Ik vind z'n haar daar juist vet leuk! Hij heeft het nu zo burgerlijk..quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef conleche het volgende:
Ik vind je vriendje er stom opstaan Pief, hij heeft daar raar haar.
Kwak, ik vind eik de foto's niet eens zo stom hoor! En wat al gezegd is: de jurk zou mooier staan met bolero, want het decolleté is erg mooi en de bovenarmen zijn idd wat fors en die zou je dan niet zien. De kleur rood staat je mooi!
Ik heb alle foto's doorgekeken, maar zie je er echt niet tussen staan.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef kwakz0r het volgende:
@vmw: ik sta in die link die ik plaatste op de eerste pagina van de foto's
Sorry! Ik weet niet eens zeker of ik je benen wel heb gezienquote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik stond overigens met mn ene been voor mn andere been, want dat had ik egrens van onthouden... maar ik heb blijkbaar rare benen dat t er dan op de foto zo uitziet...
en nu wil ik t niet meer hebben over hoe ik er beter op had kunnen staan want dan moet ik serieus nog harder huilen
Ja daar ben ik vrouw voorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef neen het volgende:
Hoe kun je straalbezopen op die schoenen lopen? Of nuchter?
het zijn iets van 800 foto's dus dat lijkt me sterkquote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb alle foto's doorgekeken, maar zie je er echt niet tussen staan.
Het zijn allemaal dezelfde foto's van hetzelfde groepje mensen.
niet zo negatief hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik stond overigens met mn ene been voor mn andere been, want dat had ik egrens van onthouden... maar ik heb blijkbaar rare benen dat t er dan op de foto zo uitziet...
en nu wil ik t niet meer hebben over hoe ik er beter op had kunnen staan want dan moet ik serieus nog harder huilen
Ik zou je graag volstoppen met vitamine D en visolie.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
Niet? Eerste pagina, inderdaad op de helft ofzo...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb alle foto's doorgekeken, maar zie je er echt niet tussen staan.
Het zijn allemaal dezelfde foto's van hetzelfde groepje mensen.
Photobucket? Duurt altijd ff daar iig.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef P.F het volgende:
Huh ik heb m'n foto's weg gegooid maar in de quotes doen ze het nog gewoon
Ik had al ge-edit, Google Chrome liet me niet scrollen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het zijn iets van 800 foto's dus dat lijkt me sterkik kan niet rechts klikken en doorlinken...
http://www.fotorh.nl/oypo/index.html?1F48DC2FC4E26E70
als je een kleiner scherm hebt kan t zijn dat er minder kleine fotootjes op1 pagina staan, dan sta ik ws. op pagina 2 of 3 pas...
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
morgen eet ik makreel! bij deze! vit D heb ik eigenlijk nooit tekort...
oh! wat gek, ik browse namelijk ook met chrome!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had al ge-edit, Google Chrome liet me niet scrollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |