Ik ben twee keer geslaagdquote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeh, spannend!!
Ik ben een keer gezakt.![]()
heel heel heel liefquote:
Culmeet bij de Notarisquote:Op maandag 21 juni 2010 22:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zou echt leuk zijnen goed nieuws
Coolquote:Op maandag 21 juni 2010 22:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb weer andere talenten, zullen we maar zeggen.
aah zo, bijna staatsexamen gehad. ben best benieuwd eigenlijk hoe zo'n examen gaat. wat de grote verschillen zijn met het gewone examen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, want ik heb vier keer praktijkexamen gedaan
MeMo gaat gewoon knallen met haar scriptiequote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
En laten we MeMo niet vergeten hemet haar scriptie die morgen ingeleverd wordt
En mij ook niet! Want ik krijgen morgen de eindbeoordeling van het project!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
En laten we MeMo niet vergeten hemet haar scriptie die morgen ingeleverd wordt
Neequote:
Jeejquote:Op maandag 21 juni 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
En mij ook niet! Want ik krijgen morgen de eindbeoordeling van het project!
Volgens mij scheelt het niet zoveel. Je moet je melden op een 'normale' locatie, een café of zo, en niet bij het examencentrum. En je zit wat langer met die examinator te praten, zodat je kunt ontspannen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah zo, bijna staatsexamen gehad. ben best benieuwd eigenlijk hoe zo'n examen gaat. wat de grote verschillen zijn met het gewone examen.
balen is datquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef z80 het volgende:
ik wil whisky drinken, heb er zin in.
maar mag niet, het storings dienst.![]()
en zowel theorie, auto en motor in 1 keer gehaald.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
En mij ook niet! Want ik krijgen morgen de eindbeoordeling van het project!
Ik ben grote moeite aan het doen om hier flessen dicht te laten zittenquote:
Vraag me wel af hoe erg het met je gesteld is als dit je directe ingeving isquote:
Je brengt me op een idee. Ik schenk er eentje in.quote:
krijg je ook niet meer tijd tijdens het examen? dat als er iets fout gaat je meer kansen krijgt enzo vanwege je zenuwen?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt het niet zoveel. Je moet je melden op een 'normale' locatie, een café of zo, en niet bij het examencentrum. En je zit wat langer met die examinator te praten, zodat je kunt ontspannen.
Maar uiteindelijk moet je toch gewoon autorijden
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben grote moeite aan het doen om hier flessen dicht te laten zittenNa zaterdag een klein beetje de smaak te pakken maar ja, morgen werken he
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe erg het met je gesteld is als dit je directe ingeving is
Weet je gelijk hoe groot de motivatie is van iedereenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef golfer het volgende:
3 topics op 1 werkdag. het moet niet gekker worden.
Jaquote:
Dat weet ik niet precies eigenlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
krijg je ook niet meer tijd tijdens het examen? dat als er iets fout gaat je meer kansen krijgt enzo vanwege je zenuwen?
baas boven baas.... ik theorie 1x, praktijk 2x. mn proefexamen was de grootste ramp aller tijden. ik heb fouten gemaakt waar je u tegen zegtquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef z80 het volgende:
ik wil whisky drinken, heb er zin in.
maar mag niet, storings dienst.![]()
en zowel theorie, auto en motor in 1 keer gehaald.
Ik hoorde iets over een Whisky die bekend staat als prima passend bij blauwschimmel kaasquote:Op maandag 21 juni 2010 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaSun heeft zeker ook al verteld over de derde aankoop of niet?
straks zit P. volgend jaar bij de AA doordat jullie em whisky hebben leren drinkenquote:
voetbal dus ben erg van het inkoppenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe erg het met je gesteld is als dit je directe ingeving is
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een Whisky die bekend staat als prima passend bij blauwschimmel kaas
Nee joh, hij zit alleen financieel aan de grond omdat hij ieder dag 2 flessen koopt voor zijn verzamelingquote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
straks zit P. volgend jaar bij de AA doordat jullie em whisky hebben leren drinken
Ik ook! Of drie geloof ik. In elk geval een paar. Maar mijn theorie is niet verlopen (misschien kon dat voor de oorlog nog niet).quote:Op maandag 21 juni 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, want ik heb vier keer praktijkexamen gedaan
ooooh dan valt het meequote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee joh, hij zit alleen financieel aan de grond omdat hij ieder dag 2 flessen koopt voor zijn verzameling
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ook! Of drie geloof ik. In elk geval een paar. Maar mijn theorie is niet verlopen (misschien kon dat voor de oorlog nog niet).
Misschien was het de koude oorlog of de prijzenoorlog van de AH..quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
aaah je bent helemaal niet zo oud!! je bent nog niet eens 40 toch?
Een dame vraag je niet naar de leeftijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
aaah je bent helemaal niet zo oud!! je bent nog niet eens 40 toch?
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien was het de koude oorlog of de prijzenoorlog van de AH..
[..]
Moest je zelf de kolen scheppen tijdens het afrijden?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef golfer het volgende:
Alles ook in 1x gehaald.
maar ja, toen reden er nauwelijks nog auto's
Morisma.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
En mijn echte naam is Astrid wie t vroeg met een achternaam die eindigt op sma dus
Nog lastig manouvreren tussen de paardenkoetsen zeker?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef golfer het volgende:
Alles ook in 1x gehaald.
maar ja, toen reden er nauwelijks nog auto's
ooh... doe ik eigenlijk altijdquote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Een dame vraag je niet naar de leeftijd.
Zoiets jaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een Whisky die bekend staat als prima passend bij blauwschimmel kaas
[..]
Als je dat na een paar keer zo'n boekje gelezen te hebben nog steeds overkomt noem ik het niet slim meerquote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
@Dude&Sunny: volgens mij bestaat het echt dat je te slim bent voor het theorie-examen; dat je veel te diep nadenkt terwijl het bedoelde antwoord er metersdik bovenop ligt. Merk ik bij mezelf ook een beetje
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:
Nee joh, hij zit alleen financieel aan de grond omdat hij ieder dag 2 flessen koopt voor zijn verzameling
Is dat een soort Lush? Of iets minder heftig geparfumeerd?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was even druk met een lijstje lekkere spulletjes makenvoor t lijf enzo
https://www.heymountain.com/
En mijn echte naam is Astrid wie t vroeg met een achternaam die eindigt op sma dus
Ja, die hadden toen nog voorrang, net als de trekschuiten.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Duderella het volgende:
Nog lastig manouvreren tussen de paardenkoetsen zeker?
Tipjequote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was even druk met een lijstje lekkere spulletjes makenvoor t lijf enzo
https://www.heymountain.com/
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
@Dude&Sunny: volgens mij bestaat het echt dat je te slim bent voor het theorie-examen; dat je veel te diep nadenkt terwijl het bedoelde antwoord er metersdik bovenop ligt. Merk ik bij mezelf ook een beetje
FFT, in Belgie mag je er wel 9 van de 50 fout. Maar je moet ook de meest bespottelijke dingen weten over andere rijbewijzen enzo. Ik vind het lastiger en minder eenduidig dan de Nederlandse test. Maar gelukkig gaat het hier niet op afspraak en kost het maar 15 euro
Nou ja, vooral na zestien oefen-examens. Het verschil tussen 'maximaal 50 km/u' en 'snelheid aanpassen aan de omstandigheden', zeg maarquote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je dat na een paar keer zo'n boekje gelezen te hebben nog steeds overkomt noem ik het niet slim meer![]()
ik was het, thankssquote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Klopt. Ik heb ook wel eens gehoord dat de denkers vaker zakken voor hun praktijkexamen als de doeners. Mijn rij-instructeur zei dat hij er de klok op gelijk kon zetten. Die boerenknullen van z'n hopsakee reden in één keer met succes af en de denkers doen er eeuwen over.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
een soort lush geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat een soort Lush? Of iets minder heftig geparfumeerd?
Nou, ik had al een verzameling rum en cognac hier hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
straks zit P. volgend jaar bij de AA doordat jullie em whisky hebben leren drinken
Ik had 2 keer zo'n les gevolgd om een oefen examen te doen. En ik had gelukkig vrij snel door dat je inderdaad vooral niet teveel bij na moet denken.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, vooral na zestien oefen-examens. Het verschil tussen 'maximaal 50 km/u' en 'snelheid aanpassen aan de omstandigheden', zeg maar
Wat zit Bluezzies haar leuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef cybermans het volgende:
@golfer vind hier nog een foto van je eerste auto
[ afbeelding ]
Briljant!! Dat moet het gewoon zijn geweest!!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
@Dude&Sunny: volgens mij bestaat het echt dat je te slim bent voor het theorie-examen; dat je veel te diep nadenkt terwijl het bedoelde antwoord er metersdik bovenop ligt. Merk ik bij mezelf ook een beetje![]()
Ik heb een dag van die oefenexamens gemaakt, en toen kon ik de vragen beantwoorden door alleen naar de antwoorden te kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had 2 keer zo'n les gevolgd om een oefen examen te doen. En ik had gelukkig vrij snel door dat je inderdaad vooral niet teveel bij na moet denken.
38 ben ik. Enunhalluf.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh... doe ik eigenlijk altijdvragen mag altijd toch?
Ik zie je nog juichend op de wc zittenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:37 schreef Duderella het volgende:
38 ben ik. Enunhalluf.
En bijna een jaar getrouwd trouwens, zie ik net.![]()
Ik vergeet steeds de exacte datum.
![]()
Nog hè? Nóg!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie je nog juichend op de wc zitten![]()
Ja, ik ben natuurlijk ook 'wat ouder'quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook wel eens gehoord dat de denkers vaker zakken voor hun praktijkexamen als de doeners. Mijn rij-instructeur zei dat hij er de klok op gelijk kon zetten. Die boerenknullen van z'n hopsakee reden in één keer met succes af en de denkers doen er eeuwen over.
Nou ja, en ik had er oprecht last van dat ik al wat ouder was. Ik vond het moeilijk om iets onbekends aan te leren.
teveel gezopen op de bewuste dag?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
38 ben ik. Enunhalluf.
![]()
Ook als je na 20 lessen een gevaar op de weg bent?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik ben natuurlijk ook 'wat ouder'Nou ja, het scheelt dat je hier sowieso na 20 uur les de weg op mag. Met een voorlopig rijbewijs, dat wel. Maar ik denk dat ik ook juist, misschien omdat ik ouder ben en bedaagder ( :")) voorrangssituaties bijvoorbeeld sneller in kan schatten; dat ging eigenlijk vanaf het begin wel goed!
MeMo, ik krijg echt vreselijk uitslag van Lush-spul dat ik so far heb getest. Plus geirriteerde slijmvliezen als ik die winkel binnenloop
ja in de winkel komt alles samen iddquote:Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik ben natuurlijk ook 'wat ouder'Nou ja, het scheelt dat je hier sowieso na 20 uur les de weg op mag. Met een voorlopig rijbewijs, dat wel. Maar ik denk dat ik ook juist, misschien omdat ik ouder ben en bedaagder ( :")) voorrangssituaties bijvoorbeeld sneller in kan schatten; dat ging eigenlijk vanaf het begin wel goed!
MeMo, ik krijg echt vreselijk uitslag van Lush-spul dat ik so far heb getest. Plus geirriteerde slijmvliezen als ik die winkel binnenloop
Nou, de avond ervoor hadden we met de visite wel een glas gedronken. Toen was het nog best wat vaag allemaal, om negen uur de volgende dag.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
38 ben ik. Enunhalluf.
![]()
Lust jij dat wel?quote:
Heb je geen ring? Daar staat toch ook altijd de datum in voor dat soort gevallen?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, de avond ervoor hadden we met de visite wel een glas gedronken. Toen was het nog best wat vaag allemaal, om negen uur de volgende dag.
Maar ik heb wel zo'n boekkie, dus ik denk dat het goed is gegaan!
Heb vorige week een heule goede fles bubbels uit Tsjechié gehad, dus die kunnen we dan wel even ploppen ja.quote:
Handig voor al die mannen die het steeds vergeten (En Duderinnetjes)quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef LieLie het volgende:
Heb je geen ring? Daar staat toch ook altijd de datum in voor dat soort gevallen?
Oh daaaar zijn die dingen dus voor!!! Vroeg me altijd al af waarom mensen voor de lol met zo'n doorgaans saaie ring rond wilden lopenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je geen ring? Daar staat toch ook altijd de datum in voor dat soort gevallen?
En dus sexquote:
Nee, we hebben geen ringen!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
LOLquote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh daaaar zijn die dingen dus voor!!! Vroeg me altijd al af waarom mensen voor de lol met zo'n doorgaans saaie ring rond wilden lopen
Wij hebben vriendschapsringenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh daaaar zijn die dingen dus voor!!! Vroeg me altijd al af waarom mensen voor de lol met zo'n doorgaans saaie ring rond wilden lopen
Mag ook. Wat jij wil. Jouw trouwdag hequote:
wehehehe dat is idd rijkelijk laat!!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LOLIk begin nu truowens koppijn te krijgen
Ik vind twee dagen na de alcohol wel rijkelijk laat hoor
Jaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wehehehe dat is idd rijkelijk laat!!
Wij ook, zonder jaartal of datum maar met 'I know the pieces fit' er in. Stukje tekst van een nummer van Tool wat we wel toepasselijk vondenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben vriendschapsringen![]()
Zonder datum dan, alleen jaartal.
Oh, maar ik kan het inmiddels wel. Ik had natuurlijk in NL ook al een tijdje gelest, maar toen verhuisden we naar het Vlaamse en ben ik maar gestopt omdat ik autorijden stom vondquote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ook als je na 20 lessen een gevaar op de weg bent?
Ik kon na 20 lessen nog niet eens recht uit sturen joh.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb vorige week een heule goede fles bubbels uit Tsjechié gehad, dus die kunnen we dan wel even ploppen ja.![]()
Hoe is het met Hobbeltje vandaag? Hou je het nog een bitje vol vrouw, allemaal?
O nee ik doelde niet op jou! In het algemeen: als je belabberd rijdt, mag je dan toch na 20 lessen de weg op?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan het inmiddels wel. Ik had natuurlijk in NL ook al een tijdje gelest, maar toen verhuisden we naar het Vlaamse en ben ik maar gestopt omdat ik autorijden stom vond
Wij met de naam en het jaartal. Traditioneel op de datum na dusquote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij ook, zonder jaartal of datum maar met 'I know the pieces fit' er in. Stukje tekst van een nummer van Tool wat we wel toepasselijk vonden![]()
En we hebben beiden een ring uit Schotland, vorig jaar gekocht ter ere van ons 5 jarig samenzijn. Niet de zelfde ringen, maar wel met een grote betekenis!!
Ach, ook Hubbie nog missen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe lekker klinkt datenne iets te vieren is altijd top!
Hmm hier kan ik het nog net handelen, alhoewel het allemaal ff veel is met werk en regel dingen ernaast. Mijn doel voor vandaag voor 00.00 bed inen een goede nacht slaap doet wonderen.
Mis Hubbiedie werkt een weekje elders
![]()
en jij bent bijna vakantie zeker ?
Ik ging mijn aller 1e les al de weg op hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
O nee ik doelde niet op jou! In het algemeen: als je belabberd rijdt, mag je dan toch na 20 lessen de weg op?
Want dan waren er in mijn geval echt doden gevallen namelijk.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach, ook Hubbie nog missen.![]()
Lekker op tijd naar bed inderdaad! Des te sneller gaat de tijd ook.
Ik moet nog een maand. Keidrukke maand. En dan de koters en dan kamperen.
Gelukkig mag ik daarna dan weer werken.
Nee in berlgié mag je dan zonder instructeur de weg op, en met iemand die een rijbewijs heeft. Dat bedoelt CF toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ging mijn aller 1e les al de weg op hoorwaar moet je het anders leren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Geweldig programma, millionaire's club met Patti
Ja ik zal een heel lief tentje uitzoeken.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe laatste loodjes altijd fijn, alleen die stress ervan he?
hehe koters en kamperen dat klinkt leukZolang ze wel lief zijn uiteraard.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook een trouwring. MegaduurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uber lief
Show hem eens
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Dan is het goedquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die site ken ik al maar trekt me niet zo sorry
Hij deed me aan Den_Haag denkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zit ik ook te kijken, wat een drama gast die playboy
Een L op je auto?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een pracht-trouwring. En mijn Meneer ookEn ik heb net de tickets naar Boekarest geboekt, oh joy
20-23 augustus
By the way, na 20 lessen krijg je een voorlopig rijbewijs he. En een L op je auto
Moet je nagaan hoe blij Meneer daarmee isquote:
Thnx Baberellaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef Duderella het volgende:
Oeh, vergeten P truste te wensen. P, alsnog:![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe blij Meneer daarmee isWat dat ding haal je er niet zo een-twee-drie af en hij moet er elke dag in rijden. Goeie les 'nederigheid in het verkeer' voor hem
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Thnx BaberellaMaar ik kom niet van de dames op MSN af
Echt welquote:
Nee hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nu hebben wij het weer gedaan zeker..
O o o, ik zie hem nog wel met de bus naar het werk gaan danquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je nagaan hoe blij Meneer daarmee isWat dat ding haal je er niet zo een-twee-drie af en hij moet er elke dag in rijden. Goeie les 'nederigheid in het verkeer' voor hem
Precies.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Echt welVeiligheid voor alles. Zo'n kontje moet je beschermen
En dat kun je niet beter doen door al het verkeer erachter tegen te houden zodat mevrouw veilig kan fietsen
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Thnx BaberellaMaar ik kom niet van de dames op MSN af
Gaan jullie me pakkenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:![]()
schapen tellen en hopelijk droom ik vannacht niet weer dat ik zwanger ben.. dat droom ik de laatste dagen achter elkaar.. ben ook al 2x bevallen![]()
slaap lekker allemaal!
wat is dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Pssst..om zwanger te worden en te bevallen moet je eerst neuken.
En dat is dan wel weer leuk om over te dromen, tochquote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
hahaquote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaan jullie me pakkenLekker
EIN-DE-LIJK
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaan jullie me pakkenLekker
EIN-DE-LIJK
Dat hoeft tegenwoordig helemaal niet meerquote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Sorryquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Valt niet op hoor, dat je blijft hangen
Niveautje weer
ligleg ik je nog wel eens uit.quote:
inderdaad, who needs penissesquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat hoeft tegenwoordig helemaal niet meer
Dat kuiken zou ook achteraan kunnen!quote:
ok thanks, dan kan ik met een gerust hart slapenquote:
De man is zojuist strompelend naar zijn hol gekropenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef Duderella het volgende:
Succes morgen Lie en slaap lekker!
Meisjes, laat die arme P eens met rust. Jullie putten hem uit.
(s)we(e)t dreams.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ok thanks, dan kan ik met een gerust hart slapen
Cocaïnelijntje opsnuiven van een pikquote:
Kruisbesnuivingquote:
Ga maar, u raaskaltquote:Op maandag 21 juni 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Cocaïnelijntje opsnuiven van een pik
Ik ben slapen, morgen hele dag studeren zonder fok.
dan zal ik je nog even komen lastig vallen...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
truste allemaal!!
poeh hey.. eindelijk laat P ons weer met rust![]()
He verdorie..quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef cybermans het volgende:
[..]
dan zal ik je nog even komen lastig vallen...
aangezien die iphone nog niet klaar is met updaten (nu weer apps terug aan het zetten)
Wij gisteren ookquote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
De langste dag van het jaar en wij hebben verdorie de verwarming weer even aangehad.
quote:location! onderzoekt de verschillende interpretaties van en interacties met de locatie als ruimtelijk gegeven in het creatieve proces. Hoe selecteren architecten, theatermakers en beeldend kunstenaars een locatie en hoe wordt deze gedefinieerd? Zuiver als fysieke ruimte met specifieke esthetische en ruimtelijke kenmerken, of juist als sociale ruimte met een eigen verhaal en dynamiek? Hoe belangrijk zijn de locatie-specifieke karakteristieken in het creatieve proces? En wat is de beoogde interactie tussen het publiek en de locatie: dient de locatie enkel als decor, of speelt het een actieve rol in het proces van receptie, interpretatie en betekenisgeving?
Dankje.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
De langste dag van het jaar en wij hebben verdorie de verwarming weer even aangehad.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
truste allemaal!!
poeh hey.. eindelijk laat P ons weer met rust![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:36 schreef cybermans het volgende:
blij dat ik niet bij xs4all werk... wat ik van hedendaags feminisme vind... 3x niks...![]()
gewoon terug naar de jaren 50(je weet wel, toen golfer met pensioen ging)
En dan nagaan dat jullie zelf een jaar geleden ongeveer je eerste whiskietje proefden in een tentje in Schotland.quote:
Geen idéé waar dat over zou moeten gaan Bluezz!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gisteren ook
Ik hoor net dat ie net lager gezet is
Krijg net een mailtje van een fam. lid die kunstenaar is en waarvan wij de kunst niet helemaal begrijpen. Als ik dit lees snap ik het wéér niet![]()
![]()
[..]
Ho ho!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan nagaan dat jullie zelf een jaar geleden ongeveer je eerste whiskietje proefden in een tentje in Schotland.
Over doorslaan gesproken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
Nou, hier een tuinkamer op het zuiden, maar als de zon zich niet laat zien zoals gister dan gaat hier de verwarming ook gewoon weer aan om de kilte te verdrijven hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Serieus??
Hier hebben we hem al sinds maart uit
Ok appartement maar de bovenste etage op een hoek.
De zon verwarmd hier smorgens het huis echt relaxed.
Hoe gaat het met je lever?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ho ho!Ik niet he! Ik drink het al 10 jaar (in zeer kleine mate, afgezien van het laatste half jaar waarin ik grootverbruikster ben geworden)
De mijne wordt gelukkig ook nog prima aan het werk gezet.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Prima!bleek al die jaren een droogstaande workaholic te zijn
da's toch haske logisch? is de ruimte bedoelt om kunst te stallen, of is de ruimte kunst? of, laat de ruimte de kunst tot stand komen en bestaan?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gisteren ook
Ik hoor net dat ie net lager gezet is
Krijg net een mailtje van een fam. lid die kunstenaar is en waarvan wij de kunst niet helemaal begrijpen. Als ik dit lees snap ik het wéér niet![]()
![]()
[..]
Ooooooooooooooooh!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
da's toch haske logisch? is de ruimte bedoelt om kunst te stallen, of is de ruimte kunst? of, laat de ruimte de kunst tot stand komen en bestaan?
8)
Oh!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
da's toch haske logisch? is de ruimte bedoelt om kunst te stallen, of is de ruimte kunst? of, laat de ruimte de kunst tot stand komen en bestaan?
8)
Soms zou ik willen dat mijn nichtje gewoon getrouwd was met een loodgieter. Hoewel ik daar ook niets van snap.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:53 schreef LieLie het volgende:
8)
Ja, wat is het nouquote:Op maandag 21 juni 2010 23:53 schreef LieLie het volgende:
8)
Nou ja, of een smaakverschil.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat mijn nichtje gewoon getrouwd was met een loodgieter. Hoewel ik daar ook niets van snap.
Maar de mailtjes en uitnodigingen voor alle exposities en manifestaties van haar kunstenmaker zijn mij net even allemaal te vaag.
Hij krijgt van de kenners wel altijd lovende recensies. Dat weer wel.
Het zal dus wel aan mijn gebrek aan kennis van hedendaagse moderne kunst liggen.
Zou ook kunnen. Ik val op andere smaken.quote:
dat vragen zij zich dus ook af geloof ikquote:
Oh jee.quote:Ook op de AWBZ wordt fors bezuinigd.
Vrouwen vanaf 21 jaar moeten de pil
zelf betalen en krukken en rollators
verdwijnen in 2011 uit het basispakket.
Je bent van harte welkom op de discussie-avond over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:02 schreef LieLie het volgende:
dat vragen zij zich dus ook af geloof ik
maar voorbeeldje Peergroup maakt voorstellingen op locatie. in een bepaald dorp bijvoorbeeld. alle input voor het stuk komt uit die locatie, en het is tegelijk ook het decor. en dan niet in een zaaltje, maar de voorstelling wordt een met z'n locatie.
zoietsig, denk ik dan aan
Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen vinden dat je voor bepaalde kunst een soort 'kennis' of welhaast goddelijke ingeving moet hebben om het te 'begrijpen'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Ik val op andere smaken.
Oh het nai is dan wel weer erg leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom op de discussie-avond over dit onderwerp.
je kunt je nu aanmelden voor location, location:
http://www.nai.nl/inschrijven
Wat kunst vaak wel leuker en begrijpelijker maakt is de uitleg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:04 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen vinden dat je voor bepaalde kunst een soort 'kennis' of welhaast goddelijke ingeving moet hebben om het te 'begrijpen'.
Voor kunst moet toch gewoon het gevoel spreken?
Ik vind veel moderne kunst ook niks. Niemand die me wijsmaakt dat ik er dan vast weinig van snap hoor. Ik vind het gewoon lillèk!
Even denken wie JV is.. Help me eens?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:09 schreef LieLie het volgende:
ik heb trouwens eens een stuk geschreven over die voorstelling, ben niet zo van de kunst verder
ben dat stuk kwijt trouwens
JV was er nog wel zo enthousiast over Dude..
Ja, wat ben je stil?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
trusten.. ik moet eigenlijk ook eens gaan..
de broer van.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Even denken wie JV is.. Help me eens?
Ik ben wel erg van de kúns, ook moderne, maar dan vooral theater (dans/toneel) en toegepaste kunst als grafisch en industrieel ontwerp.
Meet my aangetrouwde neefje:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:14 schreef Duderella het volgende:
en toegepaste kunst als grafisch en industrieel ontwerp.
Ja dat is wel waar. Heb je gelijk in. Wij gaan in het theater ook altijd wel naar de inleiding, als die wordt gehouden. Maar daarná is het gevoel aan de beurt en dan word ik zo moe van 'je begrijpt het gewoon niet'. Ik begrijp veel dansstukken die ik práchtig vind ook niet. Ik heb genoten en ben overdonderd en geinspireerd. Maar ze begrijpen? Nee, die behoefte heb ik ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat kunst vaak wel leuker en begrijpelijker maakt is de uitleg.
Zei ik dat?
Ah natuurlijk!quote:
Ja het moet bij je binnenkomen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:17 schreef Duderella het volgende:
Ja dat is wel waar. Heb je gelijk in. Wij gaan in het theater ook altijd wel naar de inleiding, als die wordt gehouden. Maar daarná is het gevoel aan de beurt en dan word ik zo moe van 'je begrijpt het gewoon niet'. Ik begrijp veel dansstukken die ik práchtig vind ook niet. Ik heb genoten en ben overdonderd en geinspireerd. Maar ze begrijpen? Nee, die behoefte heb ik ook helemaal niet.
Even rondgekeken, maar niet helemaal mijn smaak, denk ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Meet my aangetrouwde neefje:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maze_de_Boer
nou, ik zou haast zeggen dat ie lyrisch was. kreeg allemaal complimenten en hij liet het speciaal aan een andere docent lezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah natuurlijk!
Nou, als die enthousiast is, heb je het goed gedaan hoor! Hij zit zelf erg in de wereld van kunst en toneel en is behoorlijk kritisch!
Nou dát.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het moet bij je binnenkomen.
Toen ik voor het eerst bijv. schilderijen van Pyke Koch zag stond ik met open mond. Práchtig
Dag halfaapjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. ben het zat!! Ga mijn achtervolgster afschuddenen lekker apies doen!!
Lekekre apies!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. ben het zat!! Ga mijn achtervolgster afschuddenen lekker apies doen!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lekekre apies!
Naast de clamtis, opkeruld!![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef Duderella het volgende:
Nou dát.
Mensen hebben altijd zo'n behoefte aan ouwehoeren over kunst. Altijd weer die woorden, beredeneringen, argumenten. Mag dat soms ook even níet?
Arty en ik zitten soms na een voorstelling gewoon wel eens een uurtje te zuchten. Van ontsteltenis over de schoonheid. En we lullen ook wel wat, maar vooral het zuchten heeft betekenis.
Je masterpiece verloren voor de toekomst!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
nou, ik zou haast zeggen dat ie lyrisch was. kreeg allemaal complimenten en hij liet het speciaal aan een andere docent lezen.
maar goed, dat was dus blijkbaar mijn beste stuk van dat jaar en het is foetsie
i know, i know.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je masterpiece verloren voor de toekomst!![]()
![]()
had je het maar beter moeten bewaren Lie.
Hopsa truste. Je mot bij die clamtis rechtsaf.quote:
O, dat is toch leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Oh dude, ik heb vandaag een boekje verkocht![]()
Een nieuwe collega (ja er komen er nóg 4) hoorde via via van het verhaal, dus hop, slijten die handel
Don't let the apes bitequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:28 schreef Duderella het volgende:
Hopsa truste. Je mot bij die clamtis rechtsaf.
Printing on demand. Dus eik geen voorraad. Ik had wat boekjes liggen bij de boekhandel hier in bdaal die niet verkocht zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef Duderella het volgende:
O, dat is toch leuk!![]()
Hoe zat het ook weer? Was je al door de minimum voorraad heen? Je had prima verkocht toch?
Oh jakkes. Volgens mij heeft Isa dat ook wel eens verteld, hoe erg dat kan zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:32 schreef golfer het volgende:
Oh en Bluezz heeft bijna ruzie gekregen met mijn Internist in haar ziekenhuis toen we besloten hadden dat ik volgende week gewoon naar een endocrinoloog gaan in een ander ziekenhuis voor een second opinion.
Hij wil mij nu niet meer als patiënt.
Haantjesgedrag van specialisten.
O zo zat het! Maar had de online uitgever niet een minimum voordat het gratis werd of zo? 75 is hartstikke goed zeg, wat een mooie score. Dat verwacht je toch niet, denk ik, als je aan je verhaal begint? Geweldig hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Printing on demand. Dus eik geen voorraad. Ik had wat boekjes liggen bij de boekhandel hier in bdaal die niet verkocht zijnteruggehaald en daardoor heb ik er nog een paar liggen.
Uiteindelijk een boekje of 75 verkocht.
al een tijdje k*tquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:34 schreef Duderella het volgende:
Oh jakkes. Volgens mij heeft Isa dat ook wel eens verteld, hoe erg dat kan zijn.
Goed dat je voor een second opinion gaat golfer. Dat is gewoon slim, als het om je gezondheid gaat. Hoe gaat het momenteel eigenlijk met je?
Nee, geen minimum. Moest wel 40 potentiële kopers doormailenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:37 schreef Duderella het volgende:
O zo zat het! Maar had de online uitgever niet een minimum voordat het gratis werd of zo? 75 is hartstikke goed zeg, wat een mooie score. Dat verwacht je toch niet, denk ik, als je aan je verhaal begint? Geweldig hoor!
Dat wist ik niet golfer. Ik liep het afgelopen weekend in de Appie en toen dacht ik zo maar: hoe zou het nu gaan. Omdat je er zelf weinig over post, dacht ik al dat het misschien niet helemaal naar wens zou gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
al een tijdje k*t
Vandaar die knoop doorgehakt om even iemand anders er naar te laten kijken.
Zal wel weer betekenen dat ik opnieuw die hele molen door moet, qua onderzoeken, bloedprikken enzovoort.
Maar dan liever bij een 'neutrale specialist' dan bij de overbuurman van B. op haar gang.
Dat was het ja! Die 40 kopers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, geen minimum. Moest wel 40 potentiële kopers doormailen
Ja en het helpt nog steeds als backup als het verhaal weer verteld 'moet' worden omdat je nieuwe mensen leert kennen (koor, werk, buurt) en ze vragen naar je kinderen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
Dat wist ik niet golfer. Ik liep het afgelopen weekend in de Appie en toen dacht ik zo maar: hoe zou het nu gaan. Omdat je er zelf weinig over post, dacht ik al dat het misschien niet helemaal naar wens zou gaan.
Dat was de bedoeling erachter. Of het lijdend voorwerp er zelf blij mee is is nog steeds niet duidelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:44 schreef Duderella het volgende:
Dat was het ja! Die 40 kopers.
Mooi dat het helpt. Het is ook gewoon zo helder en zonder opsmuk opgeschreven door je, dat het heel toegankelijk is. Kan me voorstellen dat het voor veel mensen de situatie verduidelijkt.
O dan houden we er snel over op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ik post er maar liever niet over. Helaas wordt alles wat je op dit forum post over dit soort persoonlijke zaken door zieke geesten opgeslagen en misbruikt, dus....
Happy,happy enzo en niets aan de hand.
Och joh ik midlifecrisis me drie keer in de rondte met al die avonturen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling erachter. Of het lijdend voorwerp er zelf blij mee is is nog steeds niet duidelijk
Maar wat staan er binnenkort bij jou veel nieuwe dingen op stapel bedenk ik me dan weer opeens![]()
Draken, tenten, ferkansies, meetings. Hoelang is uw lijssie wel niet
Hebbie al een roze motor dènquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:48 schreef Duderella het volgende:
Och joh ik midlifecrisis me drie keer in de rondte met al die avonturen.![]()
Ik zal blij zijn als ik 41 ben.
ik ook. Want dan zit je weer in mijn doelgroep, qua mogen.quote:
O en dit: Bluezz, jij mocht ook wel eens zelf aan de beurt komen. Hij hoeft het niet te begrijpen of het ermee eens te zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling erachter. Of het lijdend voorwerp er zelf blij mee is is nog steeds niet duidelijk
Mmmm dat zei een heule goeie vriendin die ons goed kent ook alquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:
O en dit: Bluezz, jij mocht ook wel eens zelf aan de beurt komen. Hij hoeft het niet te begrijpen of het ermee eens te zijn.
Wat is die stelregel dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
ik ook. Want dan zit je weer in mijn doelgroep, qua mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Er moet al haar op groeien.quote:
Jullie zijn wel moeder en zoon, maar ook alletwee nu volwassenen die hun eigen keuzes maken. Hij moet de jouwe net zo goed respecteren als v.v. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij almaar moet worstelen met gevoelens en hij de "dienst uitmaakt" - niet dat hij dit laatste zo bewust bedoeld heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm dat zei een heule goeie vriendin die ons goed kent ook al
Nog ff en ik begin het te geloven. Maar ja, die letters van Steer hè, ze achtervolgen me
O wat leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
In het kader van ontdek je plekje voor het slapen gaan, zie ik ineens dit schone land in de buurt
http://www.hettwiske.nl/?menu=00500004_000000 Wat garpig
En ws onder de voet gelopen door amsterdammers
O wat kut!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ahahaaaaarghhhh Wilden we net gaan slapen, begonnen de onderburen zo barbaars ruzie te maken dat ik de politie maar heb gebeld... Onderbuurman is weggelopen en onderbuurvrouw zit nu te snikken tegen oom agent. Of wij nog even wakker konden blijven voor onze identificatie
Och, wat erg voor haarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ahahaaaaarghhhh Wilden we net gaan slapen, begonnen de onderburen zo barbaars ruzie te maken dat ik de politie maar heb gebeld... Onderbuurman is weggelopen en onderbuurvrouw zit nu te snikken tegen oom agent. Of wij nog even wakker konden blijven voor onze identificatie
Jij bent net als onze SHO buuv... wordt ze zelf door de brandweer met groot materieel uit haar huis gehaald omdat ze door het Ambu personeel niet naar beneden gedragen kan worden, roept ze : JA ik wil die foto's, EINDELIJK gebeurt er iets in ons straatje en ik kan het zelf niet eens 'zien'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:11 schreef Duderella het volgende:
(Dat zeg ik wel, maar ik hou er van, van dit soort buurt-calamiteiten. Die hebben we hier nooit!!)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent net als onze SHO buuv... wordt ze zelf door de brandweer met groot materieel uit haar huis gehaald omdat ze door het Ambu personeel niet naar beneden gedragen kan worden, roept ze : JA ik wil die foto's, EINDELIJK gebeurt er iets in ons straatje en ik kan het zelf niet eens 'zien'
Smullen 0.5quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef ColdFeet het volgende:
OOOhhh kutzooi. Agent kwam hier nog even wat vragen stellen over eventueel huiselijk geweld enzo... De onderbuurvrouw blijkt ook zwanger te zijnShit hee.
Raar hè hoe ogenschijnlijk leuke koppels dan zo'n enorme ruzie kunnen maken dat jij je gedwongen voelt er politie bij te halenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef ColdFeet het volgende:
OOOhhh kutzooi. Agent kwam hier nog even wat vragen stellen over eventueel huiselijk geweld enzo... De onderbuurvrouw blijkt ook zwanger te zijnShit hee.
't Is natuurlijk ook net hoe je het presenteert he. Niet meteen doen alsof je twijfelt aan het kunnen van de arts in kwestie, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:14 schreef Isabeau het volgende:
En golfer, een arts die zijn vak verstaat (in mijn ogen dan) juicht een second opinion eerder toe dan daar als een afgewezen klein kind op te reageren. Ik hou van patiënten die hun eigen gezondheid serieus nemen en zelf verantwoording nemen. Daar past kennis van zaken bij, maar ook niet continue klakkeloos alles aannemen wat een arts zegt. Beetje kritische houding is wel gewenst. Een second opinion past daar uitstekend bij, vooral als het niet beter gaat. Twee weten meer dan één hoor
Ik had wel verwacht dat ze de foto's juist wel kon waarderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Jij bent net als onze SHO buuv... wordt ze zelf door de brandweer met groot materieel uit haar huis gehaald omdat ze door het Ambu personeel niet naar beneden gedragen kan worden, roept ze : JA ik wil die foto's, EINDELIJK gebeurt er iets in ons straatje en ik kan het zelf niet eens 'zien'
Ik heb het over een volwassen kritische blik, niet dat van een argwanende patiënt die overal spoken zietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:16 schreef ColdFeet het volgende:
't Is natuurlijk ook net hoe je het presenteert he. Niet meteen doen alsof je twijfelt aan het kunnen van de arts in kwestie, bijvoorbeeld.
't Is helemaal geen leuk koppel; zij is wel aardig, maar ik verdenk hem van een zwaar alcoholprobleem. Ugh, wat een klotezooi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Raar hè hoe ogenschijnlijk leuke koppels dan zo'n enorme ruzie kunnen maken dat jij je gedwongen voelt er politie bij te halen
Ja nou, dat verbaast misschien ergens weer niet, toch? Het past wel aardig in het plaatje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb van mijn 17de tot mijn 26de in een zeer beruchte Rotterdamse buurt gewoond en keek al niet meer raar op van pistolen op mijn kop enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ugh indeedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:18 schreef ColdFeet het volgende:
't Is helemaal geen leuk koppel; zij is wel aardig, maar ik verdenk hem van een zwaar alcoholprobleem. Ugh, wat een klotezooi.
Zijn visie was vooral : als het om meer dan alleen de schildklier gaat (bijv.) ga je maar terug naar de huisarts. Daar 'ben ik niet voor', ik ben geen huisarts.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:14 schreef Isabeau het volgende:
En golfer, een arts die zijn vak verstaat (in mijn ogen dan) juicht een second opinion eerder toe dan daar als een afgewezen klein kind op te reageren. Ik hou van patiënten die hun eigen gezondheid serieus nemen en zelf verantwoording nemen. Daar past kennis van zaken bij, maar ook niet continue klakkeloos alles aannemen wat een arts zegt. Beetje kritische houding is wel gewenst. Een second opinion past daar uitstekend bij, vooral als het niet beter gaat. Twee weten meer dan één hoor
Nou het ligt hier wat genuanceerder hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:16 schreef ColdFeet het volgende:
't Is natuurlijk ook net hoe je het presenteert he. Niet meteen doen alsof je twijfelt aan het kunnen van de arts in kwestie, bijvoorbeeld.
Hij is toch internist? Daar sturen huisartsen patiënten met gecompliceerde problemen juist naar toe om Sherlock te spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Zijn visie was vooral : als het om meer dan alleen de schildklier gaat (bijv.) ga je maar terug naar de huisarts. Daar 'ben ik niet voor', ik ben geen huisarts.
Bovendien zijn er zo'n 20% van de patiënten die je nooit 'tevreden' krijgt......
Nou ja, er borrelt bij mij nog meer boosheid als ik het gesprek reproduceer wat ik had met hem, terwijl het niet eens over mij gaat. Werk & privé gescheiden houden. Nooit jezelf of je partner/familie in je 'eigen' ziekenhuis laten behandelen
Oh, dat geloof ik wel. 't Was louter een reactie op die post van Isa en ik begrijp heel goed dat je een second opinion wiltquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou het ligt hier wat genuanceerder hoor
Ik zie je al midden in de nacht je onzichtbaar proberend te maken zo dicht mogelijk bij politie staan om het laatste nieuws op te vangenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:18 schreef Duderella het volgende:
Ik ben een echte sensatiezoeker, ik rende in Rotterdam halve nachten rond langs overvallen en moorden, op instignatie van het 'bakkie' van de buurman.![]()
Heb je dat de politie ook verteld?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
Jij liever dan ik, DudeIk ben echt al een jaar doodsbenauwd dat hij haar wat aandoet
Ja idd, een combi vasculair/endocrinologie, leuk 1/2tje voor de heren docs.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Hij is toch internist? Daar sturen huisartsen patiënten met gecompliceerde problemen juist naar toe om Sherlock te spelen![]()
Ik zie haar dat ook gewoon doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie je al midden in de nacht je onzichtbaar proberend te maken zo dicht mogelijk bij politie staan om het laatste nieuws op te vangen
En dat straatje waar je nu woont is echt reuze ongeschikt voor je sensatielusthobby hoor.
Ik heb in Rotterdam de politie wel eens gebeld in achtervolging van een drugskoerier. Dude R. de Vriesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie je al midden in de nacht je onzichtbaar proberend te maken zo dicht mogelijk bij politie staan om het laatste nieuws op te vangen
En dat straatje waar je nu woont is echt reuze ongeschikt voor je sensatielusthobby hoor.
Zo druk geweest?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:30 schreef Duderella het volgende:
Ik heb in Rotterdam de politie wel eens gebeld in achtervolging van een drugskoerier. Dude R. de VriesWat een verbeelding!
Maar ze hebben 'm wel gepakt.
Nee dit straatje hier is vrij uitzichtloos, qua criminaliteit. Vorige maand had iemand een 'te koop'-bord verplaatst van de ene tuin naar de andere. Nou woei!
Ik snap dat je je zorgen maakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
Jij liever dan ik, DudeIk ben echt al een jaar doodsbenauwd dat hij haar wat aandoet
Hij gaat nu dus volgende week naar een endocrinoloog in een ander zkhquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:31 schreef Isabeau het volgende:
En Bluezz, je kan nu wel achteraf denken 'misschien hadden we beter...', maar ja, dat is niet gebeurd. Je kan uiteraard alsnog terug naar de endocrinoloog.
Ja hoor. Ik ben naar de politie gegaan toen er ineens drie kapotte stoelen op hun balkon lagen na twee nachtelijke ruzies met veel gehuil en gemep.quote:
Ik heb in de meest beruchte flat van Hoogeveen (jaja, de metropool Hoogeveen) gewoondquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:30 schreef Duderella het volgende:
Ik heb in Rotterdam de politie wel eens gebeld in achtervolging van een drugskoerier. Dude R. de VriesWat een verbeelding!
Maar ze hebben 'm wel gepakt.
Nee dit straatje hier is vrij uitzichtloos, qua criminaliteit. Vorige maand had iemand een 'te koop'-bord verplaatst van de ene tuin naar de andere. Nou woei!
Is zo, is zo. Maar ik slaap er natuurlijk zelf ook nog eens beroerd vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik snap dat je je zorgen maakt.
Maar anderzijds kun jij niet meer doen dan melding maken.
Hoe je het ook wendt of keert, ze is er zelf bij.
Heel goed van je gewoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ja hoor. Ik ben naar de politie gegaan toen er ineens drie kapotte stoelen op hun balkon lagen na twee nachtelijke ruzies met veel gehuil en gemep.
John is met The Others meegegaan nadat zijn pa plots vastgebonden op een stoel verscheen en Kate, Jack, Said en Juliet zijn achtergebleven in het dorp.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Hij gaat nu dus volgende week naar een endocrinoloog in een ander zkh
Hoever ben je met Lost ? Geef eens wat highlights?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |