Ga je de Jeep meenemen naar NL eigenlijk? Als je dat ding langer dan 6mdn op naam hebt staan in de states, hoef je geen import heffingen en bpm te betalen namelijk, kost je dus alleen de overtocht, beetje ombouwen van verlichting misschien en keuringskosten (80 euro oid).quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een Volvo 343 bijgekochtOngezien en op afstand. Dalijk lekker belastingvrij rondkachelen met een variomatic
haha, gaaf!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanmiddag sleutelen aan de auto met m'n pappieEindelijk een radio en een niet kapotte accuklem
En die oranje Saab ziet er goed uit!Ben benieuwd naar het eindresultaat
Hij komt over 4 maanden met de boot mee. Nederlandse verlichting zit er al in (Hella H4 lampen, oranje zijknippers). Inderdaad geen BTW+BPM.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je de Jeep meenemen naar NL eigenlijk? Als je dat ding langer dan 6mdn op naam hebt staan in de states, hoef je geen import heffingen en bpm te betalen namelijk, kost je dus alleen de overtocht, beetje ombouwen van verlichting misschien en keuringskosten (80 euro oid).
Tegen die tijd een meet? Ik wil die PTA-SCers toch wel een keer in het echt zienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:25 schreef Dingest het volgende:
Oei, dan kunnen we dat ding eindelijk eens van naderbij bekijken![]()
![]()
Ik moet mijn huis nog schoonmaken voordat ik op vakantie ga, maar ik heb geen zin
Ik heb met zoiets wel graag een merk wat niet zo budget is zeg maar. Zelfde met elektronica. Koop liever een laptop van Toshiba dan eentje van Medion ookal betaal ik 200 euro meer. Stelt mezelf toch wat meer gerustquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tegen die tijd een meet? Ik wil die PTA-SCers toch wel een keer in het echt zienNouja, misschien niet maar dan weet ik dat ook meteen weer
![]()
@Sjoegerd: Je kunt beter 2x zo goedkope olie in je auto gooien en 2x zo vaak vervangen imo
flikker er wel even dezelfde meuk in (5W30 bv.) als er door de vorige eigenaar ingegooid is, moet wel op de oude garage-rekeningen staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Motorolie, check. Was bij de Formido toch een stuk goedkoper dan bij t tankstation. En Valvoline is ook weer niet zo budget als die meuk van de Lidl
Garage rekeningen? Die gast deed t allemaal zelf.. Heb in t boekje gekeken en daar stond in dat er 5W40, 10W40 en 15W40 in kan. Dus heb maar de middelste, 10W40 gehaald.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
flikker er wel even dezelfde meuk in (5W30 bv.) als er door de vorige eigenaar ingegooid is, moet wel op de oude garage-rekeningen staan.
Tja volgens het boekje raden ze Total aan.. Maar volgens mij maakt het echt geen reet uit of je er nou Total of Valvoline in flikkert bij mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef PeuRac het volgende:
Bij mij gaat er alleen in wat Alfa voorschrijft, Selenia dus, zeer beperkt verkrijgbaar, niet heel goedkoop, maar nog nooit problemen mee gehad.
Vandaag niet zo. Je bent een week te laat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Ballebek het volgende:
Denk is kijken of het nog leeft en ... Ja dus...
Neuk jou!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot over een maand ballebek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |