bier tijdens sex... nee... champagne vind ik dan wel toepasselijkerquote:
onwijs veel juistquote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Lekker vroeg thuis.
Een heel topic overgeslagen. Niets gemist, neem ik aan?
7-0 voor Portugal hoorde ik al op het nieuws van de autoradio en de TT kan ik wel een beetje raden.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:49 schreef cybermans het volgende:
onwijs veel juist
van de 7-0 voor portugal tot en met de aanleiding van de TT
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef LieLie het volgende:
2 x 10, 2 x 3 gered!![]()
Ik dacht na de tweede 10 wel dat ik doodging, maar na een extra minuutje wandelen (4 in totaal) gingen de twee keer 3 ook nog wel relatief goed
wel even flink bijdrinken nu! Was best wel warm!
ja heeeel veeeel iddquote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Lekker vroeg thuis.
Een heel topic overgeslagen. Niets gemist, neem ik aan?
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
was ik weer
tentamen overleefd, geen idee hoe t ging. maar een 2.8 om te mogen herkansen moet er wel in zitten! Ik haal dit jaar mn bachelor hoe dan ook!
ik duim op minimaal een 5,5. hoger dan een 2,8 moet zeker gelukt zijn tochquote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
was ik weer
tentamen overleefd, geen idee hoe t ging. maar een 2.8 om te mogen herkansen moet er wel in zitten! Ik haal dit jaar mn bachelor hoe dan ook!
kleefzooiquote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef cybermans het volgende:
[..]
bier tijdens sex... nee... champagne vind ik dan wel toepasselijker
is wel leuk hoor... wat champagne erafliken
Brut champagne kleeft niet.quote:
Sexquote:
een 4.9 moet ik hebben om t vak in 1 keer te halen, die 2.8 om te herkansen. Die 2.8 moet wel gelukt zijn en dan is er nog geen man overboord dan alles op alles tijdens de herkansing. Het mag gewoon niet lager dan die 2.8 zijn maar dat zal wel niet (toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik duim op minimaal een 5,5. hoger dan een 2,8 moet zeker gelukt zijn toch
JE haalt gewoon een 8quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een 4.9 moet ik hebben om t vak in 1 keer te halen, die 2.8 om te herkansen. Die 2.8 moet wel gelukt zijn en dan is er nog geen man overboord dan alles op alles tijdens de herkansing. Het mag gewoon niet lager dan die 2.8 zijn maar dat zal wel niet (toch?)
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\dat weet ik dan weer heel zeker van niet
ongetwijfeld heb je gewoon een 8quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een 4.9 moet ik hebben om t vak in 1 keer te halen, die 2.8 om te herkansen. Die 2.8 moet wel gelukt zijn en dan is er nog geen man overboord dan alles op alles tijdens de herkansing. Het mag gewoon niet lager dan die 2.8 zijn maar dat zal wel niet (toch?)
Lager dan een 2.8 lijkt me nog best een hele klus, dus jij hebt gewoon je bachelorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Drie klasgenoten van mij hadden anders samen een 3 voor het laatste tentamen communicatietheoriequote:Op maandag 21 juni 2010 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lager dan een 2.8 lijkt me nog best een hele klus, dus jij hebt gewoon je bachelor
Ik sla het dit jaar maar over.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nie-man-parkpop.html
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik sla het dit jaar maar over.
Net als alle voorgaande jaren, trouwens.
Tot nu toe heeft die gek 8x geel en 1x rood gegeven.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef cybermans het volgende:
Vandaag is geel... de kleur van de vele kaarten bij chili - zwitserland
Nog een half uur om Ivanov te verslaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft die gek 8x geel en 1x rood gegeven.
wanneer krijg je de uitslag?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Bah ben toch beetje misselijk van stress als in wat als ik die 2.8 niet red? maar goed wat is een 2.8? dat moet wel lukken toch? ben ook veel te goed in SOG als ik moet leren
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Bah ben toch beetje misselijk van stress als in wat als ik die 2.8 niet red? maar goed wat is een 2.8? dat moet wel lukken toch? ben ook veel te goed in SOG als ik moet leren
gaan ze de 10x geel halen deze wedstrijd...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft die gek 8x geel en 1x rood gegeven.
