Let it snow let it snow let it snow (8)quote:
Die hadden we al gehadquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan.
Sneeuwballen gevechtquote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Let it snow let it snow let it snow (8)
Mooi toch
Toen sliep ik netquote:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wish you a merry christmasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:54 schreef LovelyLady het volgende:
Het is hartje zomer en de TT bezorgt me rillingen
Mannen die er lekker uitzien in hun zomerse kloffiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:30 schreef Ezechielk het volgende:
Zon
Zee
Vrouwen die hun kleding op het weer afstemmen
Rustig aan, bijna vakantiequote:
Ik ben echt zo blij dat ik daar zelden tot nooit last van hebquote:
Aids in je muggenbulten?quote:
Ik zo ineens een paar bulten in mn zij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat ik daar zelden tot nooit last van heb
Ik denk wel aids ja. En, bitemarks zijn sexy, mits niet te erg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aids in je muggenbulten?
Ik heb een bitemark van afgelopen weekend. Nog steeds ja
Note to self: niet meer met vrouwen stoeien ;')
Ik heb de doos met ballen al van zolder gehaaldquote:
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:54 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zo ineens een paar bulten in mn zij.Werd heel pissig toen ik het zag.
[..]
Ik denk wel aids ja. En, bitemarks zijn sexy, mits niet te erg.
Ik heb ook al littekens achtergelaten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welkom bij de club.
Ze vallen gelukkig niet op. Hoewel er een tand al gepromoveerd is tot littekentje
Wacht... Was jij het...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb ook al littekens achtergelaten.
De decemberzegels zijn vanaf morgen verkrijgbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef justmattie het volgende:
Kunnen we de kerstkaarten al versturen?
Hè, verdomme.quote:
Pardon?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hè, verdomme.
Hoe is het trouwens met die kleine gladjakker van je? Je weet wel, die rooie?
Nou enquote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wish you a merry christmas![]()
En het is heul geen hartje zomer, het is net 1 dag zomer
Mwoah. Moet jij dan een scholiertje van me? Of koffie? Heb het allebei voor jequote:
Doe maar een bak koffie, 2 schepjes suikerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwoah. Moet jij dan een scholiertje van me? Of koffie? Heb het allebei voor je
Goeeed, hij heeft gister een 'grote' muis gegeten, een fuzzy. Hij is echt te tof. Hij is inmiddels weer verveld en al bijna 60 cm!quote:
Nu met leuk motiefje. Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:11 schreef murp het volgende:
[..]
Doe maar een bak koffie, 2 schepjes suiker
Ja lekkerquote:
Nice!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:12 schreef Annnet het volgende:
[..]
Goeeed, hij heeft gister een 'grote' muis gegeten, een fuzzy. Hij is echt te tof. Hij is inmiddels weer verveld en al bijna 60 cm!
hoe groot wordt dat ding dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:12 schreef Annnet het volgende:
[..]
Goeeed, hij heeft gister een 'grote' muis gegeten, een fuzzy. Hij is echt te tof. Hij is inmiddels weer verveld en al bijna 60 cm!
Ik heb gister foto's gemaakt, zal eens kijken of het wat is geworden.. Het was erg donker.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice!
Maak eens een nieuwe foto van hem?
en en en?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb gister foto's gemaakt, zal eens kijken of het wat is geworden.. Het was erg donker.
Ik wil er ook zo 1quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu met leuk motiefje. Omdat jij het bent.
[ afbeelding ]
Meter of 2, als je een beetje geluk hebt.quote:
Nice, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb gister foto's gemaakt, zal eens kijken of het wat is geworden.. Het was erg donker.
Let's celebrate (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelebrate good time's, come on!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelebrate good time's, come on!
Het is echt nog te vroeg hoorquote:
Q-Music luisterenquote:
quote:
Heul niet, foute uur op Qmusic. Nu Monique Smitquote:
Mja, terwijl hij al een jaar is inmiddels! Hij moet echt groeien nu hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel goed te zien dat het echt nog een jonkie is
[..]
Heul niet, foute uur op Qmusic. Nu Monique Smit
Oh was zij dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel goed te zien dat het echt nog een jonkie is
[..]
Heul niet, foute uur op Qmusic. Nu Monique Smit
veronica top 880quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mja, terwijl hij al een jaar is inmiddels! Hij moet echt groeien nu hoor.
En, wtf, foute uur OM DEZE TIJD? Blij dat ik Arrow aan heb.![]()
Eerst foute uur en dan ga ik lekker in bad met veronica door mn badeendradiospeakertjequote:
Die van ons had ook een langzame start, en groeide daarna als kool.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mja, terwijl hij al een jaar is inmiddels! Hij moet echt groeien nu hoor.
En, wtf, foute uur OM DEZE TIJD? Blij dat ik Arrow aan heb.![]()
He bah, het hele huis ziekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady tegen een migraine-aanval zit, J. zit ziek thuis en Koen heeft ook koorts en is hangerig
*joy*
Heb de mama van mijn oppaskindjes afgebeld
Mijn tuinslang was meteen al volgroeidquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die van ons had ook een langzame start, en groeide daarna als kool.
Kan wel even duren dus.
Sja, hij is ook een tijdje heel gestrest en ziek geweest, daarnaast doe ik het heel rustig aan. Hij had twee week niks gehad, voor ik hem gister voerde, omdat hij de vorige keer voor het eerst een grotere muis kreeg. Over 1,5 week krijgt hij weer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die van ons had ook een langzame start, en groeide daarna als kool.
Kan wel even duren dus.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He bah, het hele huis ziek![]()
[..]
Mijn tuinslang was meteen al volgroeid
Ah, dat had die van ons niet, verklaart een hoop. En zo'n eetpatroon is prima. Wacht maar tot hij wat groter is, dan vreet hij zo'n bakje halfleeg als je hem zijn gang laat gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Sja, hij is ook een tijdje heel gestrest en ziek geweest, daarnaast doe ik het heel rustig aan. Hij had twee week niks gehad, voor ik hem gister voerde, omdat hij de vorige keer voor het eerst een grotere muis kreeg. Over 1,5 week krijgt hij weer.
Laat het even een kwartier stil zijn, dan heb ik weer een achievement erbij.quote:
Ik was aan het omkleden, het is rokjesweerquote:
Die gaat pas in het volgende topic inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laat het even een kwartier stil zijn, dan heb ik weer een achievement erbij.
Pauper achievements.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laat het even een kwartier stil zijn, dan heb ik weer een achievement erbij.
Het is echt lekker weer he!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was aan het omkleden, het is rokjesweer
Mjah, bedacht ik me ook net.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gaat pas in het volgende topic in
Moet dat trouwens geen 24 uur zijn?
Ja echt heerlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:53 schreef Annnet het volgende:
[..]
Pauper achievements.
[..]
Het is echt lekker weer he!
Ach, als je er niets voor hoeft te doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:53 schreef Annnet het volgende:
[..]
Pauper achievements.
[..]
Het is echt lekker weer he!
2 weken terug ging ik deze zingen toen we uit de stad kwamen. Raph keek me heel verbaasd aan dat ik de tekst nog konquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, bedacht ik me ook net.
OH GOD! AQUA!
Handig he als anderen een foto pmen waardoor jij ook een achievement haaltquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach, als je er niets voor hoeft te doen.
Werken op het balkon ftw.
Pak die van mij maar, ik hoef vandaag niet.quote:
Jij bent ziek.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pak die van mij maar, ik hoef vandaag niet.
Nee ik zoek zelf geen nieuwe te gaan zetten. Ik pak wel theequote:
Lui gedrocht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik zoek zelf geen nieuwe te gaan zetten. Ik pak wel thee
nah eigenlijk valt dat wel mee. Maar ik weet ook niet precies hoe het koffie apparaat werktquote:
HAHAHA!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nah eigenlijk valt dat wel mee. Maar ik weet ook niet precies hoe het koffie apparaat werkt
Fail.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nah eigenlijk valt dat wel mee. Maar ik weet ook niet precies hoe het koffie apparaat werkt
Dat heet Senseo, liefje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
HAHAHA!
Ik heb een 1persoons koffiezetapparaat.
Lekker egoistischquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
HAHAHA!
Ja behoorlijk. Maar ik heb wel groene ranja en tomatensoepquote:
Neen, geen senseo!quote:
Niks egoïstisch, student.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker egoistisch![]()
[..]
Ja behoorlijk. Maar ik heb wel groene ranja en tomatensoep
Daarom juist. Zit je 's ochtends met iemand een beschuitje te eten maar je geeft hem geen koffie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neen, geen senseo!
[..]
Niks egoïstisch, student.
schandaligquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom juist. Zit je 's ochtends met iemand een beschuitje te eten maar je geeft hem geen koffie.
Er zitten nooit hems in mijn huis die koffie willen. En mochten ze dat wel willen, dan kan dat gewoon. Ga ik wel twee keer achter elkaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom juist. Zit je 's ochtends met iemand een beschuitje te eten maar je geeft hem geen koffie.
Maar dan issie niet 1persoons meerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:36 schreef Annnet het volgende:
[..]
Er zitten nooit hems in mijn huis die koffie willen. En mochten ze dat wel willen, dan kan dat gewoon. Ga ik wel twee keer achter elkaar.
Die had ik vroeger ook, maar dan zo'n eentje waarbij je speciale filters nodig had die ik nooit vond en dan deed ik er te grote filters dubbelgevouwen in en dan liep het water wel eens langs het filter ipv er doorheenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
HAHAHA!
Bal. Voetbal.quote:
Hoe heb je het gehad?quote:
Ja tov!quote:
Koffie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja tov!
Alleen maar mooi weer, lekker eten, mooie tochtjes gemaakt op scooter/in auto, gedoken, alcohol wat wil je nog meer?
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja tov!
Alleen maar mooi weer, lekker eten, mooie tochtjes gemaakt op scooter/in auto, gedoken, alcohol wat wil je nog meer?
Maak je maar geen zorgen, ik kan ook niet met koffiezetapparaten omgaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wel, alleen maak ik het vaak te sterk : (wat ik overigens echt lekker vindquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ik kan ook niet met koffiezetapparaten omgaan.
Vrouwen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja tov!
Nee joh, wat heb je daar nou aan!quote:
Nou, ehm. Het oog wil ook wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, wat heb je daar nou aan!
Enige koffiezetapparaat waar ik mee om kan gaan is senseo. En dat vind ik geen koffie. Slappe bakjes. Koffie hoort sterk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, alleen maak ik het vaak te sterk : (wat ik overigens echt lekker vind)
Heb ik liever mannenquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja tov!
hihi, ik vind dat het tijd wordt voor een update in het oog wil ook wat maar dat zegt jullie niks.quote:
Vertel!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihi, ik vind dat het tijd wordt voor een update in het oog wil ook wat maar dat zegt jullie niks.
KEL.quote:
Daar ben ik man voor, en jij vrouwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik liever mannenDat vind mijn oog vaak iets interessanter
![]()
Alles goed daar btw?
Nicequote:
Ik zal je vertellen ik heb geen koffie gehadquote:
Ik snap je helemaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen ik heb geen koffie gehad
Ja Starbucks op de heen- en terugweg
Maar ik heb nu iedere dag Starbucks
Of nou ja.. Ik doe alsof
Omdat daar andere topics zijn?quote:
Heul niet.quote:
koopn!quote:
Heul niet jatten.quote:
quote:
starbucksquote:
Dat weet ik niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welwant je weet dat ik daar niet kom
ohlol ik ben nog niet wakker.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ohlol ik ben nog niet wakker.
Dat wist ik wel
Je overleeft ;t wel.quote:
isset daar zo bijzonder dan?quote:
Valt wel mee, daarom juist.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
c0n kon je nou echt niet een half uurtje later op vakantie gaan
Met 145 km/uquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat was wel heeeeeele slechte timing idd
Kwamen jullie vanaf Emmen? Dan MOET je me haast wel tegen zijn gekomen
Nee vanaf Amersfoort, we hadden Olle gebeld maar die vond het zo eng dat ie snel ophing en niet meer opnamquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat was wel heeeeeele slechte timing idd
Kwamen jullie vanaf Emmen? Dan MOET je me haast wel tegen zijn gekomen
quote:
Ik was er niet bijquote:
Ow dan reden jullie achter me aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee vanaf Amersfoort, we hadden Olle gebeld maar die vond het zo eng dat ie snel ophing en niet meer opnam
Ik probeerde te helpen. Maar ja, als je zegt dat je voor de Super de Boer staat, en ondertussen al een straat verder loopt, heeft het weinig nut hè.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij wilde zo graag mee roadtrippen dat je het via streetview deed
Dat dachten we. DW belde en hij hing gewoon op verder kregen we geen contact meer met hem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:37 schreef c0nd0r het volgende:
Ow en jullie zeiden dat zijn nummer niet meer klopte!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik probeerde te helpen. Maar ja, als je zegt dat je voor de Super de Boer staat, en ondertussen al een straat verder loopt, heeft het weinig nut hè.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dachten we. DW belde en hij hing gewoon op verder kregen we geen contact meer met hem.
Pas uren later toen we allang weer thuis waren durfde meneer terug te smsen.
Je deed leuk je bestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik probeerde te helpen. Maar ja, als je zegt dat je voor de Super de Boer staat, en ondertussen al een straat verder loopt, heeft het weinig nut hè.
We hadden aan Bart jouw adres gevraagd, dat wilde hij niet geven maar hij wilde wel helpen met zoeken. Hij in Purm op streetview en wij verdwaald in Ommenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jullie hebben ook echt directions opgezocht ja?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden aan Bart jouw adres gevraagd, dat wilde hij niet geven maar hij wilde wel helpen met zoeken. Hij in Purm op streetview en wij verdwaald in Ommen
Kutpoesnijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:45 schreef Annnet het volgende:
De fuck..
Liep ik naakt door mn huis nadat ik gedoucht had, is m'n kat gigantisch bang voor me.
Zijn adres heb ik niet. En verder dan het telefoonboek wilde ik niet zoeken, dus ging ik streetvieuwen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden aan Bart jouw adres gevraagd, dat wilde hij niet geven maar hij wilde wel helpen met zoeken. Hij in Purm op streetview en wij verdwaald in Ommen
Begint de straat met een B, en heb je een A achter je huisnummer?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geniaal
Met mijn adres had je het ook nooit gevonden denk ik
whut?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:45 schreef Annnet het volgende:
De fuck..
Liep ik naakt door mn huis nadat ik gedoucht had, is m'n kat gigantisch bang voor me.
Uuuh.. Huh?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zijn adres heb ik niet. En verder dan het telefoonboek wilde ik niet zoeken, dus ging ik streetvieuwen inderdaad.
[..]
Begint de straat met een B, en heb je een A achter je huisnummer?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whut?sinds wanneer zijn katten bang voor naakte mensen Annnet?
En is je achternaam "Baracus"?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Begint de straat met een B, en heb je een A achter je huisnummer?
Jullie hebben mijn ware identiteit ontdekt, nu moet ik weer naar de volgende plaatsquote:
Tomtom doe ik niet aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uuuh.. Huh?
Maar bedoelde dat als je mijn adres in TomTom had ingevoerd dat je dan nog niet goed uit zou komen aangezien je er met de auto niet kan komen
Stomme droogklootquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:45 schreef Annnet het volgende:
De fuck..
Oh, moet ik weer weg?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stomme droogkloot![]()
ROKERS VERZAMELEN!!!
Zoals ik het zeg. Straatnaam met een B, en een A achter je huisnummer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uuuh.. Huh?
Maar bedoelde dat als je mijn adres in TomTom had ingevoerd dat je dan nog niet goed uit zou komen aangezien je er met de auto niet kan komen
Nee horo je mag zekers wel blijvenquote:
Daar waar ik bijna de stoeprand meenam met keren, dat was dus gewoon naast de Hema :")quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg. Straatnaam met een B, en een A achter je huisnummer.
Anders word ik hier voorgelogen
Dat merkte ik jaAlthans, de Google auto kwam er ook niet
Jij mag blijven, leave pop.quote:
Ok, succes!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee horo je mag zekers wel blijven![]()
Maar ik ga even roken![]()
[..]
Daar waar ik bijna de stoeprand meenam met keren, dat was dus gewoon naast de Hema :")
quote:
Ja ok, maar je zegt eerst ik heb je adres niet en dan weet je hem tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg. Straatnaam met een B, en een A achter je huisnummer.
Anders word ik hier voorgelogen
Dat merkte ik jaAlthans, de Google auto kwam er ook niet
Mja, SIDN helpt me nu. En thuis had ik geen zin om moeilijk daarvoor te gaan doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ok, maar je zegt eerst ik heb je adres niet en dan weet je hem toch
En nee klopt! Althans, de straatkant kun je wel zien op streetview
Aah op die fietsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, SIDN helpt me nu. En thuis had ik geen zin om moeilijk daarvoor te gaan doen
Je gunde het ons gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, SIDN helpt me nu. En thuis had ik geen zin om moeilijk daarvoor te gaan doen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gunde het ons gewoon niet.
Jij wil de eerste zijn die c0n ontmoet
Hij zei ook dat hij je huistelefoon zou gaan bellenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij had me inderdaad getipt
"GA NU! ZE KOMEN ERAAN!"
MIJN GEGEVENS LIGGEN OP STRAAT!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij je huistelefoon zou gaan bellen
Waarom?quote:
Nou niet in Ommen hoorquote:
Ik snap hem nog steeds nietquote:
Wattan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou niet in Ommen hoor![]()
Wat een dom wicht werkt er trouwens bij Cleo
Wij gingen daar een biertje doen. 1 HJ en 2 grolsch, komt ze eerst terug van HJ hebben we alleen van de tap, geen probleem. Komt ze naar buiten met 2 HJ en 1 Heinekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wattan?
Jij zei van; "Ik zoek c0n"
En toen wisten ze het niet?!
Hm zou kunnen daar kom ik nooitPics?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ez moet laforest in z;n reet neuken. Wie stemt voor?!
Op msn of via pm uitvechten is geen optie?quote:
Nope. Hij mag dood neervallen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op msn of via pm uitvechten is geen optie?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gingen daar een biertje doen. 1 HJ en 2 grolsch, komt ze eerst terug van HJ hebben we alleen van de tap, geen probleem. Komt ze naar buiten met 2 HJ en 1 Heineken![]()
Duurde ff voordat ze doorhad hoe of wat
Duidelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Hij mag dood neervallen wat mij betreft.
2e wereldoorlog?quote:
Je mag Ez hebben. Ik hoef m niet meer.quote:
Ik gok meer op een post-it momentjequote:
Ja die was van 1940 tot 1945 ongeveer en mensen hadden niks te eten en dus aten ze oa bloembollen.quote:
Als ik "DE DUITSERS KOMEN!" zeg, in plaats van "GA NU, ZE KOMEN ER AAN" . Iets duidelijker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die was van 1940 tot 1945 ongeveer en mensen hadden niks te eten en dus aten ze oa bloembollen.
MAAR DE GRAP SNAP IK NOG STEEDS NIET
Verdomme dat is geen kwartje meer dat valt, dat is minstens een 50 euro biljet om de grijze massa aan te slingerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik "DE DUITSERS KOMEN!" zeg, in plaats van "GA NU, ZE KOMEN ER AAN" . Iets duidelijker?
Ah was het zover?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gok meer op een post-it momentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dat het zo lang duurde. Een kwartje is massief, een 50 eurobiljet fladdert eerst nog een paar minuten rondquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme dat is geen kwartje meer dat valt, dat is minstens een 50 euro biljet om de grijze massa aan te slingeren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme dat is geen kwartje meer dat valt, dat is minstens een 50 euro biljet om de grijze massa aan te slingeren
Die biljetten fladderen meestal heel snel bij mij vandaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo lang duurde. Een kwartje is massief, een 50 eurobiljet fladdert eerst nog een paar minuten rond
Erg he, voel me ook extreem blont nuquote:
Oe doe die van mij dan ook meteen evenquote:
gelukkig niet extreem rechtsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die biljetten fladderen meestal heel snel bij mij vandaan![]()
[..]
Erg he, voel me ook extreem blont nu
Gast die ik ken is extreem rechts. Hij heeft ook een white power ring. Toffe gast, hij geeft me altijd Hertog Jan.quote:
Ja, hallo, ik geef jou hertog jan, als je het niet erg vind als ik extreem rechts benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gast die ik ken is extreem rechts. Hij heeft ook een white power ring. Toffe gast, hij geeft me altijd Hertog Jan.
ben een keer wezen stappen met skinheads dat was hardcore zuipenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gast die ik ken is extreem rechts. Hij heeft ook een white power ring. Toffe gast, hij geeft me altijd Hertog Jan.
Mja hij heeft een hekel aan negers. Behalve mij en m;n broer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik geef jou hertog jan, als je het niet erg vind als ik extreem rechts ben
Mja ik kom ;m weleens tegen in de kroeg. Hij geeft me altijd bier.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben een keer wezen stappen met skinheads dat was hardcore zuipen
toffe lui wel alleen hun ideen zijn wat minder
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
De bestrijding van de eikenprocessierups is weer begonnen.
Hehe wat een sukkelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja hij heeft een hekel aan negers. Behalve mij en m;n broer.
nee man hij is tof. Ik kus zijn ring altijd.quote:
toppiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja hij heeft een hekel aan negers. Behalve mij en m;n broer.
whhehehe zijn wel lachen lui vooral grappig hoe ze zich tegen sprekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ik kom ;m weleens tegen in de kroeg. Hij geeft me altijd bier.
Precies. Als je ideen je even niet uitkomen, dan gebruik je ze toch ook gewoon even nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
whhehehe zijn wel lachen lui vooral grappig hoe ze zich tegen spreken
mja of je krijg de standaard opmerking van jaa ik heb mein kampf gelezenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies. Als je ideen je even niet uitkomen, dan gebruik je ze toch ook gewoon even niet
Netjes man!quote:
Mooi lijstje kerel!quote:
Daar mag u trots op zijnquote:
gefeli!quote:
VWO3quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef Olle. het volgende:
[..]
gefeli!![]()
wat voor opleiding was dat?
Olle gaat verder met een SLA opstellen
Mag je wel achter de pc nu je 2 6;en hebt?quote:
Dubbele tariefquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag je wel achter de pc nu je 2 6;en hebt?![]()
Mooi lijstje.
Hij vraagt alleen maar om die haren van zijn kleren af te halen. Niets mis mee toch?quote:
Jij begrijpt me tenminstequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij vraagt alleen maar om die haren van zijn kleren af te halen. Niets mis mee toch?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:13 schreef justmattie het volgende:
Connie is er ook weer
Leuke vakantie gehad?
MATTHIJS JONGEH!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:13 schreef justmattie het volgende:
Connie is er ook weer
Leuke vakantie gehad?
Ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:36 schreef Annnet het volgende:
[..]
En ik heb in mn bh voor de webcam gezeten.
Kreeg je ook last van jaloezie?quote:
Je moet niet meteen alles weggeven hier!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je ging wel een keer je t shirt uitdoen omdat ik dat ook moest.
Ja. Ik was niet de enige die naar Con keek.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je moet niet meteen alles weggeven hier!
De sletquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Ik was niet de enige die naar Con keek.
Je mag alles vertellen hoor, dit is een gesloten forumquote:
Ah nice.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De slet
[..]
Je mag alles vertellen hoor, dit is een gesloten forum
ze laat wel meer zien voor de webcam volgens mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:36 schreef Annnet het volgende:
[..]
En ik heb in mn bh voor de webcam gezeten.
Mag ik een slangenstream van u?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:56 schreef Annnet het volgende:
Jong ik webcamseks niet met onbekenden. Sorry.
Maar mn hond en kat en slang zijn wel livestream te aanschouwen.
Ah.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:56 schreef Annnet het volgende:
niet, ow, daar gaat mn hoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:56 schreef Annnet het volgende:
Wie dan?quote:
Jawelquote:
* Ezechielk meldt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
We kunnen wel even tinychat aangooien.
www.tinychat.com/annnet ofzo.
Hey, ik ben erquote:
Ik was er ook, er was niemandquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk meldt.
[..]
Hey, ik ben er
Omdat je dat al had gezegd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
btw huppel ze hebben nu bij de bart smit die grote tennisballen in de aanbieding voor 5 euro
waarom krijg ik nu een dejavu
JIJ WAS HET!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |