Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:41 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, daar ga ik ergens in de middag heen. Of ik doe het woensdag.
Afijn, ik ga eens een poging wagen tot slapenZoete dromen, darlings
Schenkt inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:38 schreef ColdFeet het volgende:
Doe mij ook een booze, ik ben klaarwakker en ik moet morgen om 9 uur weer sharp zijn
balen is dat he? ik kan slecht over te weinig slaap. dan ben ik sneller geirriteerd en ik word heel onhandig en dat zorgt weer voor extra frustratiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:28 schreef Den_Haag het volgende:
Het slapen vlot idd nog niet LieLie. merk gewoon dat ik zo minder energie heb.
Pff ja herkenbaar.. ik wordt er ook erg huilerig van als het in een periode van veel werkdrukte is..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
balen is dat he? ik kan slecht over te weinig slaap. dan ben ik sneller geirriteerd en ik word heel onhandig en dat zorgt weer voor extra frustratie
ja, heb ik ook wel. soms word je na vijf uur wakker en is er niks aan de hand, en soms...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff ja herkenbaar.. ik wordt er ook erg huilerig van als het in een periode van veel werkdrukte is..
Maar het stomme is dat 'te weinig' bij mij wel flexibel is.. de ene keer kan ik er beter tegen en slaap ik van nature minder dan de andere keer.
Toch zag je er erg wakker uit zo rond 7 uurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar het stomme is dat 'te weinig' bij mij wel flexibel is.. de ene keer kan ik er beter tegen en slaap ik van nature minder dan de andere keer.
yep, en drie maanden achter elkaar is helemaal vervelend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
balen is dat he? ik kan slecht over te weinig slaap. dan ben ik sneller geirriteerd en ik word heel onhandig en dat zorgt weer voor extra frustratie
Ik denk dat dat nu wel tegenvalt..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch zag je er erg wakker uit zo rond 7 uur. Wakkerder dan ik nu in ieder geval
ok met wie? en waarom?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:10 schreef Sunnythesun het volgende:
vandaag niets.. morgen na schooltijd..
oudergesprekken.. waar ik gister voor naar school moest 's avonds.. en waar ik zwaar van in de stress zitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok met wie? en waarom?
sorry maar dat had ik denk even gemist..
doei doeiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al![]()
tot vanmiddag liefjes
Ik vind hem altijd heel lelijk als hij net getrimd is, veel te kaal, maar het is echt wel heel erg nodig..quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:52 schreef borisz het volgende:
Geen 13.30 duel meer op het WK
*moet afkicken*
Tweede speelronde in de groepsfase is voorbij. In de derde speelronde deze groepsfase worden de wedstrijden tegelijkertijd gespeeld. Dus alleen 16.00 en 20.30quote:
quote:
ah thanks scheelt wel, dan mis ik niksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Tweede speelronde in de groepsfase is voorbij. In de derde speelronde deze groepsfase worden de wedstrijden tegelijkertijd gespeeld. Dus alleen 16.00 en 20.30
Voordeel van wraps is dat ze niet hoeven te kokenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:43 schreef Sarabi het volgende:
Toen zei ik nog dat ik niet kon koken (dat kan ik nog steeds niet)
Maar ik heb net wel lekker wraps gemaakt voor een picknick vanmiddag
Ahh....ik dacht al wat ging er misquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voordeel van wraps is dat ze niet hoeven te koken![]()
Neeeeeh joh! Die verwacht ik pas eind van de middag weer.. is altijd een helse klus voor de meidenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, is je pluizenbol alweer thuis? (not you, TAV).
vetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een huis gekocht.
Donderdag bezocht. Weekend over nagedacht. Maandag (voor ons gunstig) bod neergelegd. Vanmorgen geaccepteerd. Ze wilden er graag vanaf.
Nice!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een huis gekocht.
Donderdag bezocht. Weekend over nagedacht. Maandag (voor ons gunstig) bod neergelegd. Vanmorgen geaccepteerd. Ze wilden er graag vanaf.
We nietquote:
Feli Anniequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een huis gekocht.
Ik niet. Best lekker geslapen eigenlijk. Mijn twee vierpotige vriendjes wilden heel graag met zijn tweeen onder de dekens liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:54 schreef DarkElf het volgende:
sowieso slechte slapers hier dus vannacht?..
Wow....ziet er goed uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb de Funda link:
Het uitzicht klopt niet trouwens. Het is nu een mooi park. Links kijk je ook nog eens uit op de Koeien.
gave stijl woning hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb de Funda link:
Het uitzicht klopt niet trouwens. Het is nu een mooi park. Links kijk je ook nog eens uit op de Koeien.
Prijs is rond de 200k terecht gekomenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, gefeliciteeeerd joh! Wat is dat snel gegaanMaar allez, zo'n nieuw huis is natuurlijk vrij safe.
Wat een volwassen huis is hetEn best een fijne prijs dan, zeg!
Fijn voor jullie
Op het riante zonneterras van 25m2quote:
Recept?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:25 schreef borisz het volgende:
Vanavond denk ik een garnalenpastatje maken
Recept nog niet bekendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Recept?
Ik ga mijn examen uitstellen naar morgen, jongens. Ik ben echt zo duf als een konijn, ik vrees dat dat voor vieren niet veel gaat veranderen
helemaal top, een huis!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een huis gekocht.
mooi dakterrasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb de Funda link:
vervelend zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Recept?
Ik ga mijn examen uitstellen naar morgen, jongens. Ik ben echt zo duf als een konijn, ik vrees dat dat voor vieren niet veel gaat veranderen
Misschien wel, maar omdat je toch geen afspraak hoeft te maken, neem ik liever het zekere voor het onzekere. Mijn marges zijn nu niet echt ruimquote:
volgende keer even overwegen of je het wel moet posten hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
Zou iedereen mijn Funda link weg kunnen halen? Bij voorbaat dank.
Volgende keer moet ik even herinnerd worden dat ik geen modrechten meer heb. Al jaren niet trouwensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgende keer even overwegen of je het wel moet posten he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |