Maakt niets uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Helaas is het niet gelukt![]()
Sorry voor het eventuele ongemak
Dat oefen ik al 41 jaar zonder resultaatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef tanteklara het volgende:
Bubsel,
Geen enkel probleem.
En misschien is het voor sommigen ook goed om een lesje geduld oefenen te krijgen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef tanteklara het volgende:
Bubsel,
Geen enkel probleem.
En misschien is het voor sommigen ook goed om een lesje geduld oefenen te krijgen.
Dit weekendquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
Wanneer komen ze terug van vakantie eig?
da's de bedoeling ookquote:Op maandag 12 juli 2010 20:26 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
wat ingewikkeld allemaal, ik kan bijna niks meer in de gewone topiclijst terugvinden
Dat denk ik wel iddquote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat oefen ik al 41 jaar zonder resultaat
Geeft niets Bubs! Dus ik zou eventueel ook nog wat CG bij je kunnen bestellen? Volgens mij wordt dat met mijn 5 Davids zeker pakketpost of niet? niet dat dat wat uitmaakt voor mij hoor
Ik hou het ff bij alleen de Davidsquote:Op zondag 18 juli 2010 13:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat denk ik wel iddmaar ik kan altijd even kijken.
Bijbestellen is geen probleem in ieder geval als je het via pm of mail maar even meldt
Ik ga ze donderdag verzenden als ik de betalingen binnen hebquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:26 schreef Diconnected het volgende:
Woehoe dus hopelijk deze week nog binnen
ik heb nog geen betaalverzoek gekregen, komt dat nog?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga ze donderdag verzenden als ik de betalingen binnen heb. Morgen heb ik de winkel nazendingen en die gaan even voor
Ik ga zo even rekenen en dan gaan de pm's rondquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog geen betaalverzoek gekregen, komt dat nog?
Fantasea?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga ze donderdag verzenden als ik de betalingen binnen heb. Morgen heb ik de winkel nazendingen en die gaan even voor
Toppiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga zo even rekenen en dan gaan de pm's rond
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die zit er ook bij als het goed is
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een pm gehad met wat te betalen etc
Heb het al overgemaaktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een pm gehad met wat te betalen etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |