quote:Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef reetveter het volgende:
Ik lag gewoon 5 minuten helemaal dubbel omdat een huisgenoot zich een hartaanval schrok van dat deuntje op die kankersite
quote:
Cool story.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn vingers stinken naar ui. Bigtime.
Cool story.quote:
Stool cory, ho.quote:
Pardon?quote:
Goed.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bragi, hoe gaat het eigenlijk met jou?
quote:
Omdat je lysdectisch bent.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
mohhohoho ik wou zoeen geluidje maken waarbij je keihard inademt. Ademm ik op de een of andere manier uit blaas ik alle as de woonkamer in bwehehe
whehehe goeie Eyjafjallajökull imitatie manquote:Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
mohhohoho ik wou zoeen geluidje maken waarbij je keihard inademt. Ademm ik op de een of andere manier uit blaas ik alle as de woonkamer in bwehehe
Ga even met je kop op de stoeprand liggen aub.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |