Hij komt niet boven de 20.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee maar deze man geeft er ook redelijk veel
Daar heb je een knopje voor. Het zegt: "Geschiedenis wissen"quote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef reetveter het volgende:
Kut nu staat tastyteens in mijn geschiedenis
Ik niet hoor. Ik haat tieners. Tieners moeten dood. Allemaal.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef Lamon. het volgende:
En omdat iedereen dat altijd zo leuk vindt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef reetveter het volgende:
Kut nu staat tastyteens in mijn geschiedenis
Mensen met text-to-speech-buttons.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij komt niet boven de 20.
[..]
Daar heb je een knopje voor. Het zegt: "Geschiedenis wissen"
Ja maar anders is mijn geschiedenis steeds zo leeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij komt niet boven de 20.
[..]
Daar heb je een knopje voor. Het zegt: "Geschiedenis wissen"
quote:Na afloop van de blamerende 7-0-nederlaag tegen Portugal op het WK al heeft de Noord-Koreaanse coach Jong-Hun Kim de schuld op zich genomen. Volgens de trainer had hij Portugal met de verkeerde tactiek bestreden.
In firefox kan je ook alleen tastyteens verwijderen. In case you didn't know.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar anders is mijn geschiedenis steeds zo leeg.
Ik kan gewoon ook een losse site verwijderen?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar anders is mijn geschiedenis steeds zo leeg.
of laatste uurquote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In firefox kan je ook alleen tastyteens verwijderen. In case you didn't know.
IE ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoequote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja daar werk ik niet mee dus daar weet ik het niet vanquote:
Geschiedenis, alle geschiedenis tonen, vandaag (of de dag waarop je iets bekeek wat niet moest), link selecteren en dan delete knop.quote:
Ik zou een note geven, dat iemand dit de mods aan doet.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik las de tr en moest toch even komen kijken.
Maar ik had het al goed gemaakt.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
gewoon bij zoeken rechts in dat venster..quote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geschiedenis, alle geschiedenis tonen, vandaag (of de dag waarop je iets bekeek wat niet moest), link selecteren en dan delete knop.
TR van wie?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Walgelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou een note geven, dat iemand dit de mods aan doet.
liever niet want dan in de klikoquote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen zoeken in een venster, ben je helemaal van de pot gerukt of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gewoon bij zoeken rechts in dat venster..
Belatafeld!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen zoeken in een venster, ben je helemaal van de pot gerukt of zo.
Ik moest het heel langzaam lezen om door te krijgen wat er nou daadwerkelijk stond.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen zoeken in een venster, ben je helemaal van de pot gerukt of zo.
JA JONGEN DAT ZEG IK TOCH VERDOMME. DAT IS PRECIES WAT ER VERSCHIJNT ALS JE 'ALLE GESCHIEDENIS TONEN' KLIKT. OMG.quote:
ja ik.. Mijn 1 na laatste note was permban of zo en nu staat er iets van nieuwe kans maar 1x over de scheef en dan voorgoed wegquote:
Ik vind het een raar woord.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest het heel langzaam lezen om door te krijgen wat er nou daadwerkelijk stond.
Eng, zo´n zwaard van Damocles.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja ik.. Mijn 1 na laatste note was permban of zo en nu staat er iets van nieuwe kans maar 1x over de scheef en dan voorgoed weg
neequote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA JONGEN DAT ZEG IK TOCH VERDOMME. DAT IS PRECIES WAT ER VERSCHIJNT ALS JE 'ALLE GESCHIEDENIS TONEN' KLIKT. OMG.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja ik.. Mijn 1 na laatste note was permban of zo en nu staat er iets van nieuwe kans maar 1x over de scheef en dan voorgoed weg
primaquote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet je IP nu. Ik kom je opzoeken.
Wtf maakt dat nou weer uit, 1 stapje verschil. mierenneuker.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
neeJe zegt de moeilijke weg.. gewoon geschiedenis tonen en dan zoeken..
vertelquote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oeh, die laatste note is inderdaad een mooie
meer stappen kost meer kracht dus zwaarder..quote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wtf maakt dat nou weer uit, 1 stapje verschil. mierenneuker.
Sure.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
meer stappen kost meer kracht dus zwaarder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |