Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:41 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, daar ga ik ergens in de middag heen. Of ik doe het woensdag.
Afijn, ik ga eens een poging wagen tot slapenZoete dromen, darlings
Schenkt inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:38 schreef ColdFeet het volgende:
Doe mij ook een booze, ik ben klaarwakker en ik moet morgen om 9 uur weer sharp zijn
balen is dat he? ik kan slecht over te weinig slaap. dan ben ik sneller geirriteerd en ik word heel onhandig en dat zorgt weer voor extra frustratiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:28 schreef Den_Haag het volgende:
Het slapen vlot idd nog niet LieLie. merk gewoon dat ik zo minder energie heb.
Pff ja herkenbaar.. ik wordt er ook erg huilerig van als het in een periode van veel werkdrukte is..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
balen is dat he? ik kan slecht over te weinig slaap. dan ben ik sneller geirriteerd en ik word heel onhandig en dat zorgt weer voor extra frustratie
ja, heb ik ook wel. soms word je na vijf uur wakker en is er niks aan de hand, en soms...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff ja herkenbaar.. ik wordt er ook erg huilerig van als het in een periode van veel werkdrukte is..
Maar het stomme is dat 'te weinig' bij mij wel flexibel is.. de ene keer kan ik er beter tegen en slaap ik van nature minder dan de andere keer.
Toch zag je er erg wakker uit zo rond 7 uurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar het stomme is dat 'te weinig' bij mij wel flexibel is.. de ene keer kan ik er beter tegen en slaap ik van nature minder dan de andere keer.
yep, en drie maanden achter elkaar is helemaal vervelend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
balen is dat he? ik kan slecht over te weinig slaap. dan ben ik sneller geirriteerd en ik word heel onhandig en dat zorgt weer voor extra frustratie
Ik denk dat dat nu wel tegenvalt..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch zag je er erg wakker uit zo rond 7 uur. Wakkerder dan ik nu in ieder geval
ok met wie? en waarom?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:10 schreef Sunnythesun het volgende:
vandaag niets.. morgen na schooltijd..
oudergesprekken.. waar ik gister voor naar school moest 's avonds.. en waar ik zwaar van in de stress zitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok met wie? en waarom?
sorry maar dat had ik denk even gemist..
doei doeiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al![]()
tot vanmiddag liefjes
Ik vind hem altijd heel lelijk als hij net getrimd is, veel te kaal, maar het is echt wel heel erg nodig..quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:52 schreef borisz het volgende:
Geen 13.30 duel meer op het WK
*moet afkicken*
Tweede speelronde in de groepsfase is voorbij. In de derde speelronde deze groepsfase worden de wedstrijden tegelijkertijd gespeeld. Dus alleen 16.00 en 20.30quote:
quote:
ah thanks scheelt wel, dan mis ik niksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Tweede speelronde in de groepsfase is voorbij. In de derde speelronde deze groepsfase worden de wedstrijden tegelijkertijd gespeeld. Dus alleen 16.00 en 20.30
Voordeel van wraps is dat ze niet hoeven te kokenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:43 schreef Sarabi het volgende:
Toen zei ik nog dat ik niet kon koken (dat kan ik nog steeds niet)
Maar ik heb net wel lekker wraps gemaakt voor een picknick vanmiddag
Ahh....ik dacht al wat ging er misquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voordeel van wraps is dat ze niet hoeven te koken![]()
Neeeeeh joh! Die verwacht ik pas eind van de middag weer.. is altijd een helse klus voor de meidenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, is je pluizenbol alweer thuis? (not you, TAV).
vetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een huis gekocht.
Donderdag bezocht. Weekend over nagedacht. Maandag (voor ons gunstig) bod neergelegd. Vanmorgen geaccepteerd. Ze wilden er graag vanaf.
Nice!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een huis gekocht.
Donderdag bezocht. Weekend over nagedacht. Maandag (voor ons gunstig) bod neergelegd. Vanmorgen geaccepteerd. Ze wilden er graag vanaf.
We nietquote:
Feli Anniequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een huis gekocht.
Ik niet. Best lekker geslapen eigenlijk. Mijn twee vierpotige vriendjes wilden heel graag met zijn tweeen onder de dekens liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:54 schreef DarkElf het volgende:
sowieso slechte slapers hier dus vannacht?..
Wow....ziet er goed uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb de Funda link:
Het uitzicht klopt niet trouwens. Het is nu een mooi park. Links kijk je ook nog eens uit op de Koeien.
gave stijl woning hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb de Funda link:
Het uitzicht klopt niet trouwens. Het is nu een mooi park. Links kijk je ook nog eens uit op de Koeien.
Prijs is rond de 200k terecht gekomenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, gefeliciteeeerd joh! Wat is dat snel gegaanMaar allez, zo'n nieuw huis is natuurlijk vrij safe.
Wat een volwassen huis is hetEn best een fijne prijs dan, zeg!
Fijn voor jullie
Op het riante zonneterras van 25m2quote:
Recept?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:25 schreef borisz het volgende:
Vanavond denk ik een garnalenpastatje maken
Recept nog niet bekendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Recept?
Ik ga mijn examen uitstellen naar morgen, jongens. Ik ben echt zo duf als een konijn, ik vrees dat dat voor vieren niet veel gaat veranderen
helemaal top, een huis!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een huis gekocht.
mooi dakterrasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb de Funda link:
vervelend zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Recept?
Ik ga mijn examen uitstellen naar morgen, jongens. Ik ben echt zo duf als een konijn, ik vrees dat dat voor vieren niet veel gaat veranderen
Misschien wel, maar omdat je toch geen afspraak hoeft te maken, neem ik liever het zekere voor het onzekere. Mijn marges zijn nu niet echt ruimquote:
volgende keer even overwegen of je het wel moet posten hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
Zou iedereen mijn Funda link weg kunnen halen? Bij voorbaat dank.
Volgende keer moet ik even herinnerd worden dat ik geen modrechten meer heb. Al jaren niet trouwensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgende keer even overwegen of je het wel moet posten he![]()
ik was em net aan het weghalenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgende keer even overwegen of je het wel moet posten he![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was em net aan het weghalen![]()
waarom is een mod net ff sneller
oh. morgen danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien wel, maar omdat je toch geen afspraak hoeft te maken, neem ik liever het zekere voor het onzekere. Mijn marges zijn nu niet echt ruim
Voor de geinteresseerde de foto's van funda:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:22 schreef Bluezz het volgende:
Annie mag ik huis per pm nog ff zien?Feli
Lie feli met je 8
En sunnymeisjetoch
En mijn eitje flikkerde tussen gasfornuis & aanrecht in net toen ik hem op het bord wilde schuiven
Die gaat er als eerste zo snel mogelijk uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een fantastisch mooi huis hebben jullie Annie! Goed gedaan, hard gewerkt daarvoor.
Ik zie een babykamer op de foto's.
Baby's zijn best leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die gaat er als eerste zo snel mogelijk uit.
was ook wat mij opvielquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een fantastisch mooi huis hebben jullie Annie! Goed gedaan, hard gewerkt daarvoor.
Ik zie een babykamer op de foto's.
aaaaaaaaaaaaawwwwwwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Baby's zijn best leuk!
Nu naast mij:
[ afbeelding ]
draadvrijbrood, was dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie een gasfornuis waar niks 'naast' kan vallen, ik zie een computerhoek/plank, ik zie een heerlijk terras, ik zie een babi.kamer, ik zie een hardstikke net huis waar je niks aan hoeft te doen![]()
FF ik hoef niet schoon te maken, het zijn vooral haal, koop en doedingen. Lekker in het zonnetje op de fiets na de koffie. 1 WC is al schoon en er zit al een draadvrijbrood in de masjien
Ik ben niet meer te stoppeeeeeeeeeeeeeeee
aiks, das naar...ik hoop ook dat hij gauw weer wat wilt drinken. moet hij overgeven of weigert hij te drinken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:
over baby's, neefje K is te licht en drinkt te weinig dus moet nu bijgevoed worden.Zusje is er dus en druk mee en maakt zich zorgen. Hopen dat hij snel weeer wat aankomt.
alles gaat goed verder met hem maar hij drinkt te weinig. dus nu moet ze geloof ik 8 x per dag bijvoeden met de fles met een speciaal spullie erin..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aiks, das naar...ik hoop ook dat hij gauw weer wat wilt drinken. moet hij overgeven of weigert hij te drinken?
Oh jakkes, wat een stressquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:
over baby's, neefje K is te licht en drinkt te weinig dus moet nu bijgevoed worden.Zusje is er dus en druk mee en maakt zich zorgen. Hopen dat hij snel weeer wat aankomt.
als het maar helpt.. hij komt vast gauw aan, gebeurt vaker bij baby'squote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alles gaat goed verder met hem maar hij drinkt te weinig. dus nu moet ze geloof ik 8 x per dag bijvoeden met de fles met een speciaal spullie erin..
lieef, leuk! gefeli!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jakkes, wat een stress
Oh BTW, de nieuwe spruit van mijn zwager&schoonzus is een jochie. Leuk, 2 knullen
Hij moet nog geboren worden, hoorquote:
Da's niet tofquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alles gaat goed verder met hem maar hij drinkt te weinig. dus nu moet ze geloof ik 8 x per dag bijvoeden met de fles met een speciaal spullie erin..
knulletjes zijn sowieso leuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jakkes, wat een stress
Oh BTW, de nieuwe spruit van mijn zwager&schoonzus is een jochie. Leuk, 2 knullen
Koolhydraatarm brood wat ik zelf bak in de machine met speciaal meel vd molenquote:
Wat een zorg weerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
Jij wordt toch niet ziek he?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
BahIk voel me zo slap he
Moet nog teveel doen hier
Dat hoop ik ook niet. Teveel te doen dit weekendquote:
in november? dan krijg ik een neefje/nichtje als alles goed gaat. het besef is er nog niet echt, denk pas als het geboren is. ik tante?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij moet nog geboren worden, hoorLeuk, ergens in november plannen we een lang weekend Madrid in
aah smaakt dat, draadarm brood?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Koolhydraatarm brood wat ik zelf bak in de machine met speciaal meel vd molen
niet ziek worden Pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet. Teveel te doen dit weekend
Ik heb sowieso het idee dat veel plotwendingen allemaal komen door nieuwe schrijvers of doordat een acteur niet meer wil (reden dat bijv Eko eruit werd geschreven) etc. Jack zou bijv vlak na de pilot dood gaan, maar het testpubliek vond hem zo leuk dat hij bleefquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:54 schreef Bluezz het volgende:
Schenkt in![]()
Oh Isa dat was ook best een weird part.
Maar ja dat is Lost continue
Ik zat nog ff mijn optreden door te scrollen wat er nou waar precies fout ging waardoor ik van mijn apropoos was maar nu zie ik het, de drummer kon geen contact maken met de toetsenist, onze koorleider, om het geheel na een minuut of 4 af te ronden![]()
Oh, dat heb ik ook een keer gedaan! Megavroeg in het bos hardlopen en alles was een beetje mistig en de zon kwam zo prachtig door de bladerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 06:35 schreef DarkElf het volgende:
net les 12 gelopen1-2-4-4-7 (was nog niet thuis dus heb iets langer doorgelopen).
ging lekker en wat is het heerlijk zo ' s ochtends vroeg in t bos!
de tijden dat je niemand verwacht zijn juist de tijden voor enge mannen. maar ik denk wel nog eerder dan 7u. ben je echt alleen dan? zie je niemand anders rennen of hondje uitlaten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat heb ik ook een keer gedaan! Megavroeg in het bos hardlopen en alles was een beetje mistig en de zon kwam zo prachtig door de bladerenMensen gingen ineens allemaal dingen roepen als 'alleen in het bos, dat kan toch niet!
Heb maar gezegd dat ik geen enge mannen verwacht om 7 uur 's morgens in het bos.
Wij hebben d'r al eentje van vierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in november? dan krijg ik een neefje/nichtje als alles goed gaat. het besef is er nog niet echt, denk pas als het geboren is. ik tante?
hahaha ja mijn zwangere zus is soms wel eens lichtelijk geïrriteerd over het feit dat haar 3 zusjes nog geen eens een vriendje hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij hebben d'r al eentje van vierIk ben dol op hem
Hij is van Meneers kant van de famillie, maar allez.
Ik wacht nog tot mijn zus er eens aan begint. Maar volgens mij denkt zij hetzelfde van mij
de enige mensen die ik tegenkwam vandaag (ging om 6 uur weg) waren 2 mensen op een racefiets en dat was het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de tijden dat je niemand verwacht zijn juist de tijden voor enge mannen. maar ik denk wel nog eerder dan 7u. ben je echt alleen dan? zie je niemand anders rennen of hondje uitlaten?
Ook wel gedaan ja. SMorgens vroeg hardlopen. Erg prettig want er is niemand.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de enige mensen die ik tegenkwam vandaag (ging om 6 uur weg) waren 2 mensen op een racefiets en dat was het.Tis zalig zo vroeg idd, zoals isa zegt. Helemaal alleen, lekker fris weer, wat konijntjes in t bos en dat is het.
Helemaal alleen en ik verwacht serieus geen mensen met kwade bedoelingen zo megavroeg in de ochtendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
de tijden dat je niemand verwacht zijn juist de tijden voor enge mannen. maar ik denk wel nog eerder dan 7u. ben je echt alleen dan? zie je niemand anders rennen of hondje uitlaten?
Ik zie sowieso weinig perspectief met PVV.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef borisz het volgende:
Ook wel gedaan ja. SMorgens vroeg hardlopen. Erg prettig want er is niemand.
Oh het snuffelen aan kabinet paars plus is voorbij Rutte ziet geen perspectief.
pff vakantie...joeee lekker zeg!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:
oh mensen over 2 weken zitten de mr en ik in the UK!Heb zo een zin in de vakantie!
en overmorgen komt onze nieuwe bank
die ziet er toch niet bij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie sowieso weinig perspectief met PVV.
Ik dacht dat ze eerst een kabinet probeerden te vormen met de winnaar (VVD) en de partij met de grootste winst (PVV)?quote:
leuk! ik ga denk ik volgend jaar een weekend met een vriendinnetje naar Londen. Vieren dat we elkaar 10 jaar kennenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Lekker DarkElfIk ga eind augustus naar Londen
![]()
Dat is al afgeketst omdat het CDA niet wil. Tweede optie Paars Plus is nu ook mislukt. Poging III wordt waarschijnlijk een nationaal kabinet(VVD, CDA, PVDA).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze eerst een kabinet probeerden te vormen met de winnaar (VVD) en de partij met de grootste winst (PVV)?
We gaan hard op weg naar Belgische taferelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh het snuffelen aan kabinet paars plus is voorbij Rutte ziet geen perspectief.
eerst dat ja met CDA maar mislukte doordat CDA niet akkoord ging. Paars plus is VVD, PvdA, Groen Links en D66. Die heeft Rutte nu afgeblazenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze eerst een kabinet probeerden te vormen met de winnaar (VVD) en de partij met de grootste winst (PVV)?
gaat denk ook niet door. Rutte moet teveel inleveren danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is al afgeketst omdat het CDA niet wil. Tweede optie Paars Plus is nu ook mislukt. Poging III wordt waarschijnlijk een nationaal kabinet(VVD, CDA, PVDA).
Lijkt me ook veel te vermoeiend zo'n splinterkabinetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
eerst dat ja met CDA maar mislukte doordat CDA niet akkoord ging. Paars plus is VVD, PvdA, Groen Links en D66. Die heeft Rutte nu afgeblazen
eerlijk gezegd verwacht ik dat bij mij ook niet en fiets gerust 's nachts door de polder/weilanden, zonder lantaarnpalenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal alleen en ik verwacht serieus geen mensen met kwade bedoelingen zo megavroeg in de ochtend
Je bent dan vast op tijd voor de volgende stemrondequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef DarkElf het volgende:
ik denk dat ik mij maar even inschrijf bij t consulaat om te stemmen als ik t zo zie
ja klopt, laten ze idd maar zien wat ze kunnen (of niet wrsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent dan vast op tijd voor de volgende stemronde
(maar eerst zou PVV eigenlijk moeten regeren/blunderen, want tot nu toe krijgen ze alleen maar méér zetels)
jes ze staan nu volgens De Hond op 27 zetels en VVD op 28...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent dan vast op tijd voor de volgende stemronde
(maar eerst zou PVV eigenlijk moeten regeren/blunderen, want tot nu toe krijgen ze alleen maar méér zetels)
woonde vroeger in een dorp, fietste ook vaak genoeg in mijn eentje 's nachts van utrecht naar huis of van dorp naar dorp. Nu ben ik niet zo meer maar vanmorgen om 6 uur was t allang licht natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eerlijk gezegd verwacht ik dat bij mij ook niet en fiets gerust 's nachts door de polder/weilanden, zonder lantaarnpalen
quote:
Borisz, waarom heet dat zo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is al afgeketst omdat het CDA niet wil. Tweede optie Paars Plus is nu ook mislukt. Poging III wordt waarschijnlijk een nationaal kabinet(VVD, CDA, PVDA).
De Hond moet gewoon eens een andere hobby zoeken zou ik zeggen. De man zit nog in de ontkenningsfase, maar verkiezingen zijn echt even weer een tijdje niet aan de ordequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jes ze staan nu volgens De Hond op 27 zetels en VVD op 28...
Rechts, Midden, Links? (geen idee hoor, gokje)quote:
Volgens heet het officieel alleen zo als alle partijen vertegenwoordigd zijn, maar noemen ze het nu zo omdat het een hele brede doorsnee is van de drie van oudsher grote partijen waarbij Links, rechts en centrum aanwezig zijn.quote:
Nou van zijn andere hobby (die enge jacht op 'De Klusjesman') werd ik ook niet echt blij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De Hond moet gewoon eens een andere hobby zoeken zou ik zeggen. De man zit nog in de ontkenningsfase, maar verkiezingen zijn echt even weer een tijdje niet aan de orde
Ach so!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens heet het officieel alleen zo als alle partijen vertegenwoordigd zijn, maar noemen ze het nu zo omdat het een hele brede doorsnee is van de drie van oudsher grote partijen waarbij Links, rechts en centrum aanwezig zijn.
ooh heb ik gemistquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou van zijn andere hobby (die enge jacht op 'De Klusjesman') werd ik ook niet echt blij.
Inderdaad, terwijl iedereen weet dat de butler het gedaan heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou van zijn andere hobby (die enge jacht op 'De Klusjesman') werd ik ook niet echt blij.
Nationaal kabinet omdat de drie van ouds her nationale grote partijen PVDA, CDA en VVD het gehele polieke spectrum vertegenwoordigen. Althans dat denk ik.quote:
Het is een grote fanatieke engerd die twee levens behoorlijk overhoop heeft gegooid. Plande zelfs een ontvoering van de vriendin van de Klusjesman en vond dat wel kunnen, voor het 'goede doel'. Die man is compleet doorgedraaid in zijn obsessie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh heb ik gemistik ken hem alleen van peilingen
Ik dacht dat je met De Klusjesman een of ander tv-programma bedoeldequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef Duderella het volgende:
Het is een grote fanatieke engerd die twee levens behoorlijk overhoop heeft gegooid. Plande zelfs een ontvoering van de vriendin van de Klusjesman en vond dat wel kunnen, voor het 'goede doel'. Die man is compleet doorgedraaid in zijn obsessie.
Ik snap eigenlijk niet dat hij gewoon aan het werk kan en redacties hem nog uitnodigen.
En ik meen dat hij ook nog wat schimmige politieke plannen had tot oprichting van een partij. Dat vind ik ook vreemd voor een opiniepeiler. Zijn goed recht, maar toch wat vreemd.
geniaal! Ik hoor de hi-ha-hondelul spreekkoren alquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef borisz het volgende:
De Hond fluit ook nog iedere week de eerste klasse zondag.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met De Klusjesman een of ander tv-programma bedoelde
daaaaaar moeet eeen piemel iin (etc)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geniaal! Ik hoor de hi-ha-hondelul spreekkoren al
oh best ventjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is een grote fanatieke engerd die twee levens behoorlijk overhoop heeft gegooid. Plande zelfs een ontvoering van de vriendin van de Klusjesman en vond dat wel kunnen, voor het 'goede doel'. Die man is compleet doorgedraaid in zijn obsessie.
Ik snap eigenlijk niet dat hij gewoon aan het werk kan en redacties hem nog uitnodigen.
En ik meen dat hij ook nog wat schimmige politieke plannen had tot oprichting van een partij. Dat vind ik ook vreemd voor een opiniepeiler. Zijn goed recht, maar toch wat vreemd.
Want... ze heeft geen benen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef borisz het volgende:
Jetta Kleinsma die voor het eerst naar de microfoon loopt tijdens het vragenuur. Wel mooi dat ze gewoon door gaat met dr politieke werk.
Kleinsma heeft spastische benen dus ze loopt met een rollator.quote:
Oh!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Kleinsma heeft spastische benen dus ze loopt met een rollator.
Die snap ik dan weer niet in combinatie met De Hondquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daaaaaar moeet eeen piemel iin (etc)
Het is een sponsortrip om een appartement te komen herdecorerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef freecell het volgende:
Isa, Londen is zo leuk!Hoe dat zo? Gewoon een tripje?
En wat baby betreft: dat soort dingen zijn zéker stressen. Krijgt baby borstvoeding, want dan zijn er echt héél veel tips hoe je kan zorgen dat ze meer drinken
(zelfs die van mij ging er meer van drinken, hoewel hij het eigenlijk helemaal niet kon, maarja, van 10 naar 30 CC zet geen zoden aan de dijk)
Waarom ga je niet naar het uitje? Wordt vast leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond uitje met de fotoclub en ik heb een medepassagier. Ik twijfel nu heel erg of ik af zal zeggenAls ik niet ga, kan hij ook niet
Laatste keer dat ik mensen meeneem denk ik
Dat wel. Zeker met dit weer. Maar helemaal jofel voel ik me nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar het uitje? Wordt vast leuk!
Hoeveel mensen worden er gesponsord?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een sponsortrip om een appartement te komen herdecoreren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef freecell het volgende:
Hoeveel mensen worden er gesponsord?
Ik weet welk appartementEn wie het niet weet:probeer eens te googelen
kan toch ook bij mannen? zongen 'wij' vroeger heel vaak tijdens skihut on tourquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet in combinatie met De Hond
Even aanzien hoe je je in de loop van de dag voelt? Dat uur rijden kan ik me van voorstellen dat je er wel wattegenop ziet als je je niet lekker voelt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
Dat wel. Zeker met dit weer. Maar helemaal jofel voel ik me nietEn het is een uur rijden
Ik dacht dat ze me negeerdenquote:
hmm als je denkt dat je je goed genoeg voelt prober het en ga anders terug. als je je niet goed voelt heeft je medepassagier pech maar tis overmachtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wel. Zeker met dit weer. Maar helemaal jofel voel ik me nietEn het is een uur rijden
maar nu toch je geldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze me negeerdenAl die tijd namelijk ook geen brief of mail gehad oid.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef Isabeau het volgende:
LOL, ik zie net op mijn rekening dat ik 2,05 van de NS heb gekregen
Ik had in de eerste week van mei geklaagd over het feit dat je met de kaartautomaat wèl korting kreeg op koninginnedag, maar met de OV-chipkaart niet. Verschil is op mijn rekening gestort.
Haha, ja, die zag de bui al hangen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik geloof alleen ik. Hij vroeg of ik niet een keer alleen wilde komen
(tot nu toe altijd vriendinnen mee gesleept)
Euhm:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan toch ook bij mannen? zongen 'wij' vroeger heel vaak tijdens skihut on tour![]()
ik ken er een heleboel![]()
goed dat ik het nog weet, want vrijdag heb ik er weer één
Ook fijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
maar nu toch je geld
nog geen terugkoppeling gehad trouwens van laatst. goed nieuws dus
jij bent ook niet op de hoogte van feestliederenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm:
De hond --> Hondelul [ afbeelding ]
De hond --> daar moet een piemel in [ afbeelding ]
Voordat ik hem moest uitleggen vond ik het nog best goed gevonden
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij bent ook niet op de hoogte van feestliederen
Doe nou niet joh...dat slaanquote:
Gaat het Bluezz? en wel goed gekeken of je schade hebt gemaakt bij die auto?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Zo, alles van mijn lijstje gekocht, gehaald en geregeled
Bijna een oud wijffie aangereden die mij niet van rechts zag aankomen. Iedereen denkt dat je hier uit een soort uitrit komt, maar het is toch echt een openbare weg
Ik ontweek haar op een haar na, reed tegen een stilstaande auto en was meteen een gevallen vrouw![]()
Been en heup uit het lood lijkt het wel....
Even uitgetrild (het oude wijffie reed zingend door, volgens mij niet eens in de gaten dat er verder nog leven is, ik zag haar later in de winkels ook lekker afwezig en langzaam doen) en mijn dingetjes gedaan.
@ FF brood is heerlijk! Zit vol met allemaal lekkere zaden en het ruikt zo lekker hier!
Even teruglezen en dan in het zonnetje met een boek
Leuk! Kussentjes!!quote:
Wat hij zegt ^^quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat het Bluezz? en wel goed gekeken of je schade hebt gemaakt bij die auto?
oeii Bluezz, geen schade neem ik aan? tijdens het rijden ook nog getrild zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Zo, alles van mijn lijstje gekocht, gehaald en geregeled
Bijna een oud wijffie aangereden die mij niet van rechts zag aankomen. Iedereen denkt dat je hier uit een soort uitrit komt, maar het is toch echt een openbare weg
Ik ontweek haar op een haar na, reed tegen een stilstaande auto en was meteen een gevallen vrouw![]()
Been en heup uit het lood lijkt het wel....
Even uitgetrild (het oude wijffie reed zingend door, volgens mij niet eens in de gaten dat er verder nog leven is, ik zag haar later in de winkels ook lekker afwezig en langzaam doen) en mijn dingetjes gedaan.
@ FF brood is heerlijk! Zit vol met allemaal lekkere zaden en het ruikt zo lekker hier!
Even teruglezen en dan in het zonnetje met een boek
ik ook maar ik zal je niet slaan. ik mag geen jongens slaanquote:
Denk aan je bal Bquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef borisz het volgende:
Groep A. Mexico - Uruguay & France - Zuid-Afrika
dat wordt uruguay en frankrijk denk ik (of mexico)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Groep A. Mexico - Uruguay & France - Zuid-Afrika
sonsequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef Bluezz het volgende:
Lekker al die tripjes naar het buitenland kinders
Ik ga ff zitten/hangen in de zon
weet ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef DarkElf het volgende:
sultana en chocolade is ook geen ontbijt natuurlijk
jeetje das veel werk dan! arm beest!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, ik werd net gebeld door door de trimster van Sam.. 5 uur kan ik hem ophalen.. maar dan is hij alleen nog maar ontklit Hij moet vrijdag terug en dan gaan ze wassen en knippen en zo.. Arme jongen..
LidLquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
Ik kom bij de LIDL vandaan. Geniale winkel!Waarom heb ik die winkels niet eerder ontdekt?
Bluezz, gekkerd, met je capriolen.![]()
Ja, was nu ook wel een beetje te lang geleden geweest hoor..quote:
ik wil ook weer eens heen! op de site zag ik allerlei lekkere en voordelige dingen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
Ik kom bij de LIDL vandaan. Geniale winkel!Waarom heb ik die winkels niet eerder ontdekt?
Bluezz, gekkerd, met je capriolen.![]()
wieehquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:
brrr zat net een vieze zwarte spin in huisdie heeft kennis gemaakt met mijn leuke tommy h. slippertje
Ik kom net van mijn werk thuis en zet de TV aan en het is gewoon opeens 2-0.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:36 schreef borisz het volgende:
Adieu les Blues0-1 down en ook met een man minder inmiddels
frankrijk al rood?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:36 schreef borisz het volgende:
Adieu les Blues0-12 down en ook met een man minder inmiddels
ja hij is echt dood en weg. de griezel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wieehslip + spin onder de kraan geduwd?
dat 1 maand zoveel werk scheeltquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, was nu ook wel een beetje te lang geleden geweest hoor..ik moet hem echt minimaal elke 3 maanden sturen, was nu 4 maanden..
yesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hij is echt dood en weg. de griezel.
Terecht buitenspel. En ja de stokbroden staan met 10 man op het veld ja.quote:
Nja, na 3 maanden waren ze nu ook nog niet klaar geweest hoor.. Maar zijn vacht is de laatste tijd erg droog en daardoor nog klitteriger geworden. Dat helpt ook niet echt mee..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat 1 maand zoveel werk scheelt
dus uruguay / mexico door?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Terecht buitenspel. En ja de stokbroden staan met 10 man op het veld ja.
oei... wees blij dat je ze niet zelf eruit hoeft te trekkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, na 3 maanden waren ze nu ook nog niet klaar geweest hoor.. Maar zijn vacht is de laatste tijd erg droog en daardoor nog klitteriger geworden. Dat helpt ook niet echt mee..
Op dit moment wel want daar staat het nog op z'n salons 0-0quote:
Dat moet dus wel.. ik moet hem tussendoor ook regelmatig kammen, maar op een gegeven moment lukt dat gewoon niet meer..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oei... wees blij dat je ze niet zelf eruit hoeft te trekken
heeft afrika ook nog kans? zoja, wanneer?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Op dit moment wel want daar staat het nog op z'n salons 0-0
ik vind mijn eigen klitten eruit halen al een ramp. op een gegeven moment moet ik echt een pluk eruit knippen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat moet dus wel.. ik moet hem tussendoor ook regelmatig kammen, maar op een gegeven moment lukt dat gewoon niet meer..
Wat zielig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
yesik pak ze altijd op met een wc papiertje en spoel em dan door
1-0 voor Uruguay dus nu daar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef borisz het volgende:
Op dit moment wel want daar staat het nog op z'n salons 0-0
Schapenvet door zijn voer!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat moet dus wel.. ik moet hem tussendoor ook regelmatig kammen, maar op een gegeven moment lukt dat gewoon niet meer..
Zit op dit moment nog twee doelpunten verschil tussen. Dus Uruguay moet of meer scoren of ZAF moet meer scoren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heeft afrika ook nog kans? zoja, wanneer?
denk ik eerlijk gezegd nooit aanals ik er één ziequote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat zielig.Dan kun je 'm toch net zo goed even buiten zetten?
Ik pak beestjes met een glas en stukkie papier. Werkt ook goed.
ik ben echt buiten proportie bang voor spinnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat zielig.Dan kun je 'm toch net zo goed even buiten zetten?
Ik pak beestjes met een glas en stukkie papier. Werkt ook goed.
Ik vind het net zo makkelijk om er even een kopje overheen te zetten en daar dan een kartonnetje onder te schuiven zodat het beest buiten kan worden losgelaten. Ga maar muggen vangen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
ik ben echt buiten proportie bang voor spinnendus mep ze dood ...
thanks nog. ik ga morgenochtend beginnen met brood en dan kijken. mag wit brood ook?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
als ik een potje van mijn ontbijt maak, wat ik dus niet meer doe, heb ik de hele dag de neiging om te veel te eten.. als ik gewoon een echt ontbijt eet is dat niet zo
bovendien eet je misschien best veel suiker (koek, sultana, chocolade etc) en daar krijgen mensen ook honger van.
oh ik ben gek op muggen vangen! hoe meer ik zwarte vlekken tegen mn plafond en muren, hoe beter! ik spring altijd debiel met een handdoek en/of een vliegenmepper in de luchtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het net zo makkelijk om er even een kopje overheen te zetten en daar dan een kartonnetje onder te schuiven zodat het beest buiten kan worden losgelaten. Ga maar muggen vangen!
geef het weinig kans ben ik bang.. of zaf moet net zoveel adrenaline als portugal krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit op dit moment nog twee doelpunten verschil tussen. Dus Uruguay moet of meer scoren of ZAF moet meer scoren.
Ja hè? De Afdeling Insectenwelzijn draag ik een warm hart toe, zoals je ziet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:00 schreef borisz het volgende:
Het is duidelijk te zien dat Dude lid is van de Dierenpartij
Ik ben zo bang voor ze dat ik iemand anders (meestal dus B.) ze laat verwijderen of dood meppen. Zelf wil ik niet in de buurt van die monsters komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
ik ben echt buiten proportie bang voor spinnendus mep ze dood ...
gelukkig hebben wij zelden spinnen in huis dus ik ben geen massamoordenaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het net zo makkelijk om er even een kopje overheen te zetten en daar dan een kartonnetje onder te schuiven zodat het beest buiten kan worden losgelaten. Ga maar muggen vangen!
ja ja jouw angst is weer erger....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben zo bang voor ze dat ik iemand anders (meestal dus B.) ze laat verwijderen of dood meppen. Zelf wil ik niet in de buurt van die monsters komen.
Over 2,5 week een weekje voor het werkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
jeetje bluezz en dat met je gammele lijf...
Ga je naar Japan D-H? Wat leuk! wanneer en hoe lang?
Nice!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Over 2,5 week een weekje voor het werk
nu al? wat gebeurd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Terecht buitenspel. En ja de stokbroden staan met 10 man op het veld ja.
Zelfs zo een heel kleintje. *ril*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef DarkElf het volgende:
ja natuurlijk jouw angst is weer erger....
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef DarkElf het volgende:
zusje mailde net, neefje is al een ons aangekomen sinds gisteren
tis zo oneerlijk verdeeld in de wereldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Over 2,5 week een weekje voor het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |