dat heet nu toch Club Air/Rain ?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Voor al uw helpdeskproblelen: Xiance!
Veel te druk voor een boyband
Hij regelt de IT wwel
Probeer eens wat interessantsquote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
doe ik bijna als een spion moeite om een foto te maken en te posten van mijn kattenfluisteraar reageert er NIEMAND, dat was dan ook de laatste keer dat ik in opdracht foto's maak
volgens mij zeiden de meeste hier, doe maar nietquote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
doe ik bijna als een spion moeite om een foto te maken en te posten van mijn kattenfluisteraar reageert er NIEMAND, dat was dan ook de laatste keer dat ik in opdracht foto's maak
liefje.. wij willen MANNEN zien... geen kleuters...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
IT als in ICTquote:
Ja wat een kansen krijgt die Fallaquote:
Und?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoe laat word ik gebeld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |