Ah joh, anders wachten we toch gewoon langerquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is een bedrijf dus neehopelijk kan ik het oplossen
Vind ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Ah joh, anders wachten we toch gewoon langer
Woehoe, exciting!quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Misschien lukt het nog morgeneven duimen nog
Ach, voorlopig heb ik SV en Diamont ook nog, dus vind het niet erg. Jij kunt er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Helaas is het niet gelukt![]()
Sorry voor het eventuele ongemak
we wachten gewoon rustig af hoor, geen probleem!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maakt niets uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat oefen ik al 41 jaar zonder resultaatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef tanteklara het volgende:
Bubsel,
Geen enkel probleem.
En misschien is het voor sommigen ook goed om een lesje geduld oefenen te krijgen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef tanteklara het volgende:
Bubsel,
Geen enkel probleem.
En misschien is het voor sommigen ook goed om een lesje geduld oefenen te krijgen.
Dit weekendquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
Wanneer komen ze terug van vakantie eig?
da's de bedoeling ookquote:Op maandag 12 juli 2010 20:26 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
wat ingewikkeld allemaal, ik kan bijna niks meer in de gewone topiclijst terugvinden
Dat denk ik wel iddquote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat oefen ik al 41 jaar zonder resultaat
Geeft niets Bubs! Dus ik zou eventueel ook nog wat CG bij je kunnen bestellen? Volgens mij wordt dat met mijn 5 Davids zeker pakketpost of niet? niet dat dat wat uitmaakt voor mij hoor
Ik hou het ff bij alleen de Davidsquote:Op zondag 18 juli 2010 13:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat denk ik wel iddmaar ik kan altijd even kijken.
Bijbestellen is geen probleem in ieder geval als je het via pm of mail maar even meldt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |