Ga eens naar een vergelijkiingssite en vul het kenteken in als je wil weten wat de verzekering kost. Dat kan je heel goed zelf.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
TVP
Hoeveel kost verzekering ongeveer voor een 19 jarige bestuurder?
- cuijk nabij nijmegenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
TVP
Paar vragen:
Waar te bezichtigen?
In TT staat 1990 en hier staat 1991. Welk jaar is het?
Onderhoudsboekjes aanwezig?
Hoeveel kost verzekering ongeveer voor een 19 jarige bestuurder?
En het verbruik.
je verbruik is wel redelijk goed, ik neem aan dat je gewoon 130/140 op de snelwegen rijd etc.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ga eens naar een vergelijkiingssite en vul het kenteken in als je wil weten wat de verzekering kost. Dat kan je heel goed zelf.
www.independer.nl bijvoorbeeld.
http://www.independer.nl/autoverzekering/intro.aspx
Verbruik, ik heb deze uit 1994 ook met een 1.1 en ik rij voornamelijk korte stukken en rij ongeveer 1 op 16 a 17
Ik rij per definitie 10 km/u te hard op de teller dan wat er op de borden naast de weg staatquote:Op maandag 21 juni 2010 19:15 schreef sjonwa het volgende:
[..]
je verbruik is wel redelijk goed, ik neem aan dat je gewoon 130/140 op de snelwegen rijd etc.
ah zo, maar ja als je korte stukjes rij zou hij zoiezo meer moeten zuipenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik rij per definitie 10 km/u te hard op de teller dan wat er op de borden naast de weg staatDat noem ik gewoon normaal rijden. Maar ik rij dus meerendeel korte stukjes, 25 km per dag woon werk verkeer zonder snelweg. Heel af en toe kom ik op de snelweg
dat is een weerkaatsing van me schutting. die loopt aan die kant gewoon door. prive parkeerplaatsquote:Op maandag 21 juni 2010 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
Nog een vraag
Op deze afbeelding lijkt of er krassen op de auto zitten:
[ afbeelding ]
Op de rechterkant onder de spiegel.
Of is dat weerkaatsing?
Mijn rijstijl met de peugeot is dan ook niet zuinig, koud en al. Ik heb deze ook voor een prikkie gekocht en kwam afgelopen keer prima door de APK. Alleen de remmen waren op, maar ja daar verander je niets aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:28 schreef sjonwa het volgende:
[..]
ah zo, maar ja als je korte stukjes rij zou hij zoiezo meer moeten zuipen
optrekken enzo dan nog steeds een redelijk verbruik
en roest vind je ook bijna nooit op die peugeot's of je moet echt een verrotte hebben gevonden die op een akker stond ofzo heel zn leven.
onderhoud doe ik voornamelijk zelf, alleen dingen waar ik echt niet uitkom besteed ik uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ok, bedankt voor alle informatie.
Het is alleen (nog) niet zeker if ik hem ook koop.
Heb gisteren namelijk mijn rijbewijs gehaald en zou hem graag van je kopen.
Hij ziet er namelijk erg goed uit en is ook goed onderhouden.
Maar het feit dat hier al 2 auto's van mijn ouders voor de deur staan en een auto toch best veel geld kost.
Dus om mijn ouders overhalen gaat nog best een grote klus worden![]()
Maar ik houdt het topic in de gaten
Onderhoudt je trouwens alles zelf?
VERKOCHT WEG KN OP SLOT!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
Heb hier ook nog een ZGAN PS3 80GB staan met blu-rays en games:
COD Modern Warfare 2
Guitar Hero 3 + Nieuwe GH5 gitaar.
Ghostbuster the videogame + Ghostbusters bluray
Need for Speed Undercover
Motorstorm
Earth Blu ray
Bluetooth headset
Ohja, een controller zit er natuurlijk ook bij met bijbehorende kabels en dergelijke.
Compleet met doos en bon, met ongeveer nog een half jaar garantie.
Eind vorig jaar gekocht bij Bart Smit.
Hoogstens 5x op gespeeld![]()
Misschien interesse?
Zou het voor mij miss ook makkelijker maken
Wil niet zeggen dat ik hem meteen ruil, moet natuurlijk wel in overleg met mijn ouders.
Maar het is een vraag of je daar interesse in hebt voor een mogelijke ruil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |