quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou een note geven, dat iemand dit de mods aan doet.
Ik heb geen zoeken in een venster, ben je helemaal van de pot gerukt of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gewoon bij zoeken rechts in dat venster..
Belatafeld!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen zoeken in een venster, ben je helemaal van de pot gerukt of zo.
Ik moest het heel langzaam lezen om door te krijgen wat er nou daadwerkelijk stond.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen zoeken in een venster, ben je helemaal van de pot gerukt of zo.
JA JONGEN DAT ZEG IK TOCH VERDOMME. DAT IS PRECIES WAT ER VERSCHIJNT ALS JE 'ALLE GESCHIEDENIS TONEN' KLIKT. OMG.quote:
ja ik.. Mijn 1 na laatste note was permban of zo en nu staat er iets van nieuwe kans maar 1x over de scheef en dan voorgoed wegquote:
Ik vind het een raar woord.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest het heel langzaam lezen om door te krijgen wat er nou daadwerkelijk stond.
Eng, zo´n zwaard van Damocles.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja ik.. Mijn 1 na laatste note was permban of zo en nu staat er iets van nieuwe kans maar 1x over de scheef en dan voorgoed weg
neequote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA JONGEN DAT ZEG IK TOCH VERDOMME. DAT IS PRECIES WAT ER VERSCHIJNT ALS JE 'ALLE GESCHIEDENIS TONEN' KLIKT. OMG.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja ik.. Mijn 1 na laatste note was permban of zo en nu staat er iets van nieuwe kans maar 1x over de scheef en dan voorgoed weg
primaquote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet je IP nu. Ik kom je opzoeken.
Wtf maakt dat nou weer uit, 1 stapje verschil. mierenneuker.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
neeJe zegt de moeilijke weg.. gewoon geschiedenis tonen en dan zoeken..
vertelquote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oeh, die laatste note is inderdaad een mooie
meer stappen kost meer kracht dus zwaarder..quote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wtf maakt dat nou weer uit, 1 stapje verschil. mierenneuker.
Sure.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
meer stappen kost meer kracht dus zwaarder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |