bier tijdens sex... nee... champagne vind ik dan wel toepasselijkerquote:
onwijs veel juistquote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Lekker vroeg thuis.
Een heel topic overgeslagen. Niets gemist, neem ik aan?
7-0 voor Portugal hoorde ik al op het nieuws van de autoradio en de TT kan ik wel een beetje raden.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:49 schreef cybermans het volgende:
onwijs veel juist
van de 7-0 voor portugal tot en met de aanleiding van de TT
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef LieLie het volgende:
2 x 10, 2 x 3 gered!![]()
Ik dacht na de tweede 10 wel dat ik doodging, maar na een extra minuutje wandelen (4 in totaal) gingen de twee keer 3 ook nog wel relatief goed
wel even flink bijdrinken nu! Was best wel warm!
ja heeeel veeeel iddquote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Lekker vroeg thuis.
Een heel topic overgeslagen. Niets gemist, neem ik aan?
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
was ik weer
tentamen overleefd, geen idee hoe t ging. maar een 2.8 om te mogen herkansen moet er wel in zitten! Ik haal dit jaar mn bachelor hoe dan ook!
ik duim op minimaal een 5,5. hoger dan een 2,8 moet zeker gelukt zijn tochquote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
was ik weer
tentamen overleefd, geen idee hoe t ging. maar een 2.8 om te mogen herkansen moet er wel in zitten! Ik haal dit jaar mn bachelor hoe dan ook!
kleefzooiquote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef cybermans het volgende:
[..]
bier tijdens sex... nee... champagne vind ik dan wel toepasselijker
is wel leuk hoor... wat champagne erafliken
Brut champagne kleeft niet.quote:
Sexquote:
een 4.9 moet ik hebben om t vak in 1 keer te halen, die 2.8 om te herkansen. Die 2.8 moet wel gelukt zijn en dan is er nog geen man overboord dan alles op alles tijdens de herkansing. Het mag gewoon niet lager dan die 2.8 zijn maar dat zal wel niet (toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik duim op minimaal een 5,5. hoger dan een 2,8 moet zeker gelukt zijn toch
JE haalt gewoon een 8quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een 4.9 moet ik hebben om t vak in 1 keer te halen, die 2.8 om te herkansen. Die 2.8 moet wel gelukt zijn en dan is er nog geen man overboord dan alles op alles tijdens de herkansing. Het mag gewoon niet lager dan die 2.8 zijn maar dat zal wel niet (toch?)
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\dat weet ik dan weer heel zeker van niet
ongetwijfeld heb je gewoon een 8quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een 4.9 moet ik hebben om t vak in 1 keer te halen, die 2.8 om te herkansen. Die 2.8 moet wel gelukt zijn en dan is er nog geen man overboord dan alles op alles tijdens de herkansing. Het mag gewoon niet lager dan die 2.8 zijn maar dat zal wel niet (toch?)
Lager dan een 2.8 lijkt me nog best een hele klus, dus jij hebt gewoon je bachelorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |