Lievvvquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Copycat het volgende:
En eenvoor Laysa. Jou/jullie trekken we er ook met z'n allen doorheen. D_K voorop.
Laat deze ezel de tram maar trekkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Copycat het volgende:
En eenvoor Laysa. Jou/jullie trekken we er ook met z'n allen doorheen. D_K voorop.
Ik vind het wel iets hebben, juist omdat ik wilde zeggen dat D_K het hardst moet trekkenquote:
Hoe moet ik dit lezen?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben, juist omdat ik wilde zeggen dat D_K het hardst moet trekken
niet als het een strakke spijkerbroek isquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kruistocht in je spijkerbroek is beter voor de zaadproductie.
Je moet helemaal niets, maar je vraag zegt genoegquote:
Of een flink kruis! Jezus kon aan de zijne hangen!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
niet als het een strakke spijkerbroek is
tank mee tank BPquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
Dit is toch ook diep triest hè??
[ afbeelding ]
quote:
In en intriestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel frisjesquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kruistocht in je spijkerbroek is beter voor de zaadproductie.
in- en intriestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goedquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of een flink kruis! Jezus kon aan de zijne hangen!
Jij lurktquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goed
Zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |