In de jaren '80 waren heel veel mensen er onder de 25 nog niet eens...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:56 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een vreselijk wijf is die Kim Holland, dat hij daar een wekelijks item mee maakt.
Hij draait lekkere muziek en dat maakt alles goed ten opzichte van de andere ochtend dj's. Maar ik zou Veronica echt stukken beter vinden als ze niet van die flauwe dj's daar neerzetten als Jensen en v Someren.
Met de muziek die ze draaien spreken ze een grote doelgroep aan, ze zouden er goed aan doen als ze zich op alle mensen gaan richten die van 80's en 90's muziek houden en niet alleen mensen onder de 25.
Nu welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:26 schreef RedFever007 het volgende:
Jammer dat ze zoveel muziek draaien![]()
Hebben ze Maarten Spanjer al gebeld?
Jan Papanazi is koning met Jensen samen op de radioquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:44 schreef Xrenity het volgende:
Op radio zijn ze zo veel briljanter dan op tv
Dat is juist baasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind het heerlijk, ik trek alleen die muziek van veronica echt niet
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind het heerlijk, ik trek alleen die muziek van veronica echt niet
Ja geweldigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:45 schreef Bestolene het volgende:
Al die oude jingles ook, als een warm bad
FEITJIIISSSS
hehe
Super, dit bestand had ik nog nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:38 schreef JaneDoe het volgende:
en hier een verzameling uit de periode 2000-2005
WIJ GAAN GEEN CENTIMETER ACHTERUIT!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:45 schreef Bestolene het volgende:
Al die oude jingles ook, als een warm bad
FEITJIIISSSS
hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |