Ik heb een nieuwe iHome wekkerradio, compleet in doos, nog geen eens open gemaakt.
Ik heb zelf geen iPod of iPhone dus ik verkoop hem.
Ik vraag 85 euro, maar bieden mag.
![]()
Info:
De iP9 is klaar om je te vermaken, te wekken of je in slaap te wiegen. En het briljante geluid van de Reson8-technologie is slechts het begin. De iPhone of iPod laadt op terwijl jij geniet van je muziek of van de digitale AM/FM-radio. Daarnaast heb je met de infraroodafstandsbediening volledige controle over volume, EQ, wekfuncties en radio en de belangrijkste muziekfuncties van iPod en iPhone.
Prachtontwerp, gebruiksvriendelijke bediening
Tevens krijg je een heel scala aan bijzondere ontwerpsnufjes - alles in deze mooie behuizing. Het apparaat heeft een DST-schakelaar waarmee je makkelijk kunt omgaan met zomertijd, en een dubbele wekfunctie die je kunt instellen op weekdagen, weekend of iedere dag. Daarbij heeft deze wekkerradio ook nog eens een extra groot verlicht display met dimmer voor makkelijke bediening en leesbaarheid.
Kenmerken:
•Dubbele wekfunctie om op verschillende tijden met verschillende bronnen wakker te worden: iPhone/iPod, afspeellijst of AM/FM-radio
•Reson8-luidsprekerkamers voor verbluffende helderheid, diepte en kracht
•Universeel dock dat je iPhone of iPod oplaadt terwijl deze speelt
•Onderscheidend design past bij elk decor
•Infraroodafstandsbediening om volume, EQ, wekfuncties en radio en de belangrijkste muziekfuncties van iPod en iPhone te bedienen
•3D-circuits vergroten het geluidsveld om mp3-audio te verbeteren
•Afstemming, instelling en volumeregeling met touch wheel
•DST-schakelaar voor snelle aanpassing op zomertijd
•12 radiovoorkeuzes (6 AM/ 6 FM)
•Aux-ingang om andere audiobronnen aan te sluiten, zoals de Mac
•Werkt met iPod Classic,iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPod Touch G1 en G2,iPod mini, iPod Nano.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lady_1989 op 21-06-2010 22:25:19 ]
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --