Inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef marcodej het volgende:
Alsjeblieft Noord-Korea, laat die Portugezen janken...
de vorige wedstrijd heb ik Korea amper een overtreding zien maken.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gun de Portugezen dat ze van het veld gestuurd en kapotgeschopt worden, al zullen de Koreanen dat waarschijnlijk niet durven
jawel joh, lekker met zijn allen een underdog steunen en anti de gemene portugezen zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Righteous het volgende:
Noord Korea heeft niets te zoeken op het WK
Dat is net zoiets zeggen dat jij niets te zoeken hebt op dit forum.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Righteous het volgende:
Gecorriggeerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gun de Portugezen dat ze van het veld gestuurd worden met de ene na de andere gele kaart
ze hebben de eerste wedstrijd meer als behoorlijk gespeeld.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Righteous het volgende:
Kun je dat blokhaakje nog even goed neerzetten in de TT?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de vorige wedstrijd heb ik Korea amper een overtreding zien maken.
De Portugezen zijn de schoppers... Ik hoop dat het 1-0 voor Korea wordt
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hierquote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
jawel joh, lekker met zijn allen een underdog steunen en anti de gemene portugezen zijn
Is daar een tijsbestek voor dan??? Ronaldo-bashen is iets dat 365/24/7 kanquote:Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef Perox het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het Ronaldo-bashen?![]()
Oh, ik ben zelfs iets te vroeg. Hup Korea!!
Slecht geslapen jongen?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hier
FOK houdt van de underdogquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hier
Ronaldo is de grootste eindbaas op het veld . Dat het verder een irritant ventje is een ander verhaal, voor zijn acties ga je wel een wedstrijd kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Is daar een tijsbestek voor dan??? Ronaldo-bashen is iets dat 365/24/7 kan
Typisch voor mensen die 1x in de 2 jaar voetbal kijken zoals ik en vele anderen doenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef marcodej het volgende:
Alsjeblieft Noord-Korea, laat die Portugezen janken...
Je bent gewoon een slachtoffer van kapitalistische propaganda. Jammer.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Als echte Nederlander staat in dit geval het afgaan van Portugale als 1ste prioriteitquote:Op maandag 21 juni 2010 13:23 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ronaldo is de grootste eindbaas op het veld . Dat het verder een irritant ventje is een ander verhaal, voor zijn acties ga je wel een wedstrijd kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |