Gezien mijn ondertiteling kom ik daar nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:13 schreef o.us het volgende:
Mocht je ooit in de buurt van Rotterdam komen dan ben ik zeker bereid om 'm te kopen van je.
Accu is gewoon goed, gaat echt lang mee. Ook als je hem een paar weken niet gebruikt, trekt niet leeg ofzo.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef DjimmyR het volgende:
Kan er echt maar een 1GB kaartje in wat op de site vermeld wordt? En hoe staat het met de accu?
laatste bod 35 e ophalenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:51 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb eventueel nog wel een geheugenkaartje, maar 30,- gaat hem niet worden.
ik geloof je.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee sorry, is echt te laag.
Perfect compact cameratje hoor!
En dat is blijkbaar te duur... Overweeg mijn bod nog eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat dacht ik! En dat slechts voor 50,- inclusief verzending!
Ik wil niet vervelend doen hoor maar hoe lang wil je nog blijven kicken? Ik bied je een redelijke prijs voor de camera. Voor meer verkoop je m echt niet hoor.quote:
Jawel hoor, had namelijk ook al een koper voor 60,- maar door NelsonWandelaar heb ik die afgezegd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:33 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen hoor maar hoe lang wil je nog blijven kicken? Ik bied je een redelijke prijs voor de camera. Voor meer verkoop je m echt niet hoor.
55 toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Jawel hoor, had namelijk ook al een koper voor 60,- maar door NelsonWandelaar heb ik die afgezegd.
Dus ik ga hem best verkopen en tot die tijd kick ik 'm af en toe omhoog.
55,- was het inderdaad.quote:
Geen bon, heb 'm ongeveer anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef Plasterk het volgende:
Heb je de bon nog en hoe lang heb je m al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |