Katten wéten dat gewoon, en laten je zo even merken wie nou eigenlijk de baas in huis isquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef maok het volgende:
Jahoor, net als ik besluit om het kattenspeelhuis, de brandweerauto maar in een hoekje te gooien, gaat meneer er toch maar in![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf die onderste ook echt geweldig vinden <3 Heb mijn man laatst die foto's laten zien, hij vond 'm net een teddybeerquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef DarkElf het volgende:
poesjes in de zon:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Katten wéten dat gewoon, en laten je zo even merken wie nou eigenlijk de baas in huis is
Die tweede foto....quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:44 schreef Twiney het volgende:
[ afbeelding ]
James in het konijnenhok
[ afbeelding ]
Mooie tong van Tissy
[ afbeelding ]
en een al wat oudere foto van die 2 samen <33
Stoeptegel in de vriezer of een fles met water (handoekje eromheen).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:06 schreef Ewelina het volgende:
Warm!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kan ik doen om mijn beestjes een beetje te verkoelen?
Dank je! Ik ben ook erg blij met haar en met haar dochter Mini (die staat een paar posts erboven). Mini is wel veel makkelijker te fotograferen, zowel qua kleur als qua houding. Zodra ik een camera op Sasha richt, komt ze naar me toe lopen omdat ze dan aandacht wil.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:42 schreef senesta het volgende:
Vooral door het zwart rond de ogen ook vind ik
Sasha is mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |