quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Godverdomme wees blij ik moet dat kreng van mij klaartrappen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef solaire het volgende:
Waarom zeggen alle vrouwen ik kon niet stoppen?? het is toch de man die de voornaamste fysiologische beperking heeft, dus dames geef jezelf niet zoveel credit... het is de man die daar voor 90% verantwoordelijk is voor eventuele hoge aantallen
![]()
![]()
nou toedels he lieverds
dat dusquote:Op maandag 21 juni 2010 21:29 schreef hvan het volgende:
50 keer in 135 dagen??? toen ik zo oud als jij was neukte ik minimaal 3 keer per dag met mn vriendinnetje! we neukte ons helemaal suf!
excuses zijn niet nodig hoor,quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Enige reactie die mogelijk is, mijn excuses hiervoor.
Ik vind seks gewoon lekker, ben ik dan een slet? Ik sta al 8 maanden droog.quote:
Dat ligt natuurlijk aan verschillende dingen.. Hoevaak zien jullie elkaar?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Don-enzone het volgende:
Vinden jullie +- 50 x seks in een relatie van 135 dagen veel op je 16e?
lijkt mij echt niets om over te klagen. Volgens mij is 1 a 2 x per week wel het gemiddelde. Zeker als je elkaar door de weeks niet ziet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wtf die reacties hier.. een op de 3 dagen sex is toch gewoon keurig..
Inderdaad maar de gemiddelde fokker doet niets anders als fokken achter de pc of fokken in bed...quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
lijkt mij echt niets om over te klagen. Volgens mij is 1 a 2 x per week wel het gemiddelde. Zeker als je elkaar door de weeks niet ziet.
pff ik heb 6 maanden geen sex gehad in mijn relatiequote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Don-enzone het volgende:
Vinden jullie +- 50 x seks in een relatie van 135 dagen veel op je 16e?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |