abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:17:36 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83229712
En?
pi_83230202
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:56 schreef Vido het volgende:

[..]

Dat is wat ik altijd doe ja Ga straks om 21.30u ofzo weer, dan is 't wel afgekoeld tot een graad of 20 en geen brandende zon meer. Enige nadeel is dat ik dan 'mentaal' wel kapot ben van het werken en studeren (en voetbal kijken, ik zal eerlijk zijn), dus de drempel om te gaan is wat hoger. Bij het lopen zelf merk je er natuurlijk niks meer van.

Hoe is het trouwens met jou DarkElf? Kan me je nog herinneren uit het Dieetclub topic, en dat je toen moest stoppen met hardlopen door een ziekenhuisopname... Ondertussen weer opgepikt dus, hoe gaat dat? Succes in ieder geval!
met mij gaat het stukken beter . Hoop ellende gehad een paar maanden en een hele zware operatie gehad maar nu dus weer begonnen met lopen en dat voelt prima

Net les 13 gelopen, 3.3 km maakte ik ervan. Voelde goed hoe wel het wel enorm benauwd is. Zaterdag toch maar de wekker op 06 uur en dan lopen. Dit weer is echt niets voor mij (met lopen dan). Ik ben echt een fris/koud weer loopster.

[ Bericht 4% gewijzigd door DarkElf op 24-06-2010 08:59:12 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83238963
vanmorgen les 11(evy) gelopen...

je moest de hele tijd 2 min rennen , 1 min lopen..
Op het eind had ik nog behoorlijk energie over, dus heb ik in plaats van nog 2x 2 min hardlopen met 1 min wandelen, gewoon 5 min in 1x hardgelopen.

Ging allemaal prima gelukkig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_83249998
Yeuj!
quote:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Both iPhone iOS 4 Builds are now Live!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Whew, it's been a long two days, but the iPhone iOS 4-compatible builds of RunKeeper Free and RunKeeper Pro (version 2.3) are now live! This means it is now safe to proceed confidently in upgrading to iOS 4, just make sure you download the latest RunKeeper build immediately afterwards (or before).

The Pro version can be found here.
The Free version can be found here.

New in this build (both versions):

- Support for iOS 4 and multitasking
- Sharing settings (previously found in your RunKeeper.com account) are now also found in your settings on the app.
- If you have created a pre-planned route in your RunKeeper.com account, you will now have the option to select it on the app start screen.
- While in your activity you can swipe to the left screen and see the route and your current track on the Google map.
- Before selecting the route, you can also view your fastest times on the route.
- Post-Activity Save screen now has the ability to include notes after an activity, as well as the ability to turn on/off sharing to Facebook and twitter
- There are additional improvements to GPS tracking.
- Some bug fixes as well.

And for all of you Android users, have no fear! We are hard at work on some great improvements to the Android app, you will also see a steady stream of new features and functionality, much like your iPhone counterparts. More info soon!

This just leaves Kronos to round out the week of big releases. And believe you me, Kronos is a big one :-)

Stay tuned everybody. This has been a lot of fun, and it as about to get a whole lot funner (is that a word?).

Jason
pi_83253633
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:49 schreef DarkElf het volgende:

[..]

met mij gaat het stukken beter . Hoop ellende gehad een paar maanden en een hele zware operatie gehad maar nu dus weer begonnen met lopen en dat voelt prima

Net les 13 gelopen, 3.3 km maakte ik ervan. Voelde goed hoe wel het wel enorm benauwd is. Zaterdag toch maar de wekker op 06 uur en dan lopen. Dit weer is echt niets voor mij (met lopen dan). Ik ben echt een fris/koud weer loopster.
Goed te horen dat het allemaal weer goed aan het gaan is!

Ik denk dat er sowieso weinig mensen zijn die graag in d volle zon lopen bij temperaturen als deze. Graad of 20 is perfect, met een niet té fel zonnetje.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_83253671
Check mij 50 meter voor de finish trouwens bij de wedstrijd (7,5km) van afgelopen zondag Inclusief gratis melkflessen

“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_83254930
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Ik zou zeggen lekker vroeg, dan is het meestal wat koeler...

Vandaag weer de 5KM gedaan, maar ben niet echt blij met het resultaat:

4.97km
27 minuten
(11.05km/u)

Kan er wat mee te maken hebben dat ik onderweg werd gebeld (opnemen en doorrennen, wel gezelliger met iemand aan de telefoon ), of met het warme weer, maar ik denk dat m'n conditie een grotere rol speelt dan de voorgaande dingen Even blijven oefenen dus.
Goed resultaat hoor, we willen allemaal wel harder, maar dat kost gewoon wat trainingsuren.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:19:11 #83
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_83255961
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Goed resultaat hoor, we willen allemaal wel harder, maar dat kost gewoon wat trainingsuren.
Thnx. Ja ach, ik ben er pas net weer mee begonnen dus dat zal er aan meewegen inderdaad. Ik merk na een aantal keer lopen al dat er een beetje een stijgende lijn in zit, dus alleen maar goed:)
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
En?
Ik ben er uit gekomen, welliswaar een uur later, maar goed. 24.45, ik ben er tevreden mee

00:24:45
5.000 m
12,1 km/u

Doelstelling is voor mij voorlopig <25.00 minuten. Dus vandaag aan voldaan

[ Bericht 8% gewijzigd door Baronpilsener op 24-06-2010 19:36:42 ]
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_83259198
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:19 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Thnx. Ja ach, ik ben er pas net weer mee begonnen dus dat zal er aan meewegen inderdaad. Ik merk na een aantal keer lopen al dat er een beetje een stijgende lijn in zit, dus alleen maar goed:)

Het blijft een van de blessure gevaarlijkste sporten die er is, als je nu te hard van start gaat (wat je imho doet) krijg je het later dubbel en dwars terug.
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:17:22 #85
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_83265781
Alweer een tijdje niet gepost hier vanwege een lichte overbelastingsblessure. Om toch niet volledig stil te zitten afgelopen weekend een lange wandeling gemaakt op de Posbank. Ik merkte dat na twee uur wandelen de spieren wat losser gingen zitten en heb zelfs nog eventjes gesprint. Dit gaf in ieder geval genoeg vertrouwen om deze week weer te gaan hardlopen.
Ondanks de warmte en in verband met het voetbal was het voor mij geen probleem om rond zes uur te gaan hardlopen. Wel is het verkeer rond deze tijd nog iets drukker, maar zolang je jezelf maar duidelijk positioneert op de weg val je als enkele hardloper goed op.
Uiteindelijk 5,6 km hardgelopen in 32 minuten, waarvan de eerste 4 kilometer zonder wandelen. Ook was ik na afloop iets minder moe dan de vorige keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 24-06-2010 23:44:57 ]
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:00:30 #86
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_83267466
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Het blijft een van de blessure gevaarlijkste sporten die er is, als je nu te hard van start gaat (wat je imho doet) krijg je het later dubbel en dwars terug.
Hardlopen heeft vooral ook te maken met wat voor voeten je hebt. Ikzelf ben niet zonder reden overgestapt op een andere loopmethode want ik kreeg al gauw last van mijn hamstring. Ik heb een tijd zonder steunzolen gelopen, maar sinds ik train met flexibele corrigerende zolen merk ik dat mijn voeten echt sterker worden.
Laatst stootte ik mijn teen bijvoorbeeld, maar dit deed veel minder zeer dan eerder.
Ik ben dan ook niet erg bang meer voor blessures, zolang je maar de juiste signalen herkent en je loopgedrag hierop aanpast.
pi_83267826
ik ga denk ik vanaf maandag beginnen met hardlopen. Moet snelheid en conditie opbouwen voor als ik volgend jaar september wide receiver wil worden in american football. mijn sportschool dagen zijn maandag, woensdag, vrijdag. Puur voor kracht in de boven lichaam tegen stoten, meer niet. als receiver zijnde heb je niet veel kracht of massa nodig maar vind het zelf wel een leuk idee dat ik tegen een stootje kan. voornamelijk snelheid is dus belangrijk. ik heb nooit hardlopen gedaan.. heb re dus ook de kleren niet voor.. dus ik zal voornameljk met mn asics of onitsuka's gaan hardlopen..
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83270643
Heeft iemand ervaring met huismerk sportkleding tov merkkleding? Deze kost bijv maar 12 euro (ik woon in Frankrijk) terwijl vergelijkbare merkdingen 50 euro kosten.. Het is beide dryfit maar ergens moet er een verschil zitten voor 4x zoveel geld.... maar waar?
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  vrijdag 25 juni 2010 @ 07:50:28 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83271727
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 02:28 schreef tim2308 het volgende:
Heeft iemand ervaring met huismerk sportkleding tov merkkleding? Deze kost bijv maar 12 euro (ik woon in Frankrijk) terwijl vergelijkbare merkdingen 50 euro kosten.. Het is beide dryfit maar ergens moet er een verschil zitten voor 4x zoveel geld.... maar waar?
Hele volksstammen hier lopen in kleding van Aldi en Lidl.. Tot volle tevredenheid.

Waarschijnlijk zal dure merkkleding wel minder slijten ofzo, maar over het algemeen voldoet goedkope run-kleding prima
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:47:10 #90
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_83273964
quote:
ik heb renkleding van t huismerk van de decathlon, net zo fijn als mn asics broek

zometeen weer een lesje lopen, ben bij les 17
ben benieuwd hoe vandaag de 2-3-6-6-7 min me afgaan

[ Bericht 6% gewijzigd door sproetjes op 25-06-2010 09:53:43 ]
pi_83284917
Ik gaat zo maar weer eens lopen, na mijn blessure van 2 weken geleden, weet alleen nog niet hoe ver ik ga...
pi_83286925
quote:
In het logootje?

Het is niet voor niets dat huismerken (zowel bij food als non-food) vaak nog beter uit de testen van de consumentengids komen dan de merken. Je legt je knaken puur neer voor de merknaam. En natuurlijk zijn er ook huismerken die meuk zijn, maar er zijn er ook meer dan genoeg die perfect werken. Mijn loopshirt van de Hema van een tientje doet het perfect; nergens last van tijdens 45 minuten lopen.
pi_83287182
heb een shirt van de decathlon (ook mijn broek komt er vandaan evenals mijn fleece loopshirt) prima spul voor een prima prijs.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83288049
Pfff het ging echt rampzalig vanochtend! Les 14 dus 2-3-6-6-6 hardlopen. Het eerste stukje van 6 minuten ging net, maar daarna lukte het gewoon niet meer. Ik kreeg het niet voor elkaar om langer dan twee minuten te lopen. Heb de rest van de les dus maar uitgewandeld. En zondag maar weer proberen...
pi_83288800
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:10 schreef CaLeX het volgende:
Ik gaat zo maar weer eens lopen, na mijn blessure van 2 weken geleden, weet alleen nog niet hoe ver ik ga...
Wilde eerst 4.6 km lopen, maar na 800 meter voelde ik wat in mijn dijbeen (nog spierpijn van een wedstrijd catchten), dus heb hem maar afgekapt naar 2.5km.

Uiteindelijk 11.1km/u gelopen en ben niet ontevreden. Met wat cooler weer lukt het me vast om sneller te lopen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:03:05 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83297507
Met een dijbeen probleem catchen is natuurlijk ook wel vragen om problemen. Of was die dij niet je blessure?
Ik was maandag woman of the match! Op cruciale momenten supermooie hits. 3 uit 3!

Wij gaan vanavond ook weer! Evy7. Zin in.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:22:37 #97
301430 Baronpilsener
pi_83300789
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Je zou best gelijk kunnen hebben hoor, maar ik ben van mezelf al iemand die vrij snel conditie opbouwt. (Enige goede dat ik heb meegekregen met m'n geboorte ) Tot nu nog nergens last van, maar je hebt een goed punt. Maargoed, hoe kun je weten komen of je te hard van start gaat of niet? Moet natuurlijk niet in m'n nadeel gaan werken.

Vandaag toch maar weer gaan lopen. Had het in eerste instantie niet geplanned, maar toch maar 'n rondje gepakt.

00:25:00 (Ongeveer, m'n zusje heeft getimed)
5.000 m
12,0 km/u

Het ging slechter dan verwacht, maar dit is voornamelijk m'n eigen schuld. De hele middag bier liggen drinken (vochtverlies), en voor het lopen nog even patat met een saltoverdose naar achter gewerkt. Stom, ik weet het. Nu maar eens een douche gaan pakken
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_83301096
elke dag lopen wordt toch ook afgeraden omdat je lichaam echt wel rust nodig heeft?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:45:59 #99
301430 Baronpilsener
pi_83301843
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:29 schreef DarkElf het volgende:
elke dag lopen wordt toch ook afgeraden omdat je lichaam echt wel rust nodig heeft?

Klopt ja. Zoals ik al zei was ik het vandaag eigenlijk ook niet van plan, maar het kwam ineens uit qua tijd dat ik wel even een rondje kon maken. Morgen sws niet. Drie dagen na elkaar lopen doe ik normaal niet
Aka Black/Out
pi_83312145
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Je zou best gelijk kunnen hebben hoor, maar ik ben van mezelf al iemand die vrij snel conditie opbouwt. (Enige goede dat ik heb meegekregen met m'n geboorte ) Tot nu nog nergens last van, maar je hebt een goed punt. Maargoed, hoe kun je weten komen of je te hard van start gaat of niet? Moet natuurlijk niet in m'n nadeel gaan werken.

Hoe je het weet? als je 3 dagen achter elkaar 5 km loopt met 12km/u waarvan 1 met bier op en patat in je mik.

Dan weet je dat je te hard van start gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')