Fixed.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vraagprijs is verplicht.
Lees eerst de FAQ goed door voordat je een topic opent, scheelt je een hoop ellende.
Je kunt ook gewoon op "volg topic" klikkenquote:
Systeem heb ik laten assembleren door Alternate, deze factuur heb ik uiteraard nog. Op de meeste onderdelen van het systeem zit 24 maanden garantie (2 jaar), dus je hebt nog tot januari 2011.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op "volg topic" klikken![]()
/ontopic:
Aankoopbonnen aanwezig?
De volgknopquote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op "volg topic" klikken![]()
/ontopic:
Aankoopbonnen aanwezig?
Ik vind het een relatief stil systeem ja, hoever je dat zou kunnen definiëren.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef RutgerJan het volgende:
Is het een stil systeem? Met besturingssysteem? (welke?)
Waar op te halen?
Bod 200 euro
Dank je voor de tip, ik heb uitgerekend dat mijn systeem 715 kost(e) volgens pricewatch. Ik vind 200 wel erg weinig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:36 schreef RutgerJan het volgende:
Tip aan de verkoper: kijk even op winkels zoals www.informatique.nl of www.alternate.nl naar wat je op dit moment NIEUW kan kopen voor 550 euro.
Daarna zal je zien dat 200 euro voor een tweedehands systeem zoals jij dat aanbied niet heel gek is.
kijk dat willen we horen, dat laatste dan hè.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:55 schreef Geckoo het volgende:
wil ik nog wel naar 250 gaan. en dan wordt hij opgehaald door een chick in een cabrio
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |