat hij nu alleen mijn telefoon-contacten zienquote:foto Op dinsdag 6 juli 2010 15:41 schreef Holy_Goat het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffft. Irritant zeg.
Hoe manage ik mijn contactpersonen nou eens lekker? Ik heb al mijn contacten op mn sim, op mn telefoon, maar nu heeft ie ook nog eens contacten uit outlook megesynched, en uit gmail, waardoor ik sommige nummers dus 5x heb staan op verschillende plekken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop