abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 20:00:18 #101
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83113792
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef MargrietV het volgende:
Zo Joran mag van zijn moeder door de vloer zakken.
Goeie cliffhanger. Maar wat ze er precies mee bedoelt zal nog moeten blijken.

Wat ik wel heel opmerkelijk vind is de uitspraak van J vd H. Joran is naar Peru gelokt omdat Aruba buiten drugs geen uitleveringsverdrag heeft en Peru wel. Zou dan blijken dat de FBI er mede de hand in heeft gehad?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_83114041
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Wat ik wel heel opmerkelijk vind is de uitspraak van J vd H. Joran is naar Peru gelokt omdat Aruba buiten drugs geen uitleveringsverdrag heeft en Peru wel. Zou dan blijken dat de FBI er mede de hand in heeft gehad?
van mij mogen ze dan eerst een antwoord geven wat een jong meisje dan misdaan moet hebben om , de hoofdrol in deze complot voor joran te krijgen

mocht stef dan ook van haar vader door de grond zakken ???

allemaal leuk bedacht hoor door de familie van der sloot, maar ik ben niet zo overtuigd
en john van der heuvel snap ik wel , die wil witte voetjes halen bij de familie van der sloot
zo krijgt hij nieuws van de andere kant
pi_83114224
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Peru en de VS hebben een uitleveringsverdrag, Nederland niet, maar ik vind het vergezochte lulkoek.
pi_83114384
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Peru en de VS hebben een uitleveringsverdrag, Nederland niet, maar ik vind het vergezochte lulkoek.
John van de Heuvel moet opboksen tegen SBS 6 Peter R. de Vries, dus nu gaat hij proberen bij RTL4 te scoren.
pi_83114390
quote:
vindt alles prachtig hoor, maar ik denk altijd : de beste stuurlui staan aan wal

heb hier al heel wat americanen en nederlands gekke docters voorbij zien komen
ze stellen geen diagnose , maar.....................

als de diagnose zonder de persoon in levende lijve te zien en te horen , zoiets moet je als arts niet willen stellen

ik aan de andere kant, heb wel genoeg aan beelden

JORAN IS KNETTER GEK !!!! NIET TE GENEZEN OOK !!!
pi_83114467
opmerkelijk?
stell de fbi heeft hem daar heen gelokt daar zouden ze toch geen dochter van een vooraanstaand figuur zo voor opofferen?
en dan was het ook nog maar afwachten of joran dr zou vermoorden.

Dan kan de theorie om de hoek komen kijken ja maar ik was even koffie halen(moderne variant op pakje sigaretten halen en nooit meer terug komen) maar ik ben er toch wel van overtuigd dat de aanklager wel wat meer bewijs heeft dan joran zijn verklaring alleen.
Ik gok toch wel op dna etc op het lichaam van stephany etc

Vind eigenlijk wel na aantal weken poppenkast en circus dat ze nu maar eens met iets concreets en bevestigends moeten komen!
pi_83114564
Er is nieuws, momentje!
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/498451/joran-van-der-sloot-se-nego-declarar-ante-juez-crimen-stephany-flores&ei=CawfTMCAO5GjOMSojP4L&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/498451/joran-van-der-sloot-se-nego-declarar-ante-juez-crimen-stephany-flores%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
pi_83114789
Die Rechter heeft er dus een uur voor niets gezeten. Joran heeft zijn kwek gehouden. Pas als zijn verklaring nietig verklaard wordt, zal hij <misschien> wat zeggen.
pi_83115050
Echt, onvoorstelbaar dit....
Dwingeland vond de voetbalwedstrijd boeiender misschien
pi_83115155
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:22 schreef ThomasD het volgende:
Echt, onvoorstelbaar dit....
Dwingeland vond de voetbalwedstrijd boeiender misschien
Joran blijft pokeren.
pi_83115192
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:13 schreef missyB het volgende:
opmerkelijk?
stell de fbi heeft hem daar heen gelokt daar zouden ze toch geen dochter van een vooraanstaand figuur zo voor opofferen?
en dan was het ook nog maar afwachten of joran dr zou vermoorden.

Dan kan de theorie om de hoek komen kijken ja maar ik was even koffie halen(moderne variant op pakje sigaretten halen en nooit meer terug komen) maar ik ben er toch wel van overtuigd dat de aanklager wel wat meer bewijs heeft dan joran zijn verklaring alleen.
Ik gok toch wel op dna etc op het lichaam van stephany etc

Vind eigenlijk wel na aantal weken poppenkast en circus dat ze nu maar eens met iets concreets en bevestigends moeten komen!
je moet wel een beetje fantasie hebben hoor voor een complot !
ten eerste heeft de fbi dat toernooi in lima gesponseerd , en op aruba heeft die ene agent natuurlijk joran erop gewezen dat hij met het bekentenisgeld best naar peru kan gaan en daar het geld wit wassen , ze hebben in peru een undercoveragente die heel veel won en die zou dat samen met joran gaan doen.
contacten gingen weer via via. daarom liep de undercover agente ook zo makkelijk mee met joran.
stef is natuurlijk niet dood , de fbi had nog wel wat mensenbloed op voorraad. dus toen joran om 8:10 om koffie ging, kwam er iemand via het raam met pop en mensenbloed( we zien nooit een echte lijkfoto van stef ( jammer he) kwam joran terug en dacht wat heb ik nu aan mijn stok hangen, loopt wat verbaast rond in de gang, en vergeet effe zijn sleutels, ..........
de rest van het verhaal vertel ik jullie als ik mijn vacantie naar aruba heb gewonnen
  maandag 21 juni 2010 @ 20:26:16 #113
207372 bastibro
I`ll get there
pi_83115257
Anita van der Sloot,

pi_83115272
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:18 schreef MargrietV het volgende:
Die Rechter heeft er dus een uur voor niets gezeten. Joran heeft zijn kwek gehouden. Pas als zijn verklaring nietig verklaard wordt, zal hij <misschien> wat zeggen.
Als hij niks wil zeggen laten ze hem gewoon los tussen de andere gevangenen .
Hij krijgt natuurlijk alleen een voorkeursbehandeling als hij meewerkt .
pi_83115846
hoelang gaat zo rechter in beraad om oordeel te geven wat nog te doen ???
een verdachte die niet meewerkt, ja daar heb je natuurlijk wat jaren voor nodig om te onderzoek
pi_83115875
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Als hij niks wil zeggen laten ze hem gewoon los tussen de andere gevangenen .
Hij krijgt natuurlijk alleen een voorkeursbehandeling als hij meewerkt .
dat denk ik dan weer niet. kijk maar naar zijn buurman de huurmoordenaar. daar zijn ze ook een beetje mee aan omdat hij ook niet praat. wellicht heeft joran wat van hem opgestoken
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:40:53 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83116106
lol. ik vrees dat ook dit verhaal weer voor jaren aan mediamateriaal kan opleveren.

met peter r de vries die steeds dichter bij de oplossing van dit complot tegen joran komt en dan ineens wordt koudgemaakt door s. brown.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_83116308
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
lol. ik vrees dat ook dit verhaal weer voor jaren aan mediamateriaal kan opleveren.

met peter r de vries die steeds dichter bij de oplossing van dit complot tegen joran komt en dan ineens wordt koudgemaakt door s. brown.
Ohhhh!!!!
pi_83116579
http://www.nu.nl/buitenla(...)te-ondervraging.html

Joran zei niets bij eerste ondervraging
Uitgegeven: 21 juni 2010 20:43
Laatst gewijzigd: 21 juni 2010 20:42

LIMA - Joran van der Sloot heeft niks gezegd bij zijn eerste ondervraging door rechter Carlos Morales in Lima.
© AFPDat maakte de Peruaanse krant El Comercio bekend.

Volgens de krant was Morales nog geen uur in Van der Sloots cel in de gevangenis Miguel Castro Castro. Ook Van der Sloots advocaat Máximo Altez was aanwezig. Hij wilde niets zeggen tegen de pers bij het verlaten van de gevangenis.

Met zijn stilzwijgen wil Van der Sloot afdwingen dat zijn bekentenis, dat hij op 30 mei de Peruaanse Stephany Flores zou hebben vermoord, wordt ingetrokken.

Tegenover het dagblad De Telegraaf verklaarde Van der Sloot dat de Peruaanse politie hem misleid heeft en hem heeft laten bekennen met de belofte dat hij aan Nederland zou worden uitgeleverd. In 'blinde paniek' zou hij de bekentenis hebben ondertekend.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:53:58 #120
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83116831
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:37 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

dat denk ik dan weer niet. kijk maar naar zijn buurman de huurmoordenaar. daar zijn ze ook een beetje mee aan omdat hij ook niet praat. wellicht heeft joran wat van hem opgestoken
De burgemeester zit er ook. Maar ik denk toch echt dat die twee daar zitten omdat ze flink betaald hebben. Onze Nederlandse psychopaat heeft alleen het geld wat hij van zijn slachtoffer heeft gestolen. Daar komt hij niet ver mee.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 21 juni 2010 @ 21:00:21 #121
207372 bastibro
I`ll get there
pi_83117191
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef mazaru het volgende:

[..]

De burgemeester zit er ook. Maar ik denk toch echt dat die twee daar zitten omdat ze flink betaald hebben. Onze Nederlandse psychopaat heeft alleen het geld wat hij van zijn slachtoffer heeft gestolen. Daar komt hij niet ver mee.
Denk je dat hij geen geld aan van den Heuvel heeft gevraagd dan?
  maandag 21 juni 2010 @ 21:00:54 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83117218
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef mazaru het volgende:

[..]

mama heeft ook nog wel wat doekoes, of alles is al naar joran gegaan en heeft hij heel wat geld in thailand gespendeerd. maar volgens mij heeft die familie wel wat geld.

voor dat huis op aruba kunnen ze aardig vangen, of hebben ze al gedaan.
pi_83117245
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef bastibro het volgende:

[..]

Denk je dat hij geen geld aan van den Heuvel heeft gevraagd dan?
John van de Heuvel had dingen voor Joran meegenomen, wat zou dat nu zijn?
  maandag 21 juni 2010 @ 21:01:56 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83117267
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef MargrietV het volgende:

[..]

John van de Heuvel had dingen voor Joran meegenomen, wat zou dat nu zijn?
weed. heel veel weed. die jongen leeft daarop. jammer dat hij zijn risperdal niet goed inneemt. of lithium, nog beter.
pi_83117698
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:18 schreef MargrietV het volgende:
Je zit er niet voor niets.

Er is een zwijgende verdachte.

Dat gebeurd in NL ook regelmatig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')