quote:Op maandag 21 juni 2010 11:01 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
het klokje dat opgewonden moet worden
Zegt me niks.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De menstruatie is dat gedeelte van de menstruatiecyclus waarin de verdikte wand van de baarmoeder, het endometrium, dat klaargemaakt was om een embryo op te vangen, wordt opgeruimd om voor de volgende ovulatie opnieuw te kunnen worden opgebouwd. Het woord menstruatie is afkomstig van mensis, Latijn voor maand; menstruatie treedt ongeveer elke maand op.
je snapt hem niet he... nu hopen dat je blonde haren hebt en blauwe ogen.. en een enorm lekkere reet om op te slaan..quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Fantasie heb je genoeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
je snapt hem niet he... nu hopen dat je blonde haren hebt en blauwe ogen.. en een enorm lekkere reet om op te slaan..
ik werd opgewonden van een opmerking die je plaatstequote:Op maandag 21 juni 2010 11:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Fantasie heb je genoeg.
Ik ben eigenlijk een onderbroek.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:05 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
ik werd opgewonden van een opmerking die je plaatstedus ik dacht.. ik ben een klok
Het is echt zooo makkelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:08 schreef Dennis101 het volgende:
Toeters, hoeren, klokjes, menstruatie... Ik haak af.... Ik snap het niet meer...
een onderbroek?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een onderbroek.
Ja.quote:
met een vinger in het rechteroor en een in het linker oor lijkt het er wel opquote:Op maandag 21 juni 2010 11:04 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, als je je hoofd overdwars houdt, hoor je 't geluid dan ook?
Ja.. ja... ja... ja dat krijg je toch als je koptelefoons te hard hebben gestaan. Denk wat gehoorschade of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:10 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
met een vinger in het rechteroor en een in het linker oor lijkt het er wel op
Van de Hema.quote:
Maak jij altijd alles stuk.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:14 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
laat maar.. ik heb de klok uit het raam gegooid
Nee, het gaat over toeters.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef PushyGurl het volgende:
jemig het gaat hier over onderbroeken van de hema
Wie is tie?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef PushyGurl het volgende:
en nu blijkt tie nog alles stuk te maken ook
Nog steeds. Push jij graag toeters?quote:
En de mensen met de minitoeters roepen hier het hardst.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In onderbroeken kunnen ook toeters zitten.
ja en een panatie plekquote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In onderbroeken kunnen ook toeters zitten.
Ik heb onderbroeken van C&A van Jan Smit, van die oranje, vond het zo leuk zomersquote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef PushyGurl het volgende:
jemig het gaat hier over onderbroeken van de hema
Ja, ik probeer wat helder te krijgen, maar ze reageert niet meerquote:Op maandag 21 juni 2010 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
Zelfs na meer dan 150 posts heeft TS het nog nietvoor elkaar duidelijkheid te scheppen
Hoe zou dat nou komen denk jequote:Op maandag 21 juni 2010 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
Zelfs na meer dan 150 posts heeft TS het nog nietvoor elkaar duidelijkheid te scheppen
Wat?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:19 schreef PushyGurl het volgende:
nou jullie is het blijkbaar nog niet opgevallen...
Wat niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:19 schreef PushyGurl het volgende:
nou jullie is het blijkbaar nog niet opgevallen...
Ik hou niet van agressieve mannen.quote:
ik snap er zelf ook niet veel van...laat staan julliequote:Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als jij het niet weet, hoe moeten wij het dan snappen
ik ben niet agressief hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hou niet van agressieve mannen.
Weet je wat moet doen, nog een topic openen, dan beginnen we met een schone lei.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ik snap er zelf ook niet veel van...laat staan jullie
Waarom doe je dat dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
de gast die wacht op zijn zoveelste ban om vervolgens weer een nieuwe naam aan te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |