![]()
Ik wil graag kijken of er hier interesse is in mijn Nuforce uDAC. Hij is in nieuwstaat, komt in de originele verpakking en je krijgt er ook nog een leuke, leren Nuforce sleutelhanger bij.
De uDAC is een erg populaire Digital to Analogue Converter. Een soort externe geluidskaart met ingebouwde hoofdtelefoonversterker dus. Hij is heel klein, kleiner dan een pakje sigaretten en je hangt hem dus via USB aan je pc of laptop. Dit omzeilt je huidige geluidskaart en zorgt ervoor dat je met je (actieve) speakers of hoofdtelefoon op een VEEL hoger niveau van je muziek kunt genieten. Het kwaliteitsverschil tussen je onboard en de uDAC is echt heel groot. Het verschil tussen je X-Fi of STX en de uDAC is zelfs aanzienlijk.
Dit is op dit moment DE beste bang-for-your-buck DAC en heeft een super leuk design. Voor de beginnende audiofiel onmisbaar! Dit werkt trouwens ook prima samen met je games. Het geluid van Battlefield Bad Company 2 door de uDAC is echt krankzinnig.
Ik verkoop hem omdat ik dit jaar naar Amerika en Canada op vakantie ga en daardoor financieel wat prioriteiten moet stellen.
Huidige nieuwprijs op Amazon.de is 128 euro.
Vraagprijs 100 euro. ![]()
Discrete USB audio receiver and D/A converter
Coaxial S/PDIF output (turn off volume control to activate)
Double jitter-reduction mechanism at data level and at oversampling filter stage
High voltage 2V analog output
High-quality analog volume control
No capacitors in any of the audio signal paths
Low power consumption; USB self-powered
USB powered, no external power supply required
Headphones impedance between 16 ohm to 300 ohm are suitable for use with Icon μDAC