dat denk jijquote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
is nergens voor nodig... volgens mij heb je best een boel geleerd ervoor.
wat is zijn record dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog een half uur om Ivanov te verslaan.
volgende week maandag al. Gelukkig. Met die 2.8 sta ik gemiddeld een 4 waarmee herkansen dus mag (tussen 4 - 5.4) een 4.9 zou ook mooi zijn dan heb ik gemiddeld een 5.5 als ik het vak dit jaar maar kan halenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wanneer krijg je de uitslag?
en een 2.8, komt vast goed!
Dat is wel heel bizar veel.. was dat oa boularouz toch die voor een doodschop een kaart aan zijn broek kreeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef borisz het volgende:
[..]
16x geel en 4x rood tijdens NL - Portugal
bierrrtjequote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgende week maandag al. Gelukkig. Met die 2.8 sta ik gemiddeld een 4 waarmee herkansen dus mag (tussen 4 - 5.4) een 4.9 zou ook mooi zijn dan heb ik gemiddeld een 5.5 als ik het vak dit jaar maar kan halen
Doe mij ook zo'n failproof opleiding?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgende week maandag al. Gelukkig. Met die 2.8 sta ik gemiddeld een 4 waarmee herkansen dus mag (tussen 4 - 5.4) een 4.9 zou ook mooi zijn dan heb ik gemiddeld een 5.5 als ik het vak dit jaar maar kan halen
Gelukkig woon ik op de rand van een prachtwijkquote:Nederlanders zoeken liefde dicht bij huis
Uitgegeven: 16 juni 2010 12:07
Laatst gewijzigd: 16 juni 2010 12:19
GRONINGEN - Nederlanders zoeken hun partner in meerderheid dicht bij huis. Meer dan de helft vindt de ware op minder dan 6 kilometer van de eigen voordeur.
© Getty Images
Dat blijkt uit onderzoek waarop demografe Karen Haandrikman op 21 juni promoveert aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Vooral in de zogenoemde Bijbelgordel, in steden en in het noorden en oosten van het land, zoeken mensen hun partner dicht bij huis.
Daaruit maakt Haandrikman op dat religie en cultuur, naast factoren als sociale klasse, leeftijd en opleidingsniveau, nog altijd een belangrijke rol spelen bij de partnerkeuze.
Reizen
In gebieden met een groot aandeel hoger opgeleiden, vinden de inwoners hun partners aanzienlijk verder weg. Dat komt waarschijnlijk doordat zij minder lokaal georiënteerd zijn en over meer financiële middelen beschikken om te reizen.
Ook bij jongeren zijn de afstanden tussen partners groter.
Grote steden
In grote steden, waar relatief veel jongeren en hoger opgeleiden wonen, blijkt dat evenwel niet op te gaan. Haandrikman vermoedt dat dit komt door de hoge bevolkingsdichtheid.
''In de stad wonen zoveel mensen bij elkaar. Dan zijn de opties natuurlijk ook groter'', aldus de promovenda.
Samenwonen
Haandrikman onderzocht van alle ruim 300.000 mensen die volgens het bevolkingsregister in 2004 gingen samenwonen, hoe ver zij eerst bij elkaar vandaan woonden.
Dat deed zij samen met het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Ook deed zij een meer gedetailleerde studie in het Overijsselse dorp Vriezenveen.
braam, even uitloggen en inloggen voortaan op je eigen accountquote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik op de rand van een prachtwijkff een chickie op een scooter hosselen, swa.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Gelukkig woon ik op de rand van een prachtwijkff een chickie op een scooter hosselen, swa.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n failproof opleiding?![]()
Wat denk je ongeveer dat je zelf hebt? Toch wel meer dan een 2.8? Wellicht heb je het in één keer gehaald!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar die 2.8 ga ik wel redden toch? bah ben echt gestresst
je ne sais pasquote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat denk je ongeveer dat je zelf hebt? Toch wel meer dan een 2.8? Wellicht heb je het in één keer gehaald!
wanneer was dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef borisz het volgende:
[..]
16x geel en 4x rood tijdens NL - Portugal
Dat was wel leuk, zag je Figo, Van Bronckhorst (teammaten bij Barcelona) en Boularouz lekker op een trapje naast elkaar zitten naast het veld, nadat ze rood hadden gehaald.quote:
Ja dat strafbankjequote:Op maandag 21 juni 2010 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat was wel leuk, zag je Figo, Van Bronckhorst (teammaten bij Barcelona) en Boularouz lekker op een trapje naast elkaar zitten naast het veld, nadat ze rood hadden gehaald.
Nog niet. Chili heeft er zes maar ze moeten tegen Spanje en die kunnen ook nog op zes komen. Zwitserland wint waarschijnlijk wel van Honduras de 25ste dus die kunnen ook nog door.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
chili gaat nu door heen MeMo.. Een 3 heb je zeker, 4 minimaal
dat word wel een heel dik cijferquote:Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga straks naar de bieb, mn scriptieaanpassingen doen, bieb is open tot 1 uur
Ik ben fan van L'Occitanequote:Op maandag 21 juni 2010 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Over Chickies gesproken: Eindhoven heeft EINDELIJK een parfumerie waar ze L'Occitane au Provence dingen verkopen![]()
![]()
Wel duurder dan in de L'Occitane winkel.
En de verkoopster probeerde me steeds Boss dingen aan te smeren.Krijgen ze extra commissie voor, deze weken.
L'Occitane
iets wat super ruikt en toch gen uitslag geeft? das bijna niet te gelovenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben fan van L'Occitane![]()
Al jaren!!! Het ruikt allemaal super en geeft me toch geen uitslag
Welke producten gebruik jij?
Jaaaaaaaa het wordt lekker he?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
dit weekend maar eens de bbq inwijden idd als ik de vooruitzichten zo zie
Ganz geilquote:Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit net met Neefje te msn'en en hij is zo blijEn een beetje flieft
Zo goed
Helemaal fijn, wat zal er een pak van zijn hart, een last van zijn schouders gevallen zijn en zijn testosteron een sprongetje gemaakt hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo goed
las in t vorig topic iets over je neefje en dat hij homo is en dat je familie niet zo leuk deed? das wel ergquote:Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo goed
ehquote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ganz geil
Binnenkort met vriendlief naar oma toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, vooral oma deed niet leuk. Tante (moeder van neefje) moest alleen huilen, maargoed die is een vreselijk weekdier, die huilt overal over. En hij is zo opgeluchtquote:Op maandag 21 juni 2010 18:01 schreef DarkElf het volgende:
las in t vorig topic iets over je neefje en dat hij homo is en dat je familie niet zo leuk deed? das wel erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de kerst!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
DE, ik ben vooral erg fan van hun douche-olie, die is echt heel fijn. En andere doucheproducten, en een fijne face wash, en ontzettend lekker-ruikende shampoo
Dude, wauw, wanneer gaan jullie? Ik wil vandaag of morgen ook even een rondje tockets gaan boeken (eind augustus een weekendje Boekarest, enkeltje Beijing-Seoul, weekendje Madrid in november). Decadent
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:08 schreef cybermans het volgende:
* cybermans snapt alle homofoben niet
het zijn toch gewoon mensen die nog steeds liefde voelen voor andere mensen...Mijn oma is gewoon gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk, even testen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef DarkElf het volgende:
klinkt wel aantrekkelijk cf en steer als ik hun site zo eens zie, wie weet is het ook voor mij uberallergische huidje wel iets.ben binnenkort toe aan een nieuw luchtje, zat al wat rond te neuzen maar sta altijd open voor nieuwe dingen
zal t eens onthouden, wie weet kom ik t ergens tegen een keer.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk, even testen.'t is gewoon een upscale Body Shop met een vleugje Provence in de marketing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |