Feli nog daarmee!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb DORST.
Pak wat drinken voor me, ik ben jarig
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Feli nog daarmee!
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Opdekop het volgende:
[..]
HEY. WAAROM IS HET UIT MET DW? Wil je nu verkering met mij? MAG NIET HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAA
Mag wel hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Opdekop het volgende:
Toen was het stil.
Of mag ik zulke dingen niet vragen?
Truste kerel!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er weer!
Om te zeggen dat ikop bed ga
KTHXBAI
Alweer zin in het voetbal? Ik wel.quote:
WAT NOU 'gaat je niets aan'.. Ik ben een meisje, ik wil dat soort dingen weten. En bovendien ; ik ben JARIG dus je mag me niet tegenspreken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
GAAT JE NIETS AAN!
Ja
Oh
[..]
Mag wel hoor.
DW ook niet. Alex ook niet. En ik doe gewoon lief, en reageer ontopic. Niets mis mee toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Opdekop het volgende:
Jij woont helemaal niet in ljouwert, maar je mag best helpen volspammen - IK WIL EEN VERJAARDAGSTOPIC
Jij bent cutequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef Opdekop het volgende:
[..]
WAT NOU 'gaat je niets aan'.. Ik ben een meisje, ik wil dat soort dingen weten. En bovendien ; ik ben JARIG dus je mag me niet tegenspreken.
Is het uit omdat ze vervelend is? Alle meisjes zijn vervelend.
Is het uit omdat jij vervelend bent? Alle jongens zijn vervelend.
WANNEER KOMT DE GOEDMAAKSEKS?
Mag ik goedmaakseks met DW ?
NAISSSSS
Ik woon wel in 058, en dichter bij het centrum van Leeuwarden dan mensen in Zuiderburen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DW ook niet. Alex ook niet. En ik doe gewoon lief, en reageer ontopic. Niets mis mee toch?
Zo gaat onze relatie natuurlijk nooit werken, als we niet 1 lijn trekken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik woon wel in 058, en dichter bij het centrum van Leeuwarden dan mensen in Zuiderburen!
En iedereen is in elk STA topic welkom
Maar onze verkerings dan!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Zo gaat onze relatie natuurlijk nooit werken, als we niet 1 lijn trekken.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja,maar ik wacht op jou!Lekker tegen je aan kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |