Deze vrouw denkt DIVA.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik krijg heel vaak van dat soort lame smsjes en ik stuur nooit iets terug. Jongens kunnen echt zo hatelijk zijn dan. Ze zitten daar echt op te wachten
. 'Ja, waarom reageer je niet
?!' Zo mooi
.
1 hoofdletter is lelijk.quote:
Meer dan 1 Xje.quote:
Dat zit gewoon in me. Can't help it.quote:
Hmmm, vooruit.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is alles wat hier staat, dus ook van mijn huisgenoten.
Allure IS een diva.quote:
Dat dus, filteren. Is 'Kusje' wel goedgekeurd?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meer dan 1 Xje.Beetje intelligente dame zorgt dat berichten met meer dan 1 X d'r inbox niet eens bereiken.
Mensen die daar niet te trots voor zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik krijg heel vaak van dat soort lame smsjes en ik stuur nooit iets terug. Jongens kunnen echt zo hatelijk zijn dan. Ze zitten daar echt op te wachten
. 'Ja, waarom reageer je niet
?!' Zo mooi
.
Sowieso mensen die claimen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ouder dan 14 bent.
[..]
Ik had in de stad afgesproken met mensen, waaronder jongens, terwijl hij ging eisen dat ik met hem meeging. Ja, Challasss.
Uiteraard.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat dus, filteren. Is 'Kusje' wel goedgekeurd?
Bedankt voor deze informatie.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in me. Can't help it.
Als ik dan eens terug sms weten mensen ook meteen dat het AAN is.
Filterenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat dus, filteren. Is 'Kusje' wel goedgekeurd?
Jongens zijn desperate.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die daar niet te trots voor zijn.
Hij zo 'Ja, dan ga je maar lekker naar je vriendje in de stadquote:
Liefde geef je met woorden (of met wat anders...), niet met xjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
FilterenMensen die niet snappen dat "hoe meer x'jes, hoe meer liefde je geeft"
Daarom ben je aan als je 'x' geeft en 'xxx' terugkrijgt. Net zoiets als meer inkomende privéberichten dan uitgaande.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wie begrijpt het dan niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zit in mijn naam, dus doe ik al een tijdje. Modern hé?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Bragi het volgende:
Mensen die anno 2010 nog steeds niet afsluiten met 'Y' of 'yyy'. [ afbeelding ]
Lekker laten gaar koken. De groeten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Allure_ het volgende:
Hij zo 'Ja, dan ga je maar lekker naar je vriendje in de stad!'
.
Ik niet. Als het niet aan is tussen een meisje en ik dan accepteer ik dat zsm, maar ik ga nooit 2 sms-jes achter elkaar sturen of iets dergelijks.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zit in mijn naam, dus doe ik al een tijdje. Modern hé?
Was fa2 toch. Maar die x'jes boeien met niet. Ik doe vanalles watquote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liefde geef je met woorden (of met wat anders...), niet met xjes.
Meisjes doen altijd meer x'jes dan boys dus dat mag ik ook wel hopen voor jequote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom ben je aan als je 'x' geeft en 'xxx' terugkrijgt. Net zoiets als meer inkomende privéberichten dan uitgaande.
Nee, dan zou ik kiezen voor 'Two hearts, one love'.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was niet sarcastisch (L)quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je een nippletwist, Mr. smartypants?
Ik kom de laatste tijd veel één-x-ers tegen, maar ik heb dan ook weinig 15- gezien de laatste tijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was fa2 toch. Maar die x'jes boeien met niet. Ik doe vanalles wat![]()
[..]
Meisjes doen altijd meer x'jes dan boys dus dat mag ik ook wel hopen voor je!
Dat is sowieso geldverspilling.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik niet. Als het niet aan is tussen een meisje en ik dan accepteer ik dat zsm, maar ik ga nooit 2 sms-jes achter elkaar sturen of iets dergelijks.
Ja, maar jij hebt daar hele voorgekookte theorieen over. Op Hyves reageer je ook pas tactisch na minstens 3 dagen ofzoquote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik niet. Als het niet aan is tussen een meisje en ik dan accepteer ik dat zsm, maar ik ga nooit 2 sms-jes achter elkaar sturen of iets dergelijks.
Ik heb een kankergroot abbo, het gaat me niet om geld. Ik wil me niet tot zoiets verlagenquote:
In het zuiden heb je dus echt nerdsquote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt daar hele voorgekookte theorieen over. Op Hyves reageer je ook pas tactisch na minstens 3 dagen ofzo.
De gemiddelde boy kan er niet tegen in ieder geval. Hoe vaak ik daar al wel niet discussies over gevoerd heb, dat ze me arrogant vinden omdat ik niet binnen een uur iets terug stuur.
3 minuten regel op msn.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt daar hele voorgekookte theorieen over. Op Hyves reageer je ook pas tactisch na minstens 3 dagen ofzo.
De gemiddelde boy kan er niet tegen in ieder geval. Hoe vaak ik daar al wel niet discussies over gevoerd heb, dat ze me arrogant vinden omdat ik niet binnen een uur iets terug stuur.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje uitstelgedrag van mij.quote:Haha, alleen vaak ben ik het al vergeten als ik je een krabbel heb gestuurd. Tegen de tijd dat ik dan iets terugkrijg is het altijd weer 'n verrassing ;p
Hoi Allure_quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een kankergroot abbo, het gaat me niet om geld. Ik wil me niet tot zoiets verlagen. Wat dit betreft ben ik extreem trots.
Met wat voor een gefrustreerde en wanhopige gasten ga jij om dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat jij een fanatiek SMSert bent (K).quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In het zuiden heb je dus echt nerdsIk heb echt nog nooit iemand horen klagen over dat ik sloom reageer of dat iemand anders dat doet
Nee jij bent online en dan ga ik praten en zeg je 3 uur later wat terug en zeg je ja ik was beneden :$.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In het zuiden heb je dus echt nerdsIk heb echt nog nooit iemand horen klagen over dat ik sloom reageer of dat iemand anders dat doet
Dunno. Ze hebben ook wel gelijk, want pas een dag later of helemaal niet op een SMS reageren, is asociaal.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met wat voor een gefrustreerde en wanhopige gasten ga jij om dan?
Wat bedoel je daarmee? :Squote:Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat jij een fanatiek SMSert bent (K).
Jawel ik vroeg me net af waar je ineens gebleven was.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga iets anders doen.
Jammer genoeg zullen jullie me niet missen, want jullie merken niet eens dat ik weg ben
Eerst nog even melden dat ik SMert lasquote:Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat jij een fanatiek SMSert bent (K).
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee jij bent online en dan ga ik praten en zeg je 3 uur later wat terug en zeg je ja ik was beneden :$.
Dag later kan ik inkomen. Helemaal niet is wel asociaal, tenzij het kansloze verzoeken zijn of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dunno. Ze hebben ook wel gelijk, want pas een dag later of helemaal niet op een SMS reageren, is asociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |