Ik ben twee keer geslaagdquote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeh, spannend!!
Ik ben een keer gezakt.![]()
heel heel heel liefquote:
Culmeet bij de Notarisquote:Op maandag 21 juni 2010 22:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zou echt leuk zijnen goed nieuws
Coolquote:Op maandag 21 juni 2010 22:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb weer andere talenten, zullen we maar zeggen.
aah zo, bijna staatsexamen gehad. ben best benieuwd eigenlijk hoe zo'n examen gaat. wat de grote verschillen zijn met het gewone examen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, want ik heb vier keer praktijkexamen gedaan
MeMo gaat gewoon knallen met haar scriptiequote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
En laten we MeMo niet vergeten hemet haar scriptie die morgen ingeleverd wordt
En mij ook niet! Want ik krijgen morgen de eindbeoordeling van het project!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
En laten we MeMo niet vergeten hemet haar scriptie die morgen ingeleverd wordt
Neequote:
Jeejquote:Op maandag 21 juni 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
En mij ook niet! Want ik krijgen morgen de eindbeoordeling van het project!
Volgens mij scheelt het niet zoveel. Je moet je melden op een 'normale' locatie, een café of zo, en niet bij het examencentrum. En je zit wat langer met die examinator te praten, zodat je kunt ontspannen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah zo, bijna staatsexamen gehad. ben best benieuwd eigenlijk hoe zo'n examen gaat. wat de grote verschillen zijn met het gewone examen.
balen is datquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef z80 het volgende:
ik wil whisky drinken, heb er zin in.
maar mag niet, het storings dienst.![]()
en zowel theorie, auto en motor in 1 keer gehaald.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
En mij ook niet! Want ik krijgen morgen de eindbeoordeling van het project!
Ik ben grote moeite aan het doen om hier flessen dicht te laten zittenquote:
Vraag me wel af hoe erg het met je gesteld is als dit je directe ingeving isquote:
Je brengt me op een idee. Ik schenk er eentje in.quote:
krijg je ook niet meer tijd tijdens het examen? dat als er iets fout gaat je meer kansen krijgt enzo vanwege je zenuwen?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt het niet zoveel. Je moet je melden op een 'normale' locatie, een café of zo, en niet bij het examencentrum. En je zit wat langer met die examinator te praten, zodat je kunt ontspannen.
Maar uiteindelijk moet je toch gewoon autorijden
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben grote moeite aan het doen om hier flessen dicht te laten zittenNa zaterdag een klein beetje de smaak te pakken maar ja, morgen werken he
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe erg het met je gesteld is als dit je directe ingeving is
Weet je gelijk hoe groot de motivatie is van iedereenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef golfer het volgende:
3 topics op 1 werkdag. het moet niet gekker worden.
Jaquote:
Dat weet ik niet precies eigenlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
krijg je ook niet meer tijd tijdens het examen? dat als er iets fout gaat je meer kansen krijgt enzo vanwege je zenuwen?
baas boven baas.... ik theorie 1x, praktijk 2x. mn proefexamen was de grootste ramp aller tijden. ik heb fouten gemaakt waar je u tegen zegtquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef z80 het volgende:
ik wil whisky drinken, heb er zin in.
maar mag niet, storings dienst.![]()
en zowel theorie, auto en motor in 1 keer gehaald.
Ik hoorde iets over een Whisky die bekend staat als prima passend bij blauwschimmel kaasquote:Op maandag 21 juni 2010 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaSun heeft zeker ook al verteld over de derde aankoop of niet?
straks zit P. volgend jaar bij de AA doordat jullie em whisky hebben leren drinkenquote:
voetbal dus ben erg van het inkoppenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe erg het met je gesteld is als dit je directe ingeving is
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een Whisky die bekend staat als prima passend bij blauwschimmel kaas
Nee joh, hij zit alleen financieel aan de grond omdat hij ieder dag 2 flessen koopt voor zijn verzamelingquote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
straks zit P. volgend jaar bij de AA doordat jullie em whisky hebben leren drinken
Ik ook! Of drie geloof ik. In elk geval een paar. Maar mijn theorie is niet verlopen (misschien kon dat voor de oorlog nog niet).quote:Op maandag 21 juni 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, want ik heb vier keer praktijkexamen gedaan
ooooh dan valt het meequote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee joh, hij zit alleen financieel aan de grond omdat hij ieder dag 2 flessen koopt voor zijn verzameling
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ook! Of drie geloof ik. In elk geval een paar. Maar mijn theorie is niet verlopen (misschien kon dat voor de oorlog nog niet).
Misschien was het de koude oorlog of de prijzenoorlog van de AH..quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
aaah je bent helemaal niet zo oud!! je bent nog niet eens 40 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |