Goeie cliffhanger. Maar wat ze er precies mee bedoelt zal nog moeten blijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef MargrietV het volgende:
Zo Joran mag van zijn moeder door de vloer zakken.
van mij mogen ze dan eerst een antwoord geven wat een jong meisje dan misdaan moet hebben om , de hoofdrol in deze complot voor joran te krijgenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Goeie cliffhanger. Maar wat ze er precies mee bedoelt zal nog moeten blijken.
Wat ik wel heel opmerkelijk vind is de uitspraak van J vd H. Joran is naar Peru gelokt omdat Aruba buiten drugs geen uitleveringsverdrag heeft en Peru wel. Zou dan blijken dat de FBI er mede de hand in heeft gehad?
Peru en de VS hebben een uitleveringsverdrag, Nederland niet, maar ik vind het vergezochte lulkoek.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Goeie cliffhanger. Maar wat ze er precies mee bedoelt zal nog moeten blijken.
Wat ik wel heel opmerkelijk vind is de uitspraak van J vd H. Joran is naar Peru gelokt omdat Aruba buiten drugs geen uitleveringsverdrag heeft en Peru wel. Zou dan blijken dat de FBI er mede de hand in heeft gehad?
John van de Heuvel moet opboksen tegen SBS 6 Peter R. de Vries, dus nu gaat hij proberen bij RTL4 te scoren.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Peru en de VS hebben een uitleveringsverdrag, Nederland niet, maar ik vind het vergezochte lulkoek.
vindt alles prachtig hoor, maar ik denk altijd : de beste stuurlui staan aan walquote:Op maandag 21 juni 2010 20:04 schreef Hobby het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)dsstoornis-asps.html
Joran blijft pokeren.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:22 schreef ThomasD het volgende:
Echt, onvoorstelbaar dit....
Dwingeland vond de voetbalwedstrijd boeiender misschien
je moet wel een beetje fantasie hebben hoor voor een complot !quote:Op maandag 21 juni 2010 20:13 schreef missyB het volgende:
opmerkelijk?
stell de fbi heeft hem daar heen gelokt daar zouden ze toch geen dochter van een vooraanstaand figuur zo voor opofferen?
en dan was het ook nog maar afwachten of joran dr zou vermoorden.
Dan kan de theorie om de hoek komen kijken ja maar ik was even koffie halen(moderne variant op pakje sigaretten halen en nooit meer terug komen) maar ik ben er toch wel van overtuigd dat de aanklager wel wat meer bewijs heeft dan joran zijn verklaring alleen.
Ik gok toch wel op dna etc op het lichaam van stephany etc
Vind eigenlijk wel na aantal weken poppenkast en circus dat ze nu maar eens met iets concreets en bevestigends moeten komen!
Als hij niks wil zeggen laten ze hem gewoon los tussen de andere gevangenen .quote:Op maandag 21 juni 2010 20:18 schreef MargrietV het volgende:
Die Rechter heeft er dus een uur voor niets gezeten. Joran heeft zijn kwek gehouden. Pas als zijn verklaring nietig verklaard wordt, zal hij <misschien> wat zeggen.
dat denk ik dan weer niet. kijk maar naar zijn buurman de huurmoordenaar. daar zijn ze ook een beetje mee aan omdat hij ook niet praat. wellicht heeft joran wat van hem opgestokenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Als hij niks wil zeggen laten ze hem gewoon los tussen de andere gevangenen .
Hij krijgt natuurlijk alleen een voorkeursbehandeling als hij meewerkt .
Ohhhh!!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
lol. ik vrees dat ook dit verhaal weer voor jaren aan mediamateriaal kan opleveren.
met peter r de vries die steeds dichter bij de oplossing van dit complot tegen joran komt en dan ineens wordt koudgemaakt door s. brown.
De burgemeester zit er ook. Maar ik denk toch echt dat die twee daar zitten omdat ze flink betaald hebben. Onze Nederlandse psychopaat heeft alleen het geld wat hij van zijn slachtoffer heeft gestolen. Daar komt hij niet ver mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:37 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
dat denk ik dan weer niet. kijk maar naar zijn buurman de huurmoordenaar. daar zijn ze ook een beetje mee aan omdat hij ook niet praat. wellicht heeft joran wat van hem opgestoken
Denk je dat hij geen geld aan van den Heuvel heeft gevraagd dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
De burgemeester zit er ook. Maar ik denk toch echt dat die twee daar zitten omdat ze flink betaald hebben. Onze Nederlandse psychopaat heeft alleen het geld wat hij van zijn slachtoffer heeft gestolen. Daar komt hij niet ver mee.
mama heeft ook nog wel wat doekoes, of alles is al naar joran gegaan en heeft hij heel wat geld in thailand gespendeerd. maar volgens mij heeft die familie wel wat geld.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
De burgemeester zit er ook. Maar ik denk toch echt dat die twee daar zitten omdat ze flink betaald hebben. Onze Nederlandse psychopaat heeft alleen het geld wat hij van zijn slachtoffer heeft gestolen. Daar komt hij niet ver mee.
John van de Heuvel had dingen voor Joran meegenomen, wat zou dat nu zijn?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef bastibro het volgende:
[..]
Denk je dat hij geen geld aan van den Heuvel heeft gevraagd dan?
weed. heel veel weed. die jongen leeft daarop. jammer dat hij zijn risperdal niet goed inneemt. of lithium, nog beter.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef MargrietV het volgende:
[..]
John van de Heuvel had dingen voor Joran meegenomen, wat zou dat nu zijn?
Je zit er niet voor niets.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:18 schreef MargrietV het volgende:
Die Rechter heeft er dus een uur voor niets gezeten. Joran heeft zijn kwek gehouden. Pas als zijn verklaring nietig verklaard wordt, zal hij <misschien> wat zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |