Dat kan altijd, maar waarom zou ik een hoer moeten bestellen? Kan ik dan op haar toeters blazen?quote:
Waarom snap je dat niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat kan altijd, maar waarom zou ik een hoer moeten bestellen? Kan ik dan op haar toeters blazen?
Dat heb ik zojuist geprobeerd, maar ik ben niet zo lenig.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef PushyGurl het volgende:
ik snap er niks van....maar echt wat een herry...jullie zitten zeker met het hoofd tussen de benen...en durven niet te kijken
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet over welke toeters het gaat hier.
misschien moet je aan je vriend vragen of hij je oren dicht wil houden tijdens het zuigenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef PushyGurl het volgende:
ik snap er niks van....maar echt wat een herry...jullie zitten zeker met het hoofd tussen de benen...en durven niet te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is niks vaags aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat lach je hem uit? TS opent een vaag topic
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
misschien moet je aan je vriend vragen of hij je oren dicht wil houden tijdens het zuigenWe hebben jou toch voor het stofzuigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
misschien moet je aan je vriend vragen of hij je oren dicht wil houden tijdens het zuigendat heeft hij al eens gedaan ,toen kon ik gelijk niks meer zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lees je dan verkeerd.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
TS heeft het over een toeterwedstrijd
En ze verkopen kratten Heineken in Zuid Afrika?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef timkoenderink het volgende:
Ik denk dat TS de Vuvuzela's bedoelt;
[ afbeelding ]
Die pokke dingen die je bij heineken kratje kreeg ofso
Nooit eerder gezien of gehoord.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef timkoenderink het volgende:
[ afbeelding ]
Ja in de woestijn zijn gewoon kratten Heineken te koop.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En ze verkopen kratten Heineken in Zuid Afrika?
Wat een onzin allemaal
Wat zijn dat voor gekke lange toeters dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef timkoenderink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil net zeggenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor gekke lange toeters dan?
Ze lieten Heineken vaten voor het oranje legioen overkomen omdat ze tapbier lekkerder vondenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En ze verkopen kratten Heineken in Zuid Afrika?
Wat een onzin allemaal
Je hebt een gekke toeter in je broek zitten.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
daar moet je op blazen je weet welquote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef timkoenderink het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |