met mij gaat het stukken beter . Hoop ellende gehad een paar maanden en een hele zware operatie gehad maar nu dus weer begonnen met lopen en dat voelt primaquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:56 schreef Vido het volgende:
[..]
Dat is wat ik altijd doe jaGa straks om 21.30u ofzo weer, dan is 't wel afgekoeld tot een graad of 20 en geen brandende zon meer. Enige nadeel is dat ik dan 'mentaal' wel kapot ben van het werken en studeren (en voetbal kijken, ik zal eerlijk zijn), dus de drempel om te gaan is wat hoger. Bij het lopen zelf merk je er natuurlijk niks meer van.
Hoe is het trouwens met jou DarkElf? Kan me je nog herinneren uit het Dieetclub topic, en dat je toen moest stoppen met hardlopen door een ziekenhuisopname... Ondertussen weer opgepikt dus, hoe gaat dat? Succes in ieder geval!
quote:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Both iPhone iOS 4 Builds are now Live!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Whew, it's been a long two days, but the iPhone iOS 4-compatible builds of RunKeeper Free and RunKeeper Pro (version 2.3) are now live! This means it is now safe to proceed confidently in upgrading to iOS 4, just make sure you download the latest RunKeeper build immediately afterwards (or before).
The Pro version can be found here.
The Free version can be found here.
New in this build (both versions):
- Support for iOS 4 and multitasking
- Sharing settings (previously found in your RunKeeper.com account) are now also found in your settings on the app.
- If you have created a pre-planned route in your RunKeeper.com account, you will now have the option to select it on the app start screen.
- While in your activity you can swipe to the left screen and see the route and your current track on the Google map.
- Before selecting the route, you can also view your fastest times on the route.
- Post-Activity Save screen now has the ability to include notes after an activity, as well as the ability to turn on/off sharing to Facebook and twitter
- There are additional improvements to GPS tracking.
- Some bug fixes as well.
And for all of you Android users, have no fear! We are hard at work on some great improvements to the Android app, you will also see a steady stream of new features and functionality, much like your iPhone counterparts. More info soon!
This just leaves Kronos to round out the week of big releases. And believe you me, Kronos is a big one :-)
Stay tuned everybody. This has been a lot of fun, and it as about to get a whole lot funner (is that a word?).
Jason
Goed te horen dat het allemaal weer goed aan het gaan is!quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
met mij gaat het stukken beter . Hoop ellende gehad een paar maanden en een hele zware operatie gehad maar nu dus weer begonnen met lopen en dat voelt prima
Net les 13 gelopen, 3.3 km maakte ik ervan. Voelde goed hoe wel het wel enorm benauwd is. Zaterdag toch maar de wekker op 06 uur en dan lopen. Dit weer is echt niets voor mij (met lopen dan). Ik ben echt een fris/koud weer loopster.
Goed resultaat hoor, we willen allemaal wel harder, maar dat kost gewoon wat trainingsuren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lekker vroeg, dan is het meestal wat koeler...![]()
Vandaag weer de 5KM gedaan, maar ben niet echt blij met het resultaat:
4.97km
27 minuten
(11.05km/u)
Kan er wat mee te maken hebben dat ik onderweg werd gebeld (opnemen en doorrennen, wel gezelliger met iemand aan de telefoon), of met het warme weer, maar ik denk dat m'n conditie een grotere rol speelt dan de voorgaande dingen
Even blijven oefenen dus.
Thnx. Ja ach, ik ben er pas net weer mee begonnen dus dat zal er aan meewegen inderdaad. Ik merk na een aantal keer lopen al dat er een beetje een stijgende lijn in zit, dus alleen maar goed:)quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Goed resultaat hoor, we willen allemaal wel harder, maar dat kost gewoon wat trainingsuren.
Ik ben er uit gekomen, welliswaar een uur later, maar goed. 24.45, ik ben er tevreden meequote:
Het blijft een van de blessure gevaarlijkste sporten die er is, als je nu te hard van start gaat (wat je imho doet) krijg je het later dubbel en dwars terug.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:19 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Thnx. Ja ach, ik ben er pas net weer mee begonnen dus dat zal er aan meewegen inderdaad. Ik merk na een aantal keer lopen al dat er een beetje een stijgende lijn in zit, dus alleen maar goed:)
Hardlopen heeft vooral ook te maken met wat voor voeten je hebt. Ikzelf ben niet zonder reden overgestapt op een andere loopmethode want ik kreeg al gauw last van mijn hamstring. Ik heb een tijd zonder steunzolen gelopen, maar sinds ik train met flexibele corrigerende zolen merk ik dat mijn voeten echt sterker worden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het blijft een van de blessure gevaarlijkste sporten die er is, als je nu te hard van start gaat (wat je imho doet) krijg je het later dubbel en dwars terug.
Hele volksstammen hier lopen in kleding van Aldi en Lidl.. Tot volle tevredenheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:28 schreef tim2308 het volgende:
Heeft iemand ervaring met huismerk sportkleding tov merkkleding? Deze kost bijv maar 12 euro (ik woon in Frankrijk) terwijl vergelijkbare merkdingen 50 euro kosten.. Het is beide dryfit maar ergens moet er een verschil zitten voor 4x zoveel geld.... maar waar?
ik heb renkleding van t huismerk van de decathlon, net zo fijn als mn asics broekquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:28 schreef tim2308 het volgende:
Heeft iemand ervaring met huismerk sportkleding tov merkkleding? Deze kost bijv maar 12 euro (ik woon in Frankrijk) terwijl vergelijkbare merkdingen 50 euro kosten.. Het is beide dryfit maar ergens moet er een verschil zitten voor 4x zoveel geld.... maar waar?
In het logootje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:28 schreef tim2308 het volgende:
Wilde eerst 4.6 km lopen, maar na 800 meter voelde ik wat in mijn dijbeen (nog spierpijn van een wedstrijd catchten), dus heb hem maar afgekapt naar 2.5km.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:10 schreef CaLeX het volgende:
Ik gaat zo maar weer eens lopen, na mijn blessure van 2 weken geleden, weet alleen nog niet hoe ver ik ga...
Je zou best gelijk kunnen hebben hoor, maar ik ben van mezelf al iemand die vrij snel conditie opbouwt. (Enige goede dat ik heb meegekregen met m'n geboortequote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het blijft een van de blessure gevaarlijkste sporten die er is, als je nu te hard van start gaat (wat je imho doet) krijg je het later dubbel en dwars terug.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:29 schreef DarkElf het volgende:
elke dag lopen wordt toch ook afgeraden omdat je lichaam echt wel rust nodig heeft?
Hoe je het weet? als je 3 dagen achter elkaar 5 km loopt met 12km/u waarvan 1 met bier op en patat in je mik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Je zou best gelijk kunnen hebben hoor, maar ik ben van mezelf al iemand die vrij snel conditie opbouwt. (Enige goede dat ik heb meegekregen met m'n geboorte) Tot nu nog nergens last van, maar je hebt een goed punt. Maargoed, hoe kun je weten komen of je te hard van start gaat of niet? Moet natuurlijk niet in m'n nadeel gaan werken.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |