bedankt voor je mening, ik zal u ook wat vertellen, jij bent er natuurlijk een die bij de minste of geringste deuk in je wagen naar de schade expert gaat, en het laat maken voor het tien dubbele van een do-it-yourself prijs.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:16 schreef maickeltje het volgende:
Loop of sloop?
Nou ik zal het je vertellen ts, dit is sloop.
is dat zo danquote:Op maandag 21 juni 2010 17:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Als je er nu bij zet dat de auto achterwiel aangedreven is zijn er misschien ook nog van die gasten die er mee willen driften.
missende knipperlicht iigquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:04 schreef T42 het volgende:
afkeur punten?
weet ik zo niet, ik heb de auto ingeruild gekregen, en meteen geschorst en in de tuin gezet.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:35 schreef ukga het volgende:
[..]
foto komt vanavond, ik leg er een bandenplak setje bij
dan zit er voor mij te veel risico aanquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:19 schreef sjonwa het volgende:
[..]
weet ik zo niet, ik heb de auto ingeruild gekregen, en meteen geschorst en in de tuin gezet.
heb zelf hoogstens 2 km ermee gereden.
enigste wat ik gecontroleerd heb zijn de versnellingsbak, koppeling, motor, verlichtiging, en dat was gewoon in orde, alles werkt gewoon naar behoren. lekt geen olie en water, koelvloeistof reservoir is helderblauw/groen, geen smurrie onder de oliedop etc etc.
heb nog wel een kever te koop voor je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:52 schreef T42 het volgende:
[..]
dan zit er voor mij te veel risico aanik haak af
geen fantasie of enig ander inzicht? ik zag er wel potentie inquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Lag dat ding al 15 jaar in een radioactieve sloot weg te roesten voordat je hem te koop zette?![]()
In de hydraulische pers met dat ding!
ik ga niks regelen!!!!!!!quote:
Dus jij probeert een auto te verkopen waar je werkelijk niks aan hebt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:14 schreef sjonwa het volgende:
[..]
ik ga niks regelen!!!!!!!
als jij voor 250 een auto met nieuwe apk wilt moet je ff verder zoeken.
deze auto raak ik echt wel kwijt.
ik heb er geen haast mee, staat geschorst op prive terrein.
maar die hebben geen achterwiel aandrijving en een nieuwe motorquote:Op zondag 27 juni 2010 23:18 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dus jij probeert een auto te verkopen waar je werkelijk niks aan hebt?
1 minuut op de openbare weg rijden is al een misdrijf.
En op MP zie je genoeg autos met 6 maanden APK en tot 400 euro zat aanbod tussen 1988 en 1995.
Zoek zelf een ragbakje samen met een maat van me.
Alsof daar vraag naar is?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:46 schreef T42 het volgende:
[..]
maar die hebben geen achterwiel aandrijving en een nieuwe motor
kijk eens voor de fun bij de cross afdeling op mp daar kosten sommige volledige gedeukte auto nog veel meer.
voor sloop premie moet je de auto langer hebben...quote:Op maandag 28 juni 2010 12:00 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Alsof daar vraag naar is?
Gereviseerde motor en geen APK?? zulke motoren zijn juist niet te vertrouwen rij daar maar eens 300 km mee op een dag![]()
Jouwe zit wel wat meer deuken bij jou ontbreekt zelfs je achterspoiler![]()
Die bak is maximaal 25 euro waard in deze staat als jij een APK regelt vang je dik 350 ervoor (waarom heb je nooit slooppremie aangevraagt)
deze post snap ik niet van jou?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:18 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dus jij probeert een auto te verkopen waar je werkelijk niks aan hebt?
1 minuut op de openbare weg rijden is al een misdrijf.
En op MP zie je genoeg autos met 6 maanden APK en tot 400 euro zat aanbod tussen 1988 en 1995.
Zoek zelf een ragbakje samen met een maat van me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |