SPOILER: Biografie van Lady GaGaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links: Lady GaGa official Lady GaGa @ twitter
Lady GaGa @ Myspace
Lady GaGa @ iTunes
[Fan]Lady-Gaga.net
[Fan] GaGaDaily.com
Vorig topics: Het grote Lady Gaga fantopic
Het grote Lady Gaga fantopic #2
Lady GaGa #3 | | We're k-k-kinda busy
Lady GaGa #4 || 15.05 / 15.05 / 15.05![]()
Lady GaGa # 5 || We are Little Monsters
Lady GaGa #6 | Waar Pino en ISMFOF het concert hebben gemist
Lady GaGa #7 | Waar Alejandro de hitlijsten binnenstormt!
De OP is hier te vinden.
Dat maakt het 10x erger.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:37 schreef 29-11 het volgende:
@ Iedereen die me ''ze'' en ''meisje'' noemt,, nou ik ben gewoon een jongen hoor![]()
hier in 2006quote:Op maandag 21 juni 2010 17:42 schreef superworm het volgende:
Gek vraagje misschien, maar al sinds GaGa bekend is vind ik d'r Alicia Keys-achtige optreden uit 2005 (toen ze nog d'r eigen naam droeg) verreweg het beste wat ik heb gezien van d'r.
Enig idee of déze GaGa op meer optredens/liedjes terugkomt? Ik heb het dan vooral over 'Captivated', dat eerste nummer.
Inderdaad erg goed. Ik denk sowieso dat GaGa de enige artiest is die qua zang op haar albums slechter klinkt dan live.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:42 schreef superworm het volgende:
Gek vraagje misschien, maar al sinds GaGa bekend is vind ik d'r Alicia Keys-achtige optreden uit 2005 (toen ze nog d'r eigen naam droeg) verreweg het beste wat ik heb gezien van d'r.
Enig idee of déze GaGa op meer optredens/liedjes terugkomt? Ik heb het dan vooral over 'Captivated', dat eerste nummer.
ik denk dat als de 3e album uitkomt, dat ze weer drastisch van uiterlijk gaat veranderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:08 schreef Aventura het volgende:
Ze is eigenlijk mooier als ze wat meer vet op haar botten heeft.
Tering, begin jij nu ook al?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoop zooo dat Dance in the Dark de volgende single wordt.
Ah! Jij bent die van dat filmpje uit het vorige topic!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:37 schreef 29-11 het volgende:
@ Iedereen die me ''ze'' en ''meisje'' noemt,, nou ik ben gewoon een jongen hoor![]()
Als dat al lelijk isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef 29-11 het volgende:
hier is ze ook al zo mooi,,, de linker daar in tegen is best wel lelijk
[ afbeelding ]
TOF!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:01 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Als dat al lelijk is![]()
Laat ik hier ook eens posten. Ik vind Gaga al een hele tijd tof ondertussen, zeker nadat ik wat livefilmpjes heb gezien. Ben nu de picturediscs aan het verzamelen. Telephone en Bad Romance staan hier al, Paparazzi, Just Dance en Alejandro komen eraan.
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf toch? Tzt een keer alles aan de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |