SPOILER: Biografie van Lady GaGaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links: Lady GaGa official Lady GaGa @ twitter
Lady GaGa @ Myspace
Lady GaGa @ iTunes
[Fan]Lady-Gaga.net
[Fan] GaGaDaily.com
Vorig topics: Het grote Lady Gaga fantopic
Het grote Lady Gaga fantopic #2
Lady GaGa #3 | | We're k-k-kinda busy
Lady GaGa #4 || 15.05 / 15.05 / 15.05![]()
Lady GaGa # 5 || We are Little Monsters
Lady GaGa #6 | Waar Pino en ISMFOF het concert hebben gemist
Lady GaGa #7 | Waar Alejandro de hitlijsten binnenstormt!
De OP is hier te vinden.
Dat maakt het 10x erger.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:37 schreef 29-11 het volgende:
@ Iedereen die me ''ze'' en ''meisje'' noemt,, nou ik ben gewoon een jongen hoor![]()
hier in 2006quote:Op maandag 21 juni 2010 17:42 schreef superworm het volgende:
Gek vraagje misschien, maar al sinds GaGa bekend is vind ik d'r Alicia Keys-achtige optreden uit 2005 (toen ze nog d'r eigen naam droeg) verreweg het beste wat ik heb gezien van d'r.
Enig idee of déze GaGa op meer optredens/liedjes terugkomt? Ik heb het dan vooral over 'Captivated', dat eerste nummer.
Inderdaad erg goed. Ik denk sowieso dat GaGa de enige artiest is die qua zang op haar albums slechter klinkt dan live.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:42 schreef superworm het volgende:
Gek vraagje misschien, maar al sinds GaGa bekend is vind ik d'r Alicia Keys-achtige optreden uit 2005 (toen ze nog d'r eigen naam droeg) verreweg het beste wat ik heb gezien van d'r.
Enig idee of déze GaGa op meer optredens/liedjes terugkomt? Ik heb het dan vooral over 'Captivated', dat eerste nummer.
ik denk dat als de 3e album uitkomt, dat ze weer drastisch van uiterlijk gaat veranderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:08 schreef Aventura het volgende:
Ze is eigenlijk mooier als ze wat meer vet op haar botten heeft.
Tering, begin jij nu ook al?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoop zooo dat Dance in the Dark de volgende single wordt.
Ah! Jij bent die van dat filmpje uit het vorige topic!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:37 schreef 29-11 het volgende:
@ Iedereen die me ''ze'' en ''meisje'' noemt,, nou ik ben gewoon een jongen hoor![]()
Als dat al lelijk isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef 29-11 het volgende:
hier is ze ook al zo mooi,,, de linker daar in tegen is best wel lelijk
[ afbeelding ]
TOF!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:01 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Als dat al lelijk is![]()
Laat ik hier ook eens posten. Ik vind Gaga al een hele tijd tof ondertussen, zeker nadat ik wat livefilmpjes heb gezien. Ben nu de picturediscs aan het verzamelen. Telephone en Bad Romance staan hier al, Paparazzi, Just Dance en Alejandro komen eraan.
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf toch? Tzt een keer alles aan de muur
Super tof!! Ik heb Bad romance gister gehad!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:01 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Als dat al lelijk is![]()
Laat ik hier ook eens posten. Ik vind Gaga al een hele tijd tof ondertussen, zeker nadat ik wat livefilmpjes heb gezien. Ben nu de picturediscs aan het verzamelen. Telephone en Bad Romance staan hier al, Paparazzi, Just Dance en Alejandro komen eraan.
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf toch? Tzt een keer alles aan de muur
Ze is ook gefotografeerd toen ze op die schoenen vielquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef 29-11 het volgende:
Lady Gaga is aangekomen op heatrow
en ze zag er zo uit
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:This week, Lady Gaga becomes the first artist in history to have three songs top the 4 million mark in digital downloads in the United States! “Bad Romance” follows her hit singles “Just Dance” and “Poker Face”, which both have sold over 5 million copies to date.
Jezus gozer, dat is in november pas.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:13 schreef 29-11 het volgende:
dubbelpost
hoe vroeg komen de mensen die kaartje hebben op ahoy
8 of 9 uur? ik hoop toch de dag van te voren dat je het over hebt. Meeste mensen slapen daar namelijk een nacht bij de deuren voor een goed plaatsje te krijgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef 29-11 het volgende:
ja weet ik, nog 5 maanden ofzo,, het komt dichterbij:P, anyway, ik ben er denk ik rond 8 a 9 uur bij ahoy (ochtend), is dat te vroeg,,, en hoe moet ik me de hele dag vermaken
ow LOL,,, en super goeie plaats is niet van levens belang voor mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
8 of 9 uur? ik hoop toch de dag van te voren dat je het over hebt. Meeste mensen slapen daar namelijk een nacht bij de deuren voor een goed plaatsje te krijgen.
Ok, dan ga je maar achteraan staanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:40 schreef 29-11 het volgende:
[..]
ow LOL,,, en super goeie plaats is niet van levens belang voor mij
ik bedoel ik ga op zowel 29 & 30 november,, dus 2 kansenXDXD
goedzoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:27 schreef Pino112 het volgende:
Jezus gozer, ik word echt niet goed van jou.![]()
Tijd om op 'Stop volgen' te drukken denk ik.
Dat is NIET GaGa, man.quote:xSonny
@dddestan Der is een fotoshoot, maar ze zeggen dat GaGa het is. Maar het is nog niet bevestigd ofzo. about 22 hours ago via Power Twitter in reply to dddestan
Ik vind het gezicht verdacht veel lijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is NIET GaGa, man.Het heeft geen tieten.
Hier staan meer foto's: http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/48386463.htmlquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind het gezicht verdacht veel lijken.
lichamelijk misschien, maar geestelijk..quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef 29-11 het volgende:
om heel kort te zijn: Gaga is 100% vrouw :p
sanfdmjdsbnf?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Okay, als ik heeeeeeel goed kijk, zie ik wel verschillen. Maar .. hehhhhhhhh. Jezus. sanfdmjdsbnf![]()
Uurtje of 7 s'ochtends, iig 29ste, dan vast weer gaan liggen voor volgende show, fuck en dan weer gaan liggen voor Shakira! =Dquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:13 schreef 29-11 het volgende:
dubbelpost
hoe vroeg komen de mensen die kaartje hebben op ahoy
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoop zooo dat Dance in the Dark de volgende single wordt.
ja het is wel lady gagaquote:
Dan spurt er 5000 man naar binnen om zo ver mogelijk van voren te staan, zonder rekening te houden met andere mensenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef 29-11 het volgende:
wie is naar dr concert van 15 mei gegaan,,, en wat gebeurt er als de deuren eindelijk opengaan![]()
![]()
![]()
Gewoon zoals bij ieder concert dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:39 schreef Carmy het volgende:
[..]
Dan spurt er 5000 man naar binnen om zo ver mogelijk van voren te staan, zonder rekening te houden met andere mensen
dit draagt ze als het liedje Monster zingtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan ook overdrijven. Behoorlijk.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan ook overdrijven. Behoorlijk.
sssstquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:21 schreef Pino112 het volgende:
Red---One, ben je toevallig kloon van 29-11 en 29--11?
Zijn volgende username wordt iets met 4 streepjes.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:21 schreef Pino112 het volgende:
Red---One, ben je toevallig kloon van 29-11 en 29--11?
dr zitten al 4 streepjes in mn usernamequote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zijn volgende username wordt iets met 4 streepjes.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef Red----One het volgende:
[..]
dr zitten al 4 streepjes in mn username
quote:
bij dr eerste album ''The Fame'' zag er dagelijks zo uit, met dat witte haar en zo,quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:54 schreef Echtjammer het volgende:
De Media/Agentschappen/Studios maken haar kapot denk ik persoonlijk.
Overal is ze zo stoned en raar gekleed, maar hier gewoon zo netjes en lekker:
[..]
Ze kan niet minder kleding gaan dragen of ze moet naaktquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:19 schreef Red----One het volgende:
[..]
bij dr eerste album ''The Fame'' zag er dagelijks zo uit, met dat witte haar en zo,
toen kwam The Fame Monster en is ze veranderd
bij de 3e album zal ze heus wel oook drastisch van uiterlijk veranderen
kleding stijl blijft het zelfde: WEININGquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ze kan niet minder kleding gaan dragen of ze moet naakt
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:38 schreef Red----One het volgende:
[..]
kleding stijl blijft het zelfde: WEINING
ik denk dat ze weer iets met dr haar en make up gaat doen en misschien gewicht,, misschien krijgen voor een jaartje Fat Gaga
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:42 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GHB2SNORQ Lady Gaga niet meer vrijgezel
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:09 schreef EllaN het volgende:
Ik zoek een cover van Lady Gaga's Just Dance. Ik hoorde vandaag (volgens mij op rtl 4..) een soort gesproken versie van Just Dance.
Alleen youtube geeft alleen malloten tot nu toe, dus ik hoop dat een van jullie weet van wie de cover is.
Alsof ergens een boodschap achter zit bij die hoerquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Lady Gaga militarisme met sex en verkrachting combineert?
Iemand enig idee wat de achterliggende gedachte achter de videoclip is?
Hoer ja?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef Majkool het volgende:
[..]
Alsof ergens een boodschap achter zit bij die hoerOf wat is de achterliggende gedacht van:
Let's have some fun,
This beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Inspiratieloze, inhoudsloze bagger.
Die vrouw zou eigenlijk al volstaan. Bietje respect mag wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef Majkool het volgende:
[..]
Kan momenteel geen betere metafoor verzinnen...
Opkankeren uit dit topic, dank je wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef Majkool het volgende:
[..]
Alsof ergens een boodschap achter zit bij die hoerOf wat is de achterliggende gedacht van:
Let's have some fun,
This beat is sick
Als jij allereerst de achterliggende gedachte uit kan leggen?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Opkankeren uit dit topic, dank je wel.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef Red----One het volgende:
Lady Gaga is zo vroeg in haar carrière al een legende !!!!!
zwaar oneensquote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef Red----One het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef Red----One het volgende:
quote:
Wat is er verfrissend en vernieuwend aan dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:09 schreef Prego het volgende:
[..]
zwaar oneens
ze is wat verfrissend en vernieuwend in tegenstelling tot wat je doorgaans ziet maar daar houdt het voor mij mee op.
Hey, ik kan je avatar eindelijk zien!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb ook een GaGashirt.
Deze is ook awesome.
Al een tijdje, ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:14 schreef Lesl het volgende:
[..]
Hey, ik kan je avatar eindelijk zien!
Overigens, waar heb jij je Gagashirt vandaan? Ik wil er wellicht een bestellen, maar liever gewoon van een echte kledingsite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Al een tijdje, ja.
Uit Praag.Snelle reactie \ó/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie net dat er een New Yorker in Ede is. Thanks a bunch!
Youre welcomequote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:26 schreef Lesl het volgende:
[..]
Snelle reactie \ó/
Zie net dat er een New Yorker in Ede is. Thanks a bunch!
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef Majkool het volgende:
[..]
Alsof ergens een boodschap achter zit bij die hoer![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je denkt er veel te makkelijk over.
Achter dat soort zaken zit wel degelijk een boodschap. Als je dusdanig in de spotlights staat en je clips en muziek een dusdanig bereik hebben dan is het eigenlijk onmogelijk dat daar door deze of gene geen boodschap in is verwerkt.
Dat lijkt me echt heel sterk.
Dat voorbeeldfunctie is echt totale onzin. Omdat er domme wijven zijn die alles nadoen wat ze op internet en tv zien, mag zij zich niet kleden en gedragen zoals ze zelf wilt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus ze weet dit allemaal en toch kleed ze zich zo? Ze heeft een "voorbeeld functie"...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat voorbeeldfunctie is echt totale onzin. Omdat er domme wijven zijn die alles nadoen wat ze op internet en tv zien, mag zij zich niet kleden en gedragen zoals ze zelf wilt?
Nee, dat zei ik niet?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
en zei jij ook niet dat haus of gaga bepaalde wat ze draagt![]()
Welke boodschap is er dan in verwerkt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je denkt er veel te makkelijk over.
Achter dat soort zaken zit wel degelijk een boodschap. Als je dusdanig in de spotlights staat en je clips en muziek een dusdanig bereik hebben dan is het eigenlijk onmogelijk dat daar door deze of gene geen boodschap in is verwerkt.
Dat lijkt me echt heel sterk.
Ze is en businessvrouw en weet wat scoort. En het werkt, ze is erg succesvol.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef Majkool het volgende:
[..]
Als jij allereerst de achterliggende gedachte uit kan leggen?![]()
Wat is een 'hater'?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waar komen alle haters opeens vandaan? Dit is een fantopic. Wij willen hier niet horen hoe kut je haar vindt, et cetera.
Mensen als:quote:Op zondag 25 juli 2010 12:55 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Wat is een 'hater'?![]()
Ik heb niks tegen Stefani Germanotta, vond haar alleen in haar vroegere jaren wel een beetje mooi. Nu niet meer. Haar muziek is ook wel grappig.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef Majkool het volgende:
[..]
Let's have some fun,
This beat is sick
Hoezo? Het hoort erbij. Helemaal iemand die popmuziek maakt moet het vaak ook van het uiterlijk hebben. Het moet wel prettig blijven om naar te kijken, zegmaar. En popmuziek heeft een sexy imago.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:06 schreef Red---One het volgende:
ik vind haar nog steeds knap![]()
![]()
![]()
![]()
maar waar ik een hekel aan heb is als mensen artiesten gaan beoordelen op uiterlijk
Net als toen Susan Boyle auditie ging doen bij British got talent,,
anyway
-------------------------------------------------------------------
ik heb staplaatsen kaartjes :p voor gaga's concert op november 29 + 30 iemand een tip waar je het beste kan staan ?
Ik weet wel wat jij bedoelt met 'hater', maar vind het gewoon een dom niet-bestaand woord.quote:
Het is dan ook geen nederlands, maar engels.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:17 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij bedoelt met 'hater', maar vind het gewoon een dom niet-bestaand woord.
Ineens duikt overal op internet dat woord op.. 'hater'. Het zal heus een bestaand woord zijn, maar het wordt ineens gebruikt door iedereen, net als 'Beter ga je dit of dat...'. Het is gewoon geen mooi Nederlands.
And why exactly do we use it here then? Shouldn't we be talking Dutch?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is dan ook geen nederlands, maar engels.
Nog steeds geen antwoord?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Welke boodschap is er dan in verwerkt?
Wij nemen zoveel woorden van het engels over.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
And why exactly do we use it here then? Shouldn't we be talking Dutch?
Ik ook, maar we zouden de twee talen wel apart moeten houden vind ik.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij nemen zoveel woorden van het engels over.
Ik vind het vaak taallverrijking, maar ik hou dan ook van engels.
What the fuck are al those haters doing in this fanthread? We don't want to hear GaGa 'sucks', neither how 'ugly' she is. Get lost.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:41 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Ik ook, maar we zouden de twee talen wel apart moeten houden vind ik.
Als je in het Engels schrijft, moet je natuurlijk ook gebruikmaken van de Engelse grammaticaregelsquote:Op zondag 25 juli 2010 14:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
What the fuck are al those haters doing in this fan thread? We don't want to hear GaGa 'sucks', neither how 'ugly' she is. Get lost.
Ja, wel als je het op zo een manier zegt. Maar om haar een hoer en inhoudsloze doos etc. te noemen, hoort niet in een fantopic.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:21 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Mijn mening is dat GaGa niet mooi is, maar haar muziek soms wél leuk is. Dat mag ik hier toch wel posten?![]()
Je hebt ooit gepost "Zij bepaald niet wat ze draagt maar haus of gaga doet dat"quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet?
Edit: En ze is trouwens ook nog volledig naakt op TV/foto's geweest.
Want je mag niet discussiëren?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, wel als je het op zo een manier zegt. Maar om haar een hoer en inhoudsloze doos etc. te noemen, hoort niet in een fantopic.
Ik heb een keer gezegd dat ze zelf dingen ontwerpt en maakt met Haus of GaGa. Ik weet alleen niet meer tegen wie, tegen jou dus blijkbaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je hebt ooit gepost "Zij bepaald niet wat ze draagt maar haus of gaga doet dat"
Haar hoer noemen valt niet onder mijn begrip van discussiëren.quote:
Want je mag niet discussiëren?
Tja...quote:
Ik denk dat je een beetje in de war bent, ik heb namelijk nooit gezegd dat Lady GaGa een inhoudsloze doos is (wel een goeie trouwensquote:Op zondag 25 juli 2010 14:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, wel als je het op zo een manier zegt. Maar om haar een hoer en inhoudsloze doos etc. te noemen, hoort niet in een fantopic.
Ik weet dat jij niet degene was die het zei.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje in de war bent, ik heb namelijk nooit gezegd dat Lady GaGa een inhoudsloze doos is (wel een goeie trouwens) en heb het woord hoer al helemaal niet in mijn mond (in dit geval vingers) genomen
o..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet degene was die het zei.Maar jij ging in op mijn post over wat alle 'haters' in dit topic doen.
oh..oh..aoh, ah oh ih oh!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
o..
Nou, ik ben daar niet een van. Laten we samen lachen en plezier maken![]()
Pa-pa-pa-pokerface pa-pa-pokerface
Ik wil wel, ken alleen niemand die mee wilt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:56 schreef Red---One het volgende:
wie behalve ik gaat ook naar concert in november??
Ik denk ook niet dat Gaga dat soort dingen ontkent. Iedereen laat zich inspireren door anderen, Murphy zal het ook wel weer ergens vandaan hebben, Madonna ook, Bowie ook. Zoals je zelf al zegt, Gaga onderscheid zich van andere door fucking goed te kunnen zingen en ook nog instrumenten te bespelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:02 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Lady Gaga ook tof, maar haar looks enzo is gewoon ordinair jatwerk. Van bijvoorbeeld Róisín Murphy. Verder borduurt ze voornamelijk voort op de mensen waarmee Madonna heeft samengewerkt. Ik noem een Jonas Åkerlund en Stephen Klein. Ik vind het allemaal niet echt orgineel. Dat zijn voor de minpunten. De pluspunten zijn dat ze in tegenstelling tot Madonna wel waanzinnig goed kan zingen. En dat ze ontzettend muzikaal is.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:I need m-m-m-more, to feed my pop heart
Give me more!
I want: The future, GaGa, Fashion, T-t-technology, Dance, New York, Music, Pop Culture!
I want The Fame
I can hear you! Can you hear me?
The revolution is coming
And I want
W-w-we want, you deserve. The future
My name is Lady GaGa and this is my Haus!
Het zijn voornamelijk de Gaga fans die het ontkennen. Alsof het allemaal uniek isquote:Op zondag 25 juli 2010 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Gaga dat soort dingen ontkent. Iedereen laat zich inspireren door anderen, Murphy zal het ook wel weer ergens vandaan hebben, Madonna ook, Bowie ook. Zoals je zelf al zegt, Gaga onderscheid zich van andere door fucking goed te kunnen zingen en ook nog instrumenten te bespelen.
Kun jij de posts niet deleten van falers die in dit topic de sfeer expres lopen te verzieken? Ik en vele anderen met mij irriteren ons hier mateloos aan...quote:Op zondag 25 juli 2010 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk de Gaga fans die het ontkennen. Alsof het allemaal uniek is.
Lady Gagy is zelf heel duidelijk door wie ze geïnspireerd is ja.
Ik ben een grote fan en ontken het niet, maar er zijn er veel die het idd wel doen. Die kennen misschien ook niet genoeg andere oudere artiesten.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk de Gaga fans die het ontkennen. Alsof het allemaal uniek is.
Jij ook al dat probleem..quote:Op maandag 26 juli 2010 13:09 schreef Floor-Sofie het volgende:
die plaatjes met vergelijking zijn al zo vaak gepost..
Ik wil graag naar het concert, maar ken dus niemand die haar ook leuk vind
Ik ga 29 november met een vriendin maar wil ook graag nog een keer 30 november, maar dan wil er ook niemand mee...quote:Op maandag 26 juli 2010 13:09 schreef Floor-Sofie het volgende:
die plaatjes met vergelijking zijn al zo vaak gepost..
Ik wil graag naar het concert, maar ken dus niemand die haar ook leuk vind
Er staan er zo'n 9.000 in de Ahoy' dus je bent eigenlijk nooit alleen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik ga 29 november met een vriendin maar wil ook graag nog een keer 30 november, maar dan wil er ook niemand mee...Er zijn zo weinig mensen die ik ken die fan zijn van Lady Gaga.
Je hebt mensen die top 40 luisteren en zich fan verklaren van Lady Gaga en je hebt fans die zowat de gehele muziekgeschiedenis is uit aan het spitten en veel leuke dingen die ze van andere artiesten zien in GaGa terug zien.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Huh?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef Costarican het volgende:
Wat gebeurt er als ik toch je naam noem?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Huh?
Edit: Oh.Dan wordt Mama Monster boos.
Oh, okay.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ze had hem zelf getweet en op Facebook gezet.
Die schoenen
Bij een, vooral bij een, popartiest is het imago van groot belang. Tevens máákt haar uiterlijk, samen met haar stem, wat GaGa zo anders maakt dan andere popzangeresjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:34 schreef Majkool het volgende:
Waarom hechten jullie zoveel waarde aan haar voorkomen? Ze schijnt muzikant te zijn, waarom dan zoveel aandacht besteden aan haar uiterlijk etc, muziek is toch het belangrijkste?![]()
IEMAND AL OPGEVALLEN DAT HAAR PEACE TATTOO IS WEG GEPHOTOSHOPT OP DEZE FOTOquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef stef040 het volgende:
Samenwerking met Amy Winehouse dus, ben benieuwd!
[ afbeelding ]
Hey ja, nog niet gezien. Wat raar..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:02 schreef Litttle-Monster het volgende:
[..]
IEMAND AL OPGEVALLEN DAT HAAR PEACE TATTOO IS WEG GEPHOTOSHOPT OP DEZE FOTO
Ik zie de foto niet eens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:02 schreef Litttle-Monster het volgende:
[..]
IEMAND AL OPGEVALLEN DAT HAAR PEACE TATTOO IS WEG GEPHOTOSHOPT OP DEZE FOTO
Deze fotoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef stef040 het volgende:
Samenwerking met Amy Winehouse dus, ben benieuwd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hey, had er dan een voor mij meegenomen! Ik zoek ze nog steeds...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Trouwens, heb nog een GaGashirt gekocht.
Ze zijn gewoon afgeprijsd naar ¤2,95
Ga langs de New Yorker in Arnhem.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:38 schreef Lesl het volgende:
[..]
Ja hey, had er dan een voor mij meegenomen! Ik zoek ze nog steeds...
Schijt. Ik heb er 6 euro voor betaald bij New Yorkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:38 schreef Lesl het volgende:
[..]
Ja hey, had er dan een voor mij meegenomen! Ik zoek ze nog steeds...
Vet manquote:
Awesome.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet manIk heb er een in London gehaald, House of Gaga grijs.
Wat een faalhaas.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Awesome.
Ik heb ook nog een "I'm a free bitch", uit Praag.
[ afbeelding ]
Een meisje gister heel blij tegen haar moeder: "OOH, MAM, HIER STAAT: "IK BEN VRIJ, BITCH".!
Volgens mij wel, ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:02 schreef Sisiorange94 het volgende:
Dance in the dark gaat toch sowieso op single uitkomen? Wereldwijd.
Mja, die in Ede is geloof ik alleen voor dames. Blijkbaar zijn er geen shirts voor mannelijke fansquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ga langs de New Yorker in Arnhem.
Wut?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schijt. Ik heb er 6 euro voor betaald bij New Yorker
De shirts staan inderdaad op de vrouwenafdeling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:32 schreef Lesl het volgende:
[..]
Mja, die in Ede is geloof ik alleen voor dames. Blijkbaar zijn er geen shirts voor mannelijke fans
[..]
Wut?
Het is een lelijk wijf, maar ze weet het aardig aan te kleden allemaal.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Litttle-Monster het volgende:
UPDATES,, the zogenaamde tattoo,,,, had ze zelf gedaan met stift haha
anyway
NU TIJD VOOR EEN ANDERE VANITY FAIR FOTO;
SOOOOOOOOOOOOOOO BEAUTIFUL
[ afbeelding ]
zoals je weet is deze topic voornamelijk voor gaga fans ,, Haters niet welkomquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het is een lelijk wijf, maar ze weet het aardig aan te kleden allemaal.
Laten we het erbij houden dat haar uiterlijk goed met haar muziek matcht, allebei bagger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het is een lelijk wijf, maar ze weet het aardig aan te kleden allemaal.
Noh..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef Majkool het volgende:
[..]
Laten we het erbij houden dat haar uiterlijk goed met haar muziek matcht, allebei bagger.
Nee, gewoon omdat ze inhoudsloze kutmuziek maakt...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:02 schreef Litttle-Monster het volgende:
ik heb het idee dat het ook te maken heeft met het hele **lady gaga is wel of geen man***
als dat er nooti was,, dan waren er nu nog meer gaga fans
je moet echt voor andere spreken jijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef Majkool het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ze inhoudsloze kutmuziek maakt...
Van mij mag je er niet van houden. Maar vind je dit inhoudsloze kutmuziek?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef Majkool het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ze inhoudsloze kutmuziek maakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, ik schrijf op wat de meeste (volwassen) mensen met een eigen mening/smaak denkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:06 schreef Litttle-Monster het volgende:
[..]
je moet echt voor andere spreken jij
Hier kan toch geen echte boodschap achter zitten, en ook al zit ie erin dan komt ie niet over en slaat het nergens op.quote:Mum mum mum mah
Mum mum mum mah
I wanna hold em' like they do in texas, please
Fold em' let em' hit me, raise it baby, stay with me
Luck and intuition play the cards with spades to start
And after he's been hooked i'll play the one that's on his heart
Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh
I'll get him hot, show him what i've got
Can't read my, can't read my
No he can't read my poker face
(she`s got to love nobody)
P-p-p-poker face, p-p-poker face
(mum mum mum mah)
(mum mum mum mah)
I wanna roll with him a hard pair we will be
A little gambling is fun when you're with me
Russian roulette is not the same without a gun
And baby when it's love, if its not rough it isn't fun
(mum mum mum mah)
(mum mum mum mah)
I won't tell you that i love you
Kiss or hug you
Cause i'm bluffin' with my muffin
I'm not lying
I'm just stunnin'
With my love-glue-gunning
Just like a chick in the casino
Take your bank before i pay you out
I promise this, promise this
Check this hand 'cause i'm marvelous
(mum mum mum mah)
(mum mum mum mah)
(mum mum mum mah)
(mum mum mum mah)
(mum mum mum mah)
(mum mum mum mah)
Maak ik zelf wel uit, ik geef mn mening,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:44 schreef Litttle-Monster het volgende:
[..]
zoals je weet is deze topic voornamelijk voor gaga fans ,, Haters niet welkom
quote:Lady Gaga bijna dood na overdosis cocaïne
- door Redactie op 03-08-2010 @ 16:24
Lady Gaga is ooit ontsnapt aan de dood na een overdosis cocaïne. Maar de tijd van cocaïnegebruik ligt volgens de 24-jarige Gaga ver achter zich. De excentrieke zangeres gebruikte de drug slechts af en toe, maar een keer ging ze over de schreef.
"Ik zal niet liegen, af en toe. En dan bedoel ik misschien een paar keer per jaar", biecht Gaga op in het tijdschrift Vanity Fair. "Ik wil niet dat mijn fans mij nadoen", zei Gaga. "Ik wil niet dat mijn fans denken dat ze het ook moeten doen om cool te zijn. Het ligt achter me. Het was een dieptepunt en het liep uit op een ramp."
Een overdosis zorgde ervoor dat de zangeres bijna het loodje legde. "Het ging geestelijk niet goed met me en ik had zo veel meegemaakt. Ik nam toen zo veel, het was genoeg om iemand de pijp uit te laten gaan", vertelt ze. "Mijn moeder kwam erachter, gilde heel hard door de telefoon en heeft me opgehaald."
Lady Gaga ging niet naar een afkickkliniek, maar besloot af te kicken bij haar oma thuis. "Ik vertelde haar dat ik dacht dat mijn leven over was", vertelt de artiest. Gaga's drang naar roem was zo groot dat deze haar bijna fataal werd. "Ik had geen hoop meer, terwijl ik zo hard had gewerkt en wist dat ik goed was."
Na verloop van tijd kroop Gaga langzaam uit het dal. "Ik laat je nog een paar uur huilen. Daarna stop je, raap je jezelf bij elkaar, ga je terug naar New York en laat je ze een poepie ruiken", luidde haar oma's advies. Sindsdien gebruikt de zangeres naar eigen zeggen nauwelijks meer drugs.
Ik haat haar niet, ik geef gewoon mn mening puberjongetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |