Foto is geen weergave van een levend beeld, Kwak. And you know it.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
ja hoi. ik ben gefrustreerd, zie net de galafoto's en ik zie er vadsig en lelijk uit op die foto's, terwijl ik me wel mooi voelde... nu sta ik dus straks voor lul in die jurk voor 500 man solo te zingen
Misschien toch plan B zoeken zoals Tink zei? Dit klinkt niet echt als een fijne werkomgeving.quote:en ohja, ik krijg toch andere klassen dan ze gezegd hadden, 5v en 4h zoals afgesproken, maar de brugklas en 4v zijn veranderd in mavo 1 en mavo 2en daar zie ik best wel tegenop.
Raak je meteen die 3 ons mee kwijtquote:ik heb t echt even gehad met alles. en op therapie was t nog wel heel fijn vandaag... ook al was ik in 2 wekeen weer 3 ons aangekomen, ipv iets afgevallen
POEP!
Het gehalte aan zout wat er in zo'n zakje zit is erger dan die ene kartonnen crouton denk ikquote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb net Cup-A-Soup gegeten. Champignon. Met extra croutons. En dat is jammer... want dat is weer 50 kcal die zo linea recta de balg ingaan...
Heb jij cup A?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb net Cup-A-Soup gegeten. Champignon. Met extra croutons. En dat is jammer... want dat is weer 50 kcal die zo linea recta de balg ingaan...
Ja dat bedoel ik. Belichting is gewoon ruk.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef P.F het volgende:
IK GA HIER SPIJT VAN KRIJGEN!
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ie 't voor elkaar kreeg maar ik was daar nog dunner dan nu![]()
Die man heeft een geweldig gevoel voor timing en compositiequote:Op maandag 21 juni 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Belichting is gewoon ruk.
Ik heb galapics van mijn zusjes gala, in zwart/witMijn onge-epileerde wenkbrauwen vallen niet eens heel erg op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
ik heb m gezien. ik vind je er wel leuk op staan eigenlijk... en veel van mijn vriendjes en vriendinnetjes staan er ook wel leuk op.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:42 schreef P.F het volgende:
Nou waar is kwak ik wil die foto snel weer offline
ik moest heel close staan met een jongen met wie ik helemaal niet close ben... ik kreeg geen aanwijzingen over mn ledematen, en frotnaal is nooit zo goed op foto's bij mij. mn gezicht is echt het beste vanaf de linker zijkant schuin... dat weet ik dan net weer wel...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef P.F het volgende:
Het is ook je houding, als je de ene voet voor de andere had gedaan, beetje van opzij, schouders naar achter, handen eventueel in je taille, hoofd draaien, recht de camera in kijken
Dank jequote:Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb m gezien. ik vind je er wel leuk op staan eigenlijk... en veel van mijn vriendjes en vriendinnetjes staan er ook wel leuk op.
@vmw: ik sta in die link die ik plaatste op de eerste pagina van de foto's
Jaquote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Perruche het volgende:
Kwak, ik dat je er misschien minder flatteus opstaat dan in het echt is alleen vanwege de fotograafkijk naar de rest van de foto's, niemand staat er flatteus op! Het jurkje is hartstikke mooi, prachtige kleur, je kijkt vrolijk en je hebt een leuke uitstraling Doe je die jurk ook aan als je gaat solo-zingen? zo ja: shawl ofzo erover tegen het onzekere gevoel, en je bent helemaal het vrouwtje
Pief, wat is die foto? -edit, ah, nu zonder hartjes, ben jij dat met je lover?
We doen die foto's wel over bij Mo (of doe je geen jurk aan?)quote:Op maandag 21 juni 2010 16:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik moest heel close staan met een jongen met wie ik helemaal niet close ben... ik kreeg geen aanwijzingen over mn ledematen, en frotnaal is nooit zo goed op foto's bij mij. mn gezicht is echt het beste vanaf de linker zijkant schuin... dat weet ik dan net weer wel...
Wow mooie fotoquote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef P.F het volgende:
[..]
deze is echt 100x beter qua houding (zelfde avond)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |