Dat is in het breedste zin van het woord. Het gaat om valse hoop waar mensen aan hangen. Een soort ease of mind.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef DeZoektocht het volgende:
even inhaken op de OP, dat is maar wat je onder religie verstaat.
echt niet.quote:
iets van divine dusquote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iets van dona summers of andere foute discoliedjes om mee te beginnen
ook niet met Jasper?quote:
Noem eens een definitie waar dit niet op slaat dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef DeZoektocht het volgende:
even inhaken op de OP, dat is maar wat je onder religie verstaat.
you think you're a man, you're only a boy...quote:
like you never powdered your nosequote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet.![]()
![]()
maar ik zie het veel om me heen. Vooral managers and shit.
alleen als een pick-me-up.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
like you never powdered your nose![]()
slaap ze en beterschapquote:
Hopelijk slaap je een beetje redelijk en word je morgen beter wakkerquote:
quote:
Jah valse hoop is per definitie onzin natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is in het breedste zin van het woord. Het gaat om valse hoop waar mensen aan hangen. Een soort ease of mind.
Dus omdat weinig mensen doorrelativeren, is het niet irrationeel om dat soort gevoelens toe te schrijven aan een ziel/god/whatever?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
dat zijn geen wetenschappelijke zaken, tuurlijk kunnen we het hebben over stofjes dit en dat maar er zijn maar weinig mensen die het zover doorrelativeren lijkt me.
Heb jij nu ookal verhoging?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef Xiance het volgende:
mike zeg!!
nee, geen sex met jasper, en ook geen sex via gayromeo..
maar jij kwam toch over 2 weken weer?![]()
Ik zal je een voorbeeld geven:quote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus omdat weinig mensen doorrelativeren, is het niet irrationeel om dat soort gevoelens toe te schrijven aan een ziel/god/whatever?
Of kan ik je nu echt helemaal niet volgen?
Tuurlijk, voor velen biedt religie soelaas. Maar tis valse hoop. Vaak als erge dingen gebeuren met religieuze mensen dan zeg ik: where's your God now? (Tis natuurlijk hard, maar goed) Ben ook van de wetenschap.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Jah valse hoop is per definitie onzin natuurlijk![]()
Maar iedereen heeft zo zn idee over hoe de wereld in elkaar steekt, en dat is in mijn optiek allemaal religie want geen wetenschap.
Sowieso is religie die wetenschap ontkent, onjuist IMO.
Maar Atheisten kennen toch ook liefde woede vriendschap enz enz?
dat zijn geen wetenschappelijke zaken, tuurlijk kunnen we het hebben over stofjes dit en dat maar er zijn maar weinig mensen die het zover doorrelativeren lijkt me.
wat leuk !quote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef Xiance het volgende:
IK GA HOMO'S GENEZEN DOOR LULOPLEGGING!!
mijn jurk:
[ afbeelding ]
Spanje - Honduras 2-0.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |