Met agglomeratie erbij klopt dat wel ongeveer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bretagne inderdaad.
Hij zegt net ook dat Bordeaux 800.000 inwoners heeft
Dan hoop ik dat ze voortaan consequent zijn en het ook hebben over Rotterdam met 2.000.000 inwoners.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Met agglomeratie erbij klopt dat wel ongeveer.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:27 schreef danos het volgende:
laat die herbert nu eens zijn muil houden, die verpest weer die hele tijdrit. Op naar de belg maar weer.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Weet je al wie plaats 6 heeft in het klassement?
Hilarisch inderdaad, alsof ie dronken was. En Schleck was nog 24 volgens Herbert.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:38 schreef luckass het volgende:
Schleck en Contador schelen maar 1 jaar.
Oh nee, ik heb het over een andere renner.
Ze zullen daar echter wel een stuk slechter en kleiner beeld hebben op hun monitor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:50 schreef Aalbers het volgende:
Het is goed voor mijn ego dat ik de laatste tijd renners sneller zie dan de heren commentators
Desalniettemin geniet ik van hun commentaar.
Ze hebben tegenwoordig gewoon een flatscreen staan daar.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze zullen daar echter wel een stuk slechter en kleiner beeld hebben op hun monitor.
OK, maar misschien kleiner en met meer lichtinval.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:03 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig gewoon een flatscreen staan daar.
Yep..ze zijn aan het comazuipenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Dames en heren, mocht u straks een rare rituitslag horen, dan komt dat omdat mijn collega Ducrot te veel champagne heeft achterover geslagen..."
"of mocht ik dat niet zeggen"quote:Op zondag 25 juli 2010 16:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Dames en heren, mocht u straks een rare rituitslag horen, dan komt dat omdat mijn collega Ducrot te veel champagne heeft achterover geslagen..."
Het was idd een prachtmoment, vooral omdat Herbert Maarten ervan beschuldigde de info "Op te lezen". Alsof hij dat allemaal wel weet en het niet letterlijk in het routeboek staatquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:37 schreef Montov het volgende:
Dijkstra was helemaal in zijn nopjes toen hij de fout met de kastelen ontdekte en hij begon van alles te vertellen qua romeinse en gotische bouwstijlen en de werelderfgoedlijst van UNESCO in 1939. Ducrot en Boogerd interesseerde het geen biet maar konden niet tussen de trotse Dijkstra komen. Begint Ducrot daarna te vertellen dat het kasteel in 1939 op de werelderfgoedlijst is gekomen, en wordt Dijkstra boos omdat Ducrot weer eens niet zit op te letten wanneer hij zijn kastelenverhalen vertelt.
Heerlijk moment.
En het mijnwerkersgezicht van die lange van Summeren?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Doen, even laten weten wat ze terugschrijvenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:32 schreef flyguy het volgende:
Volgens mij is dat verhaal over de vader van Voeckler dit jaar helemaal niet aan de orde geweest... Gemiste kans. Ik ga ze nu via de nos nog wel even een berichtje sturen
Mijnwerkersgezicht is over Ullrich en volgens mij is die van Smeets.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En het mijnwerkersgezicht van die lange van Summeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |