abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83106543
Ik verkoop mijn Nintendo 64, hij is behoorlijk compleet met alle kabels, 4 controllers en aardig wat games. Overal waar nog een doosje of boekje bij zit zal ik het vermelden.

De console en accessoires:
Nintendo 64 (zwart, met alle kabels)
4 controllers, werken allemaal nog goed
Jumper Pack
Controller Pack
Expansion Pack
Een houder om 6 games in te zetten

De games:
  • Super Mario 64
  • GoldenEye 007 (boekje)
  • Mario Kart 64
  • Super Smash Bros. (sticker is niet helemaal mooi meer en plakresten van een sticker op de achterkant)
  • Zelda Ocarina of Time
  • Donkey Kong 64 (boekje)
  • Perfect Dark (boekje)
  • Tony Hawk's Pro Skater 2
  • Fifa 99
  • JetForce Gemini (boekje)
  • 1080 Snowboarding (boekje)
  • Body Harvest (doosje+boekje)
  • Carmageddon 64 (boekje)
  • Mortal Kombat 4 (doosje+boekje)

Op te halen in Groningen of Oldenzaal, kan ook verzonden worden.

Bieden exclusief verzendkosten. Mijn vraagprijs is 80 euro voor het hele pakket. Games kun je ook los op bieden
  • Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
    pi_83108311
    Hoeveel voor Mario Kart en Donkey Kong 64?
    pi_83116758
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 17:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
    Hoeveel voor Mario Kart en Donkey Kong 64?
    Ik heb je ge-pmd.
    Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
    pi_83155443
    kickje
    Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
    pi_83215378
    Kickje
      donderdag 24 juni 2010 @ 18:35:10 #6
    61910 mymoodfentje
    SHENS troll'd hard
    pi_83254299
    hoeveel voor de nintendo 64, 4 controllers met mario kart en goldeneye ?
    "If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
    Always look at the bright side of death
    pi_83307499
    Daar kom ik nog even op terug
    pi_83328124
    Ik weet niet of je nog interesse hebt, maar ik dacht aan 50 euro
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')