Zou leuk zijn, maar hij begint er weer steeds beter in te groeienquote:Op donderdag 9 september 2010 14:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en wat meer telefoonterreur en mensen die elkaar haten elkaar laten bellen.
Ze willen helemaal niet doen lijken of het live, ze steken er continue de draak mee.quote:Op zondag 12 september 2010 23:19 schreef Mike8354 het volgende:
Jensen heeft zich versproken bij het op donderdag opnemen van het fragment van de feitjes voor vrijdag. Hij zei: "Nu we het toch over naaimachines hebben, wat was dat lachen NET met Kim Holland hè?". Dat gesprek met Kim Holland was dus op donderdag uitgezonden. Als je net wil doen of het live is, doe het dan goed.
precies, tis eerder een running gag dan dat er echt fouten en vergissingen worden gemaakt met data en tijdstippe'... alleen die éckte eckte fans weten!quote:Op maandag 13 september 2010 18:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze willen helemaal niet doen lijken of het live, ze steken er continue de draak mee.
"We nemen dit nu op in 1998"
Ze zijn een aantal dagen live, en het eerste uur is volgens mij altijd voice-track. Ik lig er niet wakker van.
ja die was weer geweldigquote:
ja, elke dag die van gisteren. Echt top.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:32 schreef Cavalier het volgende:
Verschijnen er podcasts van de uitzendingen?
waar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
ja, elke dag die van gisteren. Echt top.
Heb je een link? Ik doe niet aan itunesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:43 schreef Stansfield het volgende:
In de itunes store, zoek maar op radio veronica: Jensen.
Dit. Kan die Jensen echt niet uitstaan, hij vindt zichzelf ook zo verschrikkelijk grappig.quote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef Catch22- het volgende:
ik vind het ECHT verschrikkelijke radio. Zonde. Veronica, m.n. van Someren, is best oke verder
Thanks, heldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:43 schreef Stansfield het volgende:
In de itunes store, zoek maar op radio veronica: Jensen.
Rob van Someren vind ik anders wel geweldig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:06 schreef Bestolene het volgende:
Vrouwen vallen überhaupt niet binnen de doelgroep van Radio Veronica, laat staan van Robert Jensen.
Bemoei je er dus niet mee!
dus ik ben zwaar in overtreding?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:06 schreef Bestolene het volgende:
Vrouwen vallen überhaupt niet binnen de doelgroep van Radio Veronica, laat staan van Robert Jensen.
Bemoei je er dus niet mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |