Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:41 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, daar ga ik ergens in de middag heen. Of ik doe het woensdag.
Afijn, ik ga eens een poging wagen tot slapenZoete dromen, darlings
Schenkt inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:38 schreef ColdFeet het volgende:
Doe mij ook een booze, ik ben klaarwakker en ik moet morgen om 9 uur weer sharp zijn
balen is dat he? ik kan slecht over te weinig slaap. dan ben ik sneller geirriteerd en ik word heel onhandig en dat zorgt weer voor extra frustratiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:28 schreef Den_Haag het volgende:
Het slapen vlot idd nog niet LieLie. merk gewoon dat ik zo minder energie heb.
Pff ja herkenbaar.. ik wordt er ook erg huilerig van als het in een periode van veel werkdrukte is..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
balen is dat he? ik kan slecht over te weinig slaap. dan ben ik sneller geirriteerd en ik word heel onhandig en dat zorgt weer voor extra frustratie
ja, heb ik ook wel. soms word je na vijf uur wakker en is er niks aan de hand, en soms...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff ja herkenbaar.. ik wordt er ook erg huilerig van als het in een periode van veel werkdrukte is..
Maar het stomme is dat 'te weinig' bij mij wel flexibel is.. de ene keer kan ik er beter tegen en slaap ik van nature minder dan de andere keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |