Kijken of z'n haar nog goed zit.quote:
Ze hebben gewoon een kwalitatievere competitie nodig, of iig de mogelijkheid hebben om naar het buitenland te gaan,. Want iig de spelers kunnen wel watquote:Op maandag 21 juni 2010 15:01 schreef CptChaos het volgende:
De keeper is wel hun zwakke plek.
Ze hebben een van de sar nodig in Noord Korea.
Zuid Korea heeft de Nederlandse Goalkeeper, misschien moet NK er ook een paar nemenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:01 schreef CptChaos het volgende:
De keeper is wel hun zwakke plek.
Ze hebben een van de sar nodig in Noord Korea.
Die gasten waren na de eerste helft al kapot nu.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:03 schreef N-E-R-D het volgende:
NK speelt nu gewoon beroerd trouwens, tegen brazilie stonden ze veel beter. Nu geven ze echt veel te veel ruimte weg.
NK maakt echt weinig overtredingen zeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:03 schreef Tourniquet het volgende:
LOL, check die statistieken.
http://nos.nl/wk2010/tweedescherm/#
Hopen dat hij het afreageert op Portugal(Ronaldo) en niet de spelers.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef MilaNL het volgende:
kim jong il zit nu boos voor de tvkun je t je voorstellen.
Eeerlijk is eerlijk, een klein beetje jaloers ben ik wel als hij z'n shirt uitdoet ....quote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef N1ck het volgende:
Wel mooi die jaloerse reacties tegen ronaldo
omdat die ff AZ en Feyenoord kan uitschakelen zekerquote:Op maandag 21 juni 2010 15:05 schreef Drassss het volgende:
Bagger Liedson erin. Dat vind ik dan wel weer een afschuwelijke speler.
van z'n moeder moest hij op turnen vroeger, dus hij doet dat om z'n moeder een pleziertje te doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:06 schreef KingOfMars het volgende:
Godverdomme wat een zweefduik van die Ronaldo..
.
Tsja, ze moeten wel. Anders zijn ze uitgeschakeld.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:03 schreef N-E-R-D het volgende:
NK speelt nu gewoon beroerd trouwens, tegen brazilie stonden ze veel beter. Nu geven ze echt veel te veel ruimte weg.
Hij ziet er idd wel goed uit, beetje jammer dat zijn karakter en gedrag dat niet doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Eeerlijk is eerlijk, een klein beetje jaloers ben ik wel als hij z'n shirt uitdoet ....
toch wel sympathiek van 'mquote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van z'n moeder moest hij op turnen vroeger, dus hij doet dat om z'n moeder een pleziertje te doen.
Nee, ik walg van zijn maniertje en het vallen. Kan mij het verrotten dat hij wat teams uitschakelt? Ik kijk voor het voetbal, niet voor de teams/landen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:07 schreef N1ck het volgende:
[..]
omdat die ff AZ en Feyenoord kan uitschakelen zeker
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
Beste manier om deze wedstrijd te volgen is via de officiele Twitter van de Koreanse Voetbalbond.
http://twitter.com/DPRK_FA
HAHAH wat een heroes daar!!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
Beste manier om deze wedstrijd te volgen is via de officiele Twitter van de Koreanse Voetbalbond.
http://twitter.com/DPRK_FA
dat is dan in ieder geval nog een pluspuntquote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef gniffie het volgende:
op doelsaldo zie ik ivoorkust niet meer doorgaan
Ik lees toevallig net dat z'n in ongenade geraakte zoon Kim_Jong-nam tegenwoordig incognito leeft in Macau, de voormalige kolonie van Portugal.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:06 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Hopen dat hij het afreageert op Portugal(Ronaldo) en niet de spelers.
Heeft hij het gevoel dat hij toch bij de grote jongens hoort.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Trapte Ronaldo nou die bal nog een keer boos het net in na die goal? :d
ze vinden 5-0 genoegquote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Teaminstructies Portugal: Alle ballen op Ronaldo.
Die gasten zijn helemaal op joh, da's niet zo raar.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Symphonic het volgende:
Zo goed als ze de eerste wedstrijd stonden, zo'n gatenkaas is het nu.
zal ook vooral met de kwaliteiten van de portugezen te maken hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Symphonic het volgende:
Zo goed als ze de eerste wedstrijd stonden, zo'n gatenkaas is het nu.
fakequote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Fireblast het volgende:
SURELY OUR GOALKEEPER IS PLAYER OF THE TOURNAMENT, HE HAS KEPT THE TEAM IN THIS GAME, THIS WILL BE A TIGHT 0:0 FINISH
wtf?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |