Nieuwe bouten moet ik nog halen, gereedschap is niet hier aanwezig, wel 2 straten verderop bij mijn tante. Die heeft alles wat indien nodig is en nog meer.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef Chinless het volgende:
Heb je wel gereedschap bij de hand. Zoals accu boor, steeksleutels en eventueel nieuwe bouten enzo.
Ja had ook een goeie geweest...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef sanger het volgende:
Kan deze niet beter in K&W???
Ik ben een huismoeder, mijn agenda bestaat uit niet meer dan kind van en naar school halen (en die heeft over 2 weken vakantie.) Het is dus meer een kwestie van 'wie kan er wanneer??' (en dan als het even kan niet ná de zomerquote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef sanger het volgende:Wanneer moet het feest plaatshebben?
Dat zei mijn broertje ook alquote:Op maandag 21 juni 2010 21:49 schreef CecilBDemented het volgende:
had je graag geholpen, als ik zaterdag niet in het ziekenhuis was beland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Mjah, hij heeft zijn lengte niet echt mee. En dan is het een heul groot log zwaar ding.. extra ondersteuning in het midden lijkt mij tenminste erg fijn en handig. Denk dat het lastig is om hem én aan de zijkant te ondersteunen én hem tegelijkertijd vast te moeten schroeven.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef renerulezzz het volgende:
Z'n ding ram je er toch zo even met 2 man af, en de nieuwe er op? blij dat ik ver van utrecht af woon
Op de rand van Zuilen (tegen het Julianapark aan)quote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef ThePianoMan het volgende:
Welke wijk woon je? Ik ben te lui om langer dan 10 minuten onderweg te zijn
Je hoort nog van mequote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op de rand van Zuilen (tegen het Julianapark aan)
Eehh... das een goeie vraag! Die heb ik niet, maar moet denk ik wel hier in de buurt te regelen zijn....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef Rucky het volgende:
Ik wil je best wel komen helpen maar heb je ook 2 ladders?
Mjah ja.. kijken voor wat? Hoe en wat de bedoeling is neem ik aan? Ik pb je evenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef Rucky het volgende:
Ik bedoel idd geen keukentrapje.
Zal ik morgen even langskomen om te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |