Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:40 schreef minutenman het volgende:
TS draagt een brilletje en heeft een beugel en shopt bij de zeeman en is onverschillig over zijn pauperimago.
Keigaaf.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:41 schreef sweetlovex het volgende:
vorige zomer in chersonissos,ben ik ook op tv geweest met tmf beach party ,volgensmij waren ze ook een keer HMH maar ik kan me vergissen.
Gozer, al mijn kleding is merkkleding dus houd je fucking bek.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Met een FOK! shirt naar een feest willen
Je hebt blijkbaar geen fatoenlijke kledij
Een FOK!shirt
Een shirt
Met FOK! erop
Kamper met je nep-Armani'squote:Op maandag 21 juni 2010 20:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer, al mijn kleding is merkkleding dus houd je fucking bek.
Lijkt me wel eens leuk een FOK! t-shirt. Eens wat anders.
Je bent weer lekker op dreef, niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En so what wat ik draag? Al draag ik het zelfde hoerenpakje dat jou moeder elke avond draagt.
Nee, wordt weer gebasht in een goed topic.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent weer lekker op dreef, niet?
En straks weer jankmails sturen dat je niet zonder FOK! kan![]()
Je faalt al bij de TTquote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, wordt weer gebasht in een goed topic.
Dat maakt het nog niet grappig.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die faal maak ik toch expres. /facepalm
En nu kreeg je reacties alsquote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, anders krijg je reacties als:
Mensen die.
Nouuuu.... Goed is in dit geval zeker relatief. Inhoudelijk zozo, maar kwalitatief gewoon om te huilen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, wordt weer gebasht in een goed topic.
TS draagt geen nikes.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Geen kamper, G-star, Jack&Jones, Lacoste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |