succes!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Over een kwartiertje gaan we voor Evy8.
pff das idd warm dan! dat kan ik echt niet aan hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef ASSpirine het volgende:
Ben rond 10 uur begonnen met lopen, bijna 50 min bezig geweest. Man man man, wat een hitte zeg. De laatste kilometer loop ik op asfalt richting thuis (daarvoor een lange stuk naast een rivier), dan loop ik dus volop in de zon
Ja, ik ben klaar! Maar heb alleen les 19, 21 en 26 gelopenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:48 schreef Geerd het volgende:
Hehe tijdje niet meer gelopen teen gestoten en dat heelde niet echt snel
Net 45 min gelopen lekker hoor niks geen last van de warmte ofzo.
Iemand al keer klaar met evy?
Last van je scheenbenen is eerder een teken van overbelasting (te snel gelopen, te lang aan één stuk gelopen) dan van slechte schoenen. Weet dus niet wat je gelopen hebt, maar probeer in ieder geval niet meer te gaan lopen voor de pijn in je schenen volledig weg is, en doe dan een intervaltraining (afwisselen lopen en wandelen). Forceer jezelf niet verder dan je kunt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:33 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Heb nogal last van mijn scheenbenen bij het hardlopen.
Heb nu gewoon standaard asics schoenen, zou het helpen als ik schoenen laat "aanmeten"?
Lekker tempo, maar is die 17 minuten serieus je doel? Van 12,1 km per uur opvoeren naar 17,6 km per uur is nogal een stap.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef tim2308 het volgende:
I did it! 5 km in 24:45 http://runkeeper.com/user/rcsmit/activity/12010388 Ben supertevreden!!! Nu de tijd terugbrengen tot 17 minuten zodat ik de 5 km van mijn werk ga winnen :p En ik was niet eens kapot aan het eind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |