quote:
SexChat.quote:
Je loopt achter, vriend.quote:
Met zo'n extra dikke condoom? Misschien, maar ik heb niemand om het überhaupt mee te proberen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan het toch wel een try geven.
Scrotum Coïtus.quote:
Dat kan niet kloppenquote:
Voor jou wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wil JIJ niet, toevallig is het best wel leuk
HOEZOquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wil JIJ niet, toevallig is het best wel leuk
Dat stond hier vandaag op tafelquote:Op maandag 21 juni 2010 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
Wie lust er rabarbermoes?
Welke ?=$quote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
C_N, heb je mn bazenoverwinning gezien van vandaag?
quote:Sommige Franse voetbalinternationals overwegen dinsdag niet mee te spelen in de laatste groepswedstrijd op het wereldkampioenschap tegen Zuid-Afrika.
Dat zei bondscoach Raymond Domenech maandag op de afsluitende persconferentie, waar Patrice Evra ontbrak. De aanvoerder hoort daarbij normaal gesproken altijd aanwezig te zijn. Verdere details zijn nog onbekend.
Het is gewoon kanker ranzig.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan het toch wel een try geven.
en met een bedcycle kan een vrouw er nog van genieten ook!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:28 schreef Lamon. het volgende:
Overigens is 25+ km per uur fietsen nog steeds 1 van de grootste calorie verbranders.
en heeeeeeeel lang geledenquote:
Ik wil gaan spinnenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:28 schreef Lamon. het volgende:
Overigens is 25+ km per uur fietsen nog steeds 1 van de grootste calorie verbranders.
Bij het slapen, verbruik jij 32,5 Kcal per uur. Niet vergeten.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppenIk krijg minder calorieën binnen op een dag dan dat ik zou verbruiken als ik niets zou doen
en ja, dat is te weinig eigenlijk
Roeien, krijg je nog spieren van ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil gaan spinnen
Zal binnenkort eens rond gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